ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXVIII

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

7

Дата реєстрації:

24.10.2019

Проголосовано:

22.11.2019 12:43:49

Автор:

Марія Вігура

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    21
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    13

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 7

КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ



ПРОЄКТ



                                               РІШЕННЯ                                    

 



від  22 листопада  2019  року №28/

          м. Ковель

Про Програму з розроблення та

оновлення планувальної

документації населених пунктів

Ковельського району на 2020 – 2024 роки

   

 

Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування  в Україні» районна рада 

вирішила:

 

1. Затвердити Програму з розроблення та оновлення планувальної документації населених пунктів  Ковельського району на 2020 – 2024 роки далі (Програма)  (додається).

2. Фінансове забезпечення на реалізацію заходів Програми проводити за рахунок асигнувань місцевих бюджетів.

3. Рекомендувати:

3.1. Органам місцевого самоврядування району передбачати у місцевих бюджетах кошти на заходи по розробленню планувальної документації.

3.2. Структурним підрозділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування  району забезпечити у визначені строки безумовне виконання заходів, передбачених Програмою. 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань сільського господарства, економічного розвитку, підприємництва, інфраструктури, інвестиційної діяльності та регуляторної політики, земельних відносин, екології та використання природних ресурсів і першого заступника голови районної державної адміністрації.

 

 

 

Голова районної ради                                                               Андрій БРОЇЛО

Марія Вігура 51461



 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

 

 

Зміст

 

1. Паспорт (характеристика) Програми

2. Загальна частина

3. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації

4. Мета Програми

5. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма

6.  Перелік завдань і заходів програми та результативні показники

7. Фінансування заходів Програми

8. Координація та контроль за виконанням Програми

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Паспорт (характеристика) Програми

 



















































1. Ініціатор розроблення Програми Сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації

 
2. Розробник Програми Сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації

 
3. Відповідальний виконавець Програми Сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації, сільські, селищні ради

 
4. Учасники Програми Сектор містобудування та архітектури, райдержадміністрації, Ковельська районна рада, селищні, сільські ради
5. Термін реалізації Програми 2020 – 2024 роки
6. Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми Обласний, районний бюджети, бюджети селищних, сільських рад.
7. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, у тому числі: 8 493,073 тис. грн.
8.1. Коштів місцевих бюджетів 8 493,073 тис. грн.
8.2 Очікування результатів Забезпечення містобудівною документацією населених пунктів району та визначення принципових рішень забудов територій

 

 

2. Загальна частина 

Районна  Програма розроблення та оновлення планувальної документації населених пунктів Ковельського району на 2020 - 2024 роки розроблена  на підставі Законів України «Про основи містобудування», «Про планування та забудову територій», «Про Генеральну схему планування територій України», «Про регулювання містобудівної діяльності».

Згідно з адміністративно-територіальним поділом у Ковельському районі налічується 93 населені пункти, 91 сільський населений пункт та 2 селища: смт. Голоби та смт. Люблинець, з них 6 об'єднаних територіальних громади – Голобська, Люблинецька, Поворська, Дубівська, Колодяжненська та Велицька територіальна громада.

 

 

 

 

3. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації

 



















Сильні сторони Слабкі сторони


  1. обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням;

  2.   забезпечення раціонального  розселення і визначення напрямів сталого розвитку територій;

  3. взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування і забудови територій;

  4. розроблення містобудівної та проектної документації, будівництво об’єктів;

  5. реконструкцію існуючої забудови та територій;


6)   створення та розвиток інженерно-транспортної інфраструктури;

7)   проведення моніторингу забудови;

8)   здійснення контролю у сфері містобудування.


  1. недостатні темпи оновлення містобудівної документації ;

  2. відсутність генеральних планів забудови окремих населених пунктів;

  3. генеральні плани населених пунктів вичерпали розрахункові терміни використання ;

  4. містобудівна документація виготовлена в 60-90 роках минулого століття;

  5. містобудівна документація не відповідає сучасним вимогам зокрема: виготовлена на паперових носіях.


 
Можливості Загрози


  1. прогнозування розвитку територій;

  2. визначення і раціональне взаємне розташування зон житлової та громадської забудови, виробничих, рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих, історико-культурних та інших зон і об’єктів;

  3. встановлення режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності;

  4. збереження, створення та відновлення рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих територій та об’єктів, ландшафтів, лісів, парків, скверів, окремих зелених насаджень;

  5. ведення містобудівного кадастру.




  1. відсутність бази для виділення земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, об’єктів соціальної сфери, об’єктів промисловості, та інше;

  2. хаотичний розвиток інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів;

  3. створення підґрунтя для прийняття суперечливих рішень щодо виділення земельних ділянок для будівництва;

  4. відсутність можливості моніторингу та контролю за забудовою територій населених пунктів;

  5. низький рівень інвестиційної привабливості територій.



 

 

 

 

 

4. Мета Програми

          Метою Програми є забезпечення населених пунктів району містобудівною документацією для сталого розвитку територій, регулювання та планування забудови.

         Програма визначає завдання з реалізації схеми планування території Ковельського району, виготовлення та коригування існуючих генеральних планів забудови населених пунктів району на паперових та електронних носіях на оновленій картографічній основі в цифровій формі як набори профільних геопросторових даних у державній геодезичній системі координат УСК-2000 і єдиній системі класифікації та кодування об’єктів будівництва для формування баз даних містобудівного кадастру.

 

5. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма

Сектором містобудування та архітектури райдержадміністрації була проведена інвентаризація генеральних планів населених пунктів району в результаті чого було встановлено, що 76 з наявних генеральних  планів розроблені в період з 1960 року по 2000 роки,  7 генпланів – від 2015 до 2019 року. Не розроблені генеральні плани лише для десяти сіл, які раніше були визначені, як не перспективні, а саме Калиновник, Діброва, Мар’янівка, Калинівка, Краснодуб’я, Кривлин, Гредьки, Красноволя, Іванівка, Любче. Деякі генеральні плани вже вичерпали розрахункові терміни і не відповідають сучасним соціально-економічним вимогам та ринковим процесам, а тому потребують оновлення або розроблення нових.

         Житлові квартали забудовуються вибірково, без врахування загальної стратегії розвитку населених пунктів, що створює труднощі у їх інженерному забезпеченні. Значна частина виділених під будівництво  земельних ділянок використовується не за призначенням.

Інформація про забезпечення генеральними планами населених пунктів Ковельського району станом на 01.11.2019 року






































































































































































































































































































































































































































































































































































































Сільські, селищні ради Населений пункт Рік розроблення генплану Розробляється новий або вносяться зміни
1 Голобська Голоби 1996 вносяться зміни
2 Бруховичі 1985  
3 Вівчинськ 1984  
4 Калиновник х  
5 Нужель 1984  
6 Погіньки 1989  
7 Поповичі 1992  
8 Борщівка 1983  
9 Великий Порськ 1969  
10 Жмудче 1969  
11 Малий Порськ 1985  
12 Свидники 1973  
13 Новий Мосир 1979  
14 Дарівка 1979  
15 Партизанське 1985  
16 Старий Мосир 1950  
17 Майдан 1992  
18  Діброва х  
19 Солотвин 1971  
20 Радошин 1991  
21 Байківці 1985  
22 Битель 1974  
23 Мар’янівка х  
24 Люблинецька

 
Люблинець 1970  
25 Довгоноси 1979  
26 Калинівка х  
27 Старі Кошари 1992  
28 Краснодуб’я х  
29 Кругель 1970  
30 Нові Кошари 1985  
31 Мощена 1977  
32 Черкаси 1980 вносяться зміни

 
33 Велицька Велицьк 1992  
34 Кухарі 2017  
35 Сільце 1970  
36 Арсеновичі 1970  
37 Підліси 1985  
38 Угли 1971  
39 Підріжжя 2019  
40 Кашівка 1983  
41 Мельниця 1969  
42 Кривлин х  
43 Мирин 1973  
44 Рудка-Миринська 1973  
45 Дубівська Дубове 2015  
46 Бахів 2016  
47 Вербка 1984 вносяться зміни
48 Облапи 1985  
49 Мислина 1992  
50 Городище 1989  
51 Гредьки х  
52 Красноволя х  
53 Поворська Поворськ 1985  
54 Гулівка 1987  
55 Заячівка 1987  
56 Озерне 1974  
57 Пісочне 1986  
58 Козлиничі 1992  
59 Грив’ятки 1974  
60 Луківка 1983  
61 Шкурат 1987  
62 Ситовичі 1970  
63 Світле 1973  
64 Колодяженська Колодяжне 2015  
65 Будище 2015  
66 Волошки 1971  
67 Уховецьк 1985  
68 Скулин 1981 рзробляється
69 Стеблі 1979  
70 Кричевичі 2017  
71 Ломачанка 1979  
72 Черемошне 1983  
73 Білашівська Білашів 1992  
74 Грушівка 1973  
75 Іванівка х  
76 Перковичі 1969  
77 Білинська Білин 1979  
78 Колодниця 1987  
79 Дрозднівська Дроздні 1988 вносяться зміни
80 Гончий Брід 1974 вносяться зміни
81 Доротищенська Доротище 1983  
82 Гішин 1968  
83 Зеленська Зелена 1992  
84 Воля Ковельська 1991 вносяться зміни
85 Любитівська Любитів 1977  
86 Воля-Любитівська 1971  
87 Ворона 1974  
88 Рокитниця 1967  
89 Тойкутська Тойкут 1980  
90 Воля 1990  
91 Заріччя 1980  
92 Лапні 1982  
93 Любче х  

 

 

6. Перелік завдань і заходів програми та результативні показники

Розроблення планувальної документації спрямоване на вирішення проблемних питань щодо стимулювання, розвитку району в цілому, раціонального використання ресурсів та встановлення відповідного режиму забудови територій району.

Планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом реалізації Схеми планування території Ковельського району, розроблення Схем планування територій об’єднаних територіальних громад, сільських, селищних рад, генеральних планів забудови населених пунктів.

Генеральні плани населених пунктів є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови населеннх пунктів.

Генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

   Зміни до генерального плану населеного пункту можуть вноситися не частіше, ніж один раз на п'ять років.

         Заходами районної програми розроблення та оновлення планувальної документації населених пунктів Ковельського району на 2020 - 2024 роки передбачається:

 

 

  • розроблення схем планування території об’єднаних територіальних громад, сільських селищних рад;

  • розроблення та оновлення генпланів населених пунктів.


 

Завдання щодо забезпечення містобудівною документацією населених пунктів Ковельського району на 2020-2024 роки

























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Сільські, селищні ради Населений пункт Термін впровадження заходів (роки) Орієнтовний обсяг фінансування

(тис. грн.)
Населення

(чол.)
Площа земель населених пунктів

(га)
1 1 Голобська

1786,119
Голоби 2020-2024 651,69 4371 715,3
2 Бруховичі 2020-2024 85,54 325 176,8
3 Вівчинськ 2020-2024 38,75 149 79,5
4 Калиновник 2020-2024 10,96 52 19,2                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
5 Нужель 2020-2024 63,03 246 128,1
6 Погіньки 2020-2024 36,709 193 58,03
7 Поповичі 2020-2024 66,62 350 105,4
8 Борщівка 2020-2024 28,89 147 47,3
9 Великий Порськ 2020-2024 48,17 257 74,9
10 Жмудче 2020-2024 70,17 303 132,9
11 Малий Порськ 2020-2024 60,13 247 118,1
12 Свидники 2020-2024 27,75 147 43,5
13 Новий Мосир 2020-2024 47,93 170 103,1
14 Дарівка 2020-2024 85,58 416 146,6
15 Партизанське 2020-2024 28,48 76 69,6
16 Старий Мосир 2020-2024 47,72 131 115,4
17 Майдан 2020-2024 46,6 187 93,0
18 Діброва 2020-2024 17,18 29 47,6
19 Солотвин 2020-2024 41,01 171 79,7
20 Радошин 2020-2024 123,07 481 249,9
21 Байківці 2020-2024 77,21 251 173,7
22 Битель 2020-2024 59,38 259 111,6
23 Мар’янівка 2020-2024 23,55 51 61,5
2 24 Люблинецька

1342,22
Люблинець 2020-2024 585,69 4332 508,3
25 Довгоноси 2020-2024 170,4 285 473,0
26 Калинівка 2020-2024 19,55 17 59,5
27 Старі Кошари 2020-2024 178,64 446 446,8
28 Краснодуб’я 2020-2024 18,37 10 57,9
29 Кругель 2020-2024 97,84 226 250,8
30 Нові Кошари 2020-2024 72,86 131 199,2
31 Мощена 2020-2024 149,85 579 306,5
32 Черкаси 2020-2024 49,02 261 76,4
3 33 Велицька

744,49
Велицьк 2020-2024 168,85 946 247,5
34 Кухарі - - 493 67,5
35 Сільце 2020-2024 95,46 429 175,2
36 Арсеновичі 2020-2024 57,08 269 100,6
37 Підліси 2020-2024 41,83 223 65,1
38 Угли 2020-2024  50,34 255 82,8
39 Підріжжя - - 720 312,5
40 Кашівка 2020-2024 102,38 413 203,6
41 Мельниця 2020-2024 125,95 511 249,5
42 Кривлин 2020-2024 32,35 142 60,5
43 Мирин 2020-2024 37,2 84 96,0
44 Рудка-Миринська 2020-2024 33,05 113 72,5
4 45 Дубівська

643,12
Дубове - - 1637 411,5
46 Бахів - - 523 111,2509
47 Вербка 2020-2024 193,07 1129 267,2732
48 Облапи 2020-2024 238,79 898 496,3
49 Мислина 2020-2024 29,89 37 87,3
50 Городище 2020-2024 73,48 193 180,6
51 Гредьки 2020-2024 59,04 99 163,8
52 Красноволя 2020-2024 48,85 91 132,5
5 53 Поворська

1227,32
Поворськ 2020-2024 371,55 1815 633,5
54 Гулівка 2020-2024 52,08 230 173,6
55 Заячівка 2020-2024 42,39 135 96,3
56 Озерне 2020-2024 94,58 323 207,6
57 Пісочне 2020-2024 189,39 537 452,3
58 Козлиничі 2020-2024 138,97 487 300,9
59 Грив’ятки 2020-2024 90,56 263 214,2
60 Луківка 2020-2024 82,22 242 193,4
61 Шкурат 2020-2024 34,9 55 98,0
62 Ситовичі 2020-2024 91,99 304 205,3
63 Світле 2020-2024 38,69 53 111,3
6 64 Колодяженська

858,49
Колодяжне - - 760 276,9
65 Будище - - 86 47,5
66 Волошки 2020-2024 122,72 560 222,4
67 Уховецьк 2020-2024 235,64 737 539,8
68 Скулин 2020-2024 213,52 943 397,4
69 Стеблі 2020-2024 92,98 256 224,6
70 Кричевичі - - 754 401,5
71 Ломачанка 2020-2024 67,77 210 155,9
72 Черемошне 2020-2024 125,86 493 255,2
7 73 Білашівська 247,87 Білашів 2020-2024 130,75 469 279,5
74 Грушівка 2020-2024 54,37 124 139,9
75 Іванівка 2020-2024 12,59 20 35,3
76 Перковичі 2020-2024 50,16 174 109,2
8 77 Білинська 487,186 Білин 2020-2024 397,51 1189 928,7
78 Колодниця 2020-2024 89,676 192 234,92
9 79 Дрозднівська 184,99 Дроздні 2020-2024 146,25 666 265,5
80 Гончий Брід 2020-2024 38,74 109 92,8
10 81 Доротищенська

233,48
Доротище 2020-2024 137,05 511 286,5
82 Гішин 2020-2024 96,43 385 193,1
11 83 Зеленська

198,838
Зелена 2020-2024 198,838 922 355,46
84 Воля Ковельська - - 966 208,14
12 85 Любитівська 510,92 Любитів 2020-2024 333,5 2324 337,0
86 Воля-Любитівська 2020-2024 70,91 377 110,7
87 Ворона 2020-2024 43,17 204 75,9
88 Рокитниця 2020-2024 63,34 325 102,8
13 89 Тойкутська 328,03 Тойкут 2020-2024 110,67 477 209,9
90 Воля 2020-2024 74,07 282 152,9
91 Заріччя 2020-2024 85,58 338 172,6
92 Лапні 2020-2024 43,83 171 89,1
93 Любче 2020-2024 13,88 53 28,6
        8493,073    


 

За результатами виконання Програми буде виготовлено 86 генеральних планів населених пунктів на паперових та електронних носіях на оновленій картографічній основі в цифровій формі як набори профільних геопросторових даних у державній геодезичній системі координат УСК-2000 і єдиній системі класифікації та кодування об’єктів будівництва для формування баз даних містобудівного кадастру. Розроблені принципові рішення щодо планування, забудови та іншого використання території Ковельського району, визначено інвестиційно-привабливі площі для залучення інвестицій з метою створення повноцінного життєвого середовища, забезпечення додержання державних стандартів та надання державних соціальних гарантій шляхом розвитку виробничої, соціальної, інженерно-транспортної інфраструктури  населених пунктів району, поглиблення процесів ринкової трансформації її економічного потенціалу.

Реалізація Програми буде сприяти дотриманню норм містобудівного та земельного законодавства  при   регулюванні  використання  територій  шляхом забезпечення дотримання рішень затвердженої містобудівної документації. Це дасть можливість здійснювати комплексну забудову територій, збільшити обсяги, залучення і освоєння інвестицій.          

Також реалізація Програми  надасть можливість для проектування  та розміщення об’єктів нового будівництва, здійснювати реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт об'єктів містобудування та упорядкування територій, проводити вибір, вилучення (викуп), продаж на аукціоні, надання у власність чи користування земель для містобудівних потреб, визначити межі населених пунктів, розробити проекти з визначення природоохоронних, прибережних захисних та водоохоронних зон, встановити санітарно-захисні зони, розробити окремі розділи містобудівної документації з інженерно-технічних заходів цивільного захисту населення. Виконання будівництва на території селищ і сіл житлових будинків, громадських будівель і виробничих об’єктів, об’єктів соцкультпобуту, благоустрій їх територій будуть проводитись згідно з Правилами забудови на основі містобудівної та проектної документації з дотриманням державних будівельних, протипожежних, санітарних, екологічних та інших норм.

 

 

 

 

7. Фінансування заходів Програми

Фінансування заходів програми пропонується здійснювати за рахунок коштів місцевих бюджетів або інших джерел не заборонених законом. За попередніми розрахунками для передбачених програмою заходів необхідно 8493,073 тис. грн. для розроблення та оновлення генеральних планів району.

 

8. Координація та контроль за виконанням Програми

Координацію та контроль за виконанням Програми здійснює сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації.

Селищні та сільські ради інформують сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації про виконання заходів Програми, щокварталу, до 5 числа наступного за звітним періодом.

Сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації інформує про хід виконання Програми районну комісію з сільського господарства, економічного розвитку, підприємства, інфраструктури, інвестиційної діяльності та регуляторної політики, земельних відносин, екології та використання природних ресурсів.