ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXVI |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу |
Номер: | 26/3 |
Дата реєстрації: | 19.08.2019 |
Проголосовано: | 26.09.2019 11:30:46 |
Автор: | Антонюк Д.В |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
22
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
12
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 26/3
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ
РІШЕННЯ
від 26 вересня 2019 року №26/
м. Ковель
Про стан боротьби зі злочинністю,
охорони громадського порядку та результати
діяльності Ковельського відділу поліції Головного
управління Національної поліції у Волинській області
на території району за І півріччя 2019 року
Відповідно до пункту 36 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію начальника Ковельського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області Туся І.Г. «Про стан боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності Ковельського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області на території району за 2018 рік», інформацію начальника відділу організації несення служби в місті Ковель НП УПП у Волинській області ДПП, районна рада
вирішила:
вищевказану інформацію взяти до відома.
Голова районної ради Андрій БРОЇЛО
Іван Тусь53613
Тарас Михалко61684
Інформація
про стан боротьби зі злочинністю, охорони громадського
порядку та результати діяльності Ковельського відділу поліції ГУНП у Волинській області на території району за І-ше півріччя 2019 року
Ковельським відділом поліції ГУНП у Волинській області протягом 1-го півріччя2019 року основну увагу було зосереджено на підвищення ефективності діяльності попередження, розкриття і розслідування тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушень, припинення незаконного обігу зброї, вибухових речовин, в тому числі ввезених із зони проведення АТО, наркотичних засобів, послаблення кримінального впливу на економіку держави, реалізації практичних заходів з метою виконання вимог нормативних актів МВС України, вказівок НПУ та ГУНП у Волинській області так із врахуванням пропозицій, рекомендацій органів місцевого самоврядування та інших зацікавлених структур, направлення на вдосконалення методів роботи, досягнення кращих показників.
Протягом 1-го півріччя 2019 року в Журналі єдиного обліку заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події Ковельського відділу поліції зареєстровано 1990 заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, вчинених на території населених пунктів Ковельського району проти 2117повідомлень, що на 5,9%менше в порівнянні з 2018 роком.
В період із 01.01.2019 по 01.07.2019 на території Ковельського району без врахування закритих за п.п. 1,2,4,6 ч.1 ст. 284 КПК України зареєстровано 127 (проти 146 в 2018 році) кримінальних правопорушень, що на 13,1% менше в порівнянні з 2018 роком, по 60 (проти 56 в 2018 році) кримінальних правопорушеннях особам повідомлено про підозру у скоєнні кримінальних правопорушень, відсоток встановлених осіб – 47,2%(проти 38,4 в 2018 році).
Зареєстровано 60 тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушень (проти 58 в 2018 році), по 26 (проти 11 в 2018 році) кримінальних правопорушеннях особам повідомлено про підозру, відсоток встановлених осіб – 43,3%(проти 19% в 2018 році).
З метою стабілізації криміногенної обстановки в Ковельському району,за звітний період було проведено ряд оперативно-профілактичних відпрацювань, під час яких здійснювались заходи, направлені на посилення боротьби з криміналітетом. Це дозволило досягти певних позитивних результатів на окремих пріоритетних напрямках оперативно-службової діяльності.
Завдяки вжитим заходам на території Ковельського району протягом звітного періоду не допущено скоєння таких видів кримінальних правопорушень, як:нанесення тяжких тілесних ушкоджень,незаконне позбавлення волі або викрадення людини,насильницьке зґвалтування, задоволення статевої пристрасті неприродним способом, крадіжки з транспортних засобів, вимагань, незаконне поводження із зброєю та боєприпасами хуліганств.
Збільшення відсотку встановлення осіб, що скоїли кримінальні правопорушення з 38,4% до47,2%, свідчить про те, що на території району криміногенна ситуація є контрольованою.
Завдяки проведеним заходам, працівниками відділу розкрито усі з числа зареєстрованих кримінальних правопорушень (відсоток розкриття становить – 100%),а саме:
- нанесення тілесних ушкоджень середньої тяжкості –1,розкрито;
- пограбування – 1, розкрито;
- хабарництво – 1, розкрито;
- злочини у сфері незаконного обігу наркотиків – 2, розкрито.
Разом з тим, потребує вжиття додаткових заходів щодо розкриття наступних видів кримінальних правопорушень, а саме:
- умисне вбивство – зареєстровано 1, залишається не розкрити (с. Велицьк);
- нанесення легких тілесних ушкоджень, зареєстровано – 17(проти 13 в 2018 році), з яких розкрито10(проти 8 в 2018 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 58,8% (проти 61,5% в 2018 році);
- крадіжки майна громадян, зареєстровано –76(проти 89 в 2019 році), з яких розкрито 39(проти 25 в 2018 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 51,3%(проти 28,1 в 2018% році);
- вчинення шахрайств, зареєстровано – 3(проти 1 в 2018 році), з яких жодного не розкрито.
Основними причинами і умовами скоєння злочинів являється: незайнятість більшої частини населення, відсутність місць проведення дозвілля молоді (гуртків, спортивних секцій), відсутність належної технічної укріпленості об’єктів (відсутність сигналізації, тощо), де зберігаються матеріальні цінності, відсутність сторожової охорони, а там де вона є – неналежне виконання ними функціональних обов’язків.
З метою виправлення становища в даних напрямках, систематично проводяться оперативно – профілактичні відпрацювання найбільш криміногенних ділянок обслуговування, місць збору кримінального елементу, скупок, ринків та можливих місць збуту краденого й заборонених в обігу предметів, вживаються заходи щодо покращення роботи з під обліковим елементом, виправними установами.
Проблемні питання розкриття злочинів заслуховуються на оперативних нарадах при начальнику відділу, де дається критична оцінка прорахункам в даному напрямку та особам, що їх допустили, визначаються перспективні напрямки роботи з метою покращення становища. Здійснюються заходи, спрямовані на покращення роботи з населенням, органами місцевого самоврядування, керівниками підприємств та організації, систематично подаються в засобах масової інформації виступи профілактичного характеру. Проводиться робота щодо покращення укріпленості об’єктів, що можуть стати предметом злочинного посягання, зокрема проводиться обстеження таких закладів, їх власникам пропонується встановити сигналізацію, хімпастки, відеоспостереження, взяття під охорону підрозділами УПО та ін.
Постійно проводиться аналіз стану розслідування та розкриття раніше скоєних фактових кримінальних правопорушень та визначення перспектив подальшої роботи, постійно здійснюються слідчо – оперативні заходи щодо їх розкриття.
З метою протидії фактам пияцтва та алкоголізму здійснено ряд профілактичних заходів:
- виявляються особи, які зловживають спиртними напоями та на ґрунті цього вчиняють як адміністративні так і кримінальні правопорушення, до даних громадян приділяються посилені заходи профілактичного характеру.
За1-півріччя 2019 року проведено 27 комплексних відпрацювань населених пунктів Ковельського району, в ході яких до адміністративної відповідальності притягнуто 142 особи (ст.176 КУпАП), 188 осіб (ст.178 КУпАП), вилучено 510 л. самогонної закваски та 280 л. самогону. Дана інформація висвітлювалась в засобах масової інформації.
В той же час в зв’язку з реформуванням в 2015 році в штатному розписі Ковельського ВП не передбачено спеціалізованих підрозділів по боротьбі з економічною злочинністю та наркозлочинністю, що негативно впливає на стан профілактики правопорушень вказаної категорії.
Також на даний час в рамках реформування органів поліції, на території обслуговування Ковельського району створені чотири групи реагування патрульної поліції. Дані групи створюються для швидкого реагування на звернення громадян про факти вчинення правопорушень, що не містять ознак злочину.
ГРПП цілодобово забезпечують оперативне реагування на повідомлення про правопорушення та інші події, у межах компетенції здійснюють їх розгляд, а також комплекс превентивних заходів шляхом патрулювання території обслуговування, виявлення та припинення правопорушень, застосування визначених законодавством поліцейських та інших заходів.
Основні завдання ГРПП
1) служіння суспільству, реалізація концепції «поліція та громада»;
2) забезпечення публічної безпеки і порядку;
3) охорона прав і свобод людини, а також інтересів суспільства та держави;
4) протидія правопорушенням;
5) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин, або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З метою покращення взаємодії з владою та населенням, підвищення оперативності реагування на правопорушення, зокрема в сільській місцевості, передбачено створення в ОТГ поліцейського офіцера громади.
Поліцейський офіцер громади (далі ПОГ) - це новий формат роботи дільничного офіцера поліції, який передбачає його постійну присутність на території ОТГ, більш тісну співпрацю з населенням та керівництвом ОТГ, підзвітність ОТГ та додаткові функції (більший акцент на попередженні правопорушень, оформлення адміністративних матеріалів за порушення ПДР, часткова передача функцій дозвільної системи).
Поліцейський офіцер громади – співробітник Національної поліції, а отже отримує заробітну плату, має право на соціальні гарантії та пільги, як і решта поліцейських. Крім того, НПУ забезпечує його одностроєм, табельною зброєю, спеціальними засобами, нагрудною камерою та планшетом. У рамках проєкту НПУ також може забезпечити поліцейського офіцера громади обладнаним автомобілем (залежить від фінансування).
Для постійної присутності ПОГ на території ОТГ необхідне службове приміщення, що належить громаді. За відсутності центру безпеки або поліцейської станції на території ОТГ допускається виділення приміщення, яке відповідає таким вимогам:
3 кімнати – службовий кабінет (мін. 12 м2), кабінет для роботи ГРПП/громадських формувань (за наявності), кімната відпочинку. Обов’язкова наявність обладнаного санвузла з водогоном.
Службове приміщення має бути оснащене офісними меблями та технікою відповідно до кількості робочих місць (1 офіцер на 6000 населення) – стіл, стільці, шафа для одягу, стаціонарний комп’ютер/ноутбук, принтер/МФП, сейф (рекомендовані розміри 100х50х40 см). Також бажаною є наявність дитячого куточка, дивана, холодильника, мікрохвильової печі та електричного чайника (див. фото фасаду поліцейської станції та обладнаного приміщення нижче).
На території обслуговування Ковельського ВП погоджено впровадження 5 поліцейських офіцерів громади, зокрема, 14.08.2019 року в м. Луцьку з головами ОТГ були заключені меморандуми про співпрацю:
КовальчукВікторВасильович | Велицька ОТГ | |
Сіховська Наталія Миколаївна | Люблинецька ОТГ | |
Троцюк Роман Володимирович | Дубівська ОТГ | |
Кашик Віталій Леонтійович | Колодяженська ОТГ | |
Семенюк Сергій Володимирович | Поворська ОТГ |
Сподіваємось, що в подальшому й інші територіальні громади проявлять зацікавленість у введені поліцейських офіцерів громади та організації їх роботи, що будуть обслуговувати виключно населенні пункти даних громад.
Начальник відділу
полковник поліції Іван ТУСЬ
НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ ПАТРУЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДПП Відділ організації несення служби в м. Ковель вул. Незалежності, 156, м, Ковель, 45008, lutsk@patrol.police.gov.ua тел.0-3352-6-16-84 | Голові Ковельської районної ради Волинської області Андрію БРОЇЛО вул. Незалежності 73, м. Ковель, Волинська область, 45008 |
Шановний пане Броїло.
У відповідь на Ваш лист №187/03.21/2-19 від 06.08.2019р., повідомляю, що особовим складом відділу організації несення служби в м. Ковель УШІ у Волинській області ДПП (далі ВОНС в м. Ковель), з метою ефективної діяльності у сфері протидії злочинності та корупції, а також з метою забезпечення стабільної криміногенної ситуації та посилення боротьби з корупцією в м. Ковель, було вжито ряд дієвих заходів щодо протидії кримінальним правопорушенням, а також порушенням громадського порядку та спокою громадян.
Працівниками ВОНС в м. Ковель щотижнево здійснюється аналіз злочинів, причин та умов, які сприяли їх вчиненню, а також дорожньо-транспортних пригод з травмованими відбулися на території обслуговування. Результати аналізу доводяться до особового складу, який здійснює патрулювання. Враховуючи отримані результати, увага особового складу зосереджується на посиленому патрулюванні місць концентрації кримінальних правопорушень, в час вільний від опрацювання викликів.
З метою запобігання вчиненню правопорушень маршрути слідування екіпажів наближуються до встановлених місць, посилюється контроль за безпекою дорожнього руху щодо першочергової профілактики правопорушень які стають причиною дорожньо-транспортних пригод. Особлива увага зосереджена на місцях підвищеної аварійності. При виявленні недоліків та аварійних ділянок вулично- шляхової мережі негайно інформується чергова служба Відділу для забезпечення подальшого реагування.
В результаті вжитих заходів за перше півріччя 2019 року, ВОНС в м. Ковель володіє підтвердженою рапортами патрульних інформацією, щодо виявлення порушень з ознаками кримінальних правопорушень та затримання осіб які могли бути причетними до їх скоєння:
Стаття ККУ ' | Кількість |
ст.121 ККУ Умисні тяжкі тілесні | 1 |
ст. 162 ККУ Порушення недоторканності житла | 2 |
ст. 185 ККУ Крадіжка | 11 |
ст. 190 ККУ Шахрайство | 1 |
ст. 289 ККУ Незаконне заволодіння транспортним засобом | 2 |
ст.290 ККУ Знищення, підробка, заміна номерів вузлів та агрегатів ТЗ | 2 |
ст.309 ККУ Незаконний обіг наркотичних речовин без мети збуту | 7 |
ст. 310 ККУ Посів або вирощування снотворного маку чи. конопель | 1 |
ст. 342 ККУ Опір представникові влади, працівникові правоохоронного органу, члену громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовцеві | 2 |
ст.345 ККУ Погроза або насильство щодо працівника правоохоронного органу | 2 |
ст.358 ККУ Підроблення документів | 9 |
ст.369 ККУ Пропозиція або надання неправомірної вигоди службовій особі | 3 |
ВСЬОГО | 42 |
Варто зазначити, що за перше півріччя 2019 року, , працівниками відділу зафіксовано три факти пропозиції або надання неправомірної вигоди працівникам поліції з метою уникнення адміністративної відповідальності.
Окремої уваги заслуговує налагодження співпраці з працівниками Ковельського ВП ГУНП у Волинській області, Ковельського міжрайонного відділу управління Служби Безпеки України у Волинській області та з працівниками Управління захисту економіки у Волинській області. В результаті спільних зусиль було виявлено ряд порушень з ознаками кримінального правопорушення, відомості про які, внесено в ЄРДР.
Забезпечуючи охорону публічної безпеки, а також безпеку дорожнього руху, працівниками ВОНС в м. Ковель за перше півріччя 2019 року, виконано наступний обсяг роботи та складено такі матеріали:
- опрацьовано 4940 викликів на лінію «102»
- створено та опрацьовано самостійно - 2597 завдань;
- складено 197 протоколів про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зокрема:
- за ст. 1 ЗО КУпАП 102 протоколи;
- за ст.124 КУпАП — 70 протоколи;
- винесено 4949 постанов за правопорушення у сфері забезпечення безпеки
дорожнього руху;
- складено 550 протоколів за правопорушення у сфері забезпечення
громадського порядку;
- винесено 663 постанов за правопорушення у сфері забезпечення
громадського порядку.
Працівниками відділу організації несення служби в м. Ковель по напрямку роботи безпеки дорожнього руху за перше півріччя 2019 року:
Розглянуто 14 звернень громадян щодо ямковості, аварійних ділянок доріг та інших недоліків в утриманні вулиць міста Ковель, встановлення та демонтажу дорожніх знаків, законності розміщення автобусної зупинки, заборони парковки т/з на тротуарі, заборони руху вантажних автомобілів, та ін.
Направлено 44 вимоги по усуненню недоліків в утримані вулично-шляхової мережі, з яких:
- 28 вимог направлено до КП «Добробут»;
- 8 вимог направлено до управління капітального будівництва та житлово-
комунального господарства Ковельської міської ради;
- 4 вимоги направлено до ДРП №11 філії «Ковельська ДЕД» дочірнього
підприємства «Волинській облавтодор»;
-1 вимога направлена до ДРП №10 філії «Ковельська ДЕД» дочірнього підприємства «Волинській облавтодор»;
-1 вимога направлена сільському голові с. Гішин Ковельського району;
- 2 вимоги направлена сільському голові с. Облапи та с. Дубове Ковельського
району;
Складено 14 адміністративних матеріали, за пошкодження технічних засобів організації дорожнього руху, порушення виконання правил при проведенні дорожніх робіт, або без необхідних дозвільних документів, з яких:
- 8 протоколів за ч.І ст.139 КУпАП;
-1 протокол за сті 88-28 КУпАП;
-1 постанова за ч. 1 ст. 140 КУпАП;
- 2 постанови за ч.2 ст.140 КУпАП;
Забезпечено 7 супроводів т/з габаритні або вагові параметри яких перевищують допустимі норми.
Надіслано 10 листів до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також до дорожньо-експлуатаційних служб, відповідальних за належне утримання вулично-шляхової мережі, з пропозиціями щодо покращення безпеки дорожнього руху.
Перевірено виконання доручення Служби автомобільних доріг Ковельськими та Маневицькими дорожньо-експлуатаційними дільницями та роботу комунального підприємства «Добробут», щодо проведення заходів по обмеженню руху вантажних т/з під час підвищення температури повітря більше 28 градусів Цельсія. Також було направлено 1 лист начальнику обласного центру з гідрометеорології щодо покращення співпрацю у вирішені даного доручення.
Проведено обстеження вулично-шляхової мережі на під’їздах до дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів міста Ковель, про що складено відповідний Акт. З Метою усунення виявлених недоліків до управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Ковельської міської ради було надіслано відповідну вимогу.
Проведено весняно-комісійне обстеження а/д М-07 «Київ-Ковель-Ягодин», вулиць та залізничних переїздів міста Ковель, по закінченні яких було направлено
З вимоги та 2 листи з метою усунення виявлених недоліків, а також складено 2 протоколи за ч.4 ст.140 та ч.І ст.139 КУпАП.
Одним з головних напрямків діяльності патрульної поліції є саме превентивна діяльність, спрямована на попередження вчинення правопорушень, проведення якісної профілактичної роботи з населенням, особливо з молоддю та дітьми.
У зв’язку з цим, під час несення служби нарядами патрульної поліції здійснюється періодичне піше патрулювання місць масового скупчення та відпочинку людей (парки, сквери, водойми, автовокзал та залізничний вокзал та ін.), під час якого з громадянами проводяться профілактичні бесіди та роз’яснювальна робота. Періодично здійснюється перевірка дотримання громадського порядку в «інтернет-кафе» та «спорт-лото».
З метою попередження та виявлення правопорушень здійснюється посилене патрулювання гаражних кооперативів та дачних масивів, де спостерігається концентрація вчинення злочинів проти власності, поблизу пунктів прийому металобрухту, а також районів міста де активно відбуваються забудови.
З повагою
заступник начальника
старший лейтенант поліції Сергій ЦИГУЛЬОВ
Олег Ющик 6-16-62