ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXIV |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 24/4 |
Дата реєстрації: | 27.02.2019 |
Проголосовано: | 29.03.2019 11:40:21 |
Автор: | Тусь І. Г., Михалко Т.М. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
25
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
2
- Відсутні
7
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 24/4
КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
від 29 березня 2019 року №24/
м. Ковель
Про стан боротьби зі злочинністю,
охорони громадського порядку та результати
діяльності Ковельського відділу поліції Головного
управління Національної поліції у Волинській області
на території району за 2018 рік
Відповідно до пункту 36 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію начальника Ковельського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області Туся І.Г. «Про стан боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності Ковельського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області на території району за 2018 рік», інформацію начальника відділу організації несення служби в місті Ковель НП УПП у Волинській області ДПП, районна рада вирішила:
вищевказану інформацію взяти до відома.
Голова районної ради А. П. Броїло
Тусь53613
Михалко61684
НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ УКРАЇНИУПРАВЛІННЯ ПАТРУЛЬНОЇПОЛІЦІЇ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДППВідділ організації несення служби в м. Ковель вул. Незалежності, 156, м. Ковель, 45008,lutsk@patrol.police.gov.ua тел.0-3352-6-16-84 ____________________№__________________ | Голові Ковельської районної ради Волинської області Броїло А.П. вул.Незалежності 73, м.Ковель,Волинська область,45008 | ||||
На № | від | ||||
Шановний Андрію Петровичу!
У відповідь на Ваш лист №09/03.23/2-19 від 05.01.2019р. повідомляю, що особовим складом відділу організації несення служби в м. Ковель УПП у Волинській області ДПП (далі ВОНС в м. Ковель) з метою ефективної діяльності у сфері протидії злочинності та корупції, а також з метою забезпечення стабільної криміногенної ситуації та посилення боротьби з корупцією в м. Ковель було вжито ряд дієвих заходів щодо протидії кримінальним правопорушенням, а також порушенням громадського порядку та спокою громадян.
Працівниками ВОНС в м. Ковель щотижнево здійснюється аналіз злочинів, причин та умов, які сприяли їх вчиненню, а також дорожньо-транспортних пригод з травмованими, що відбулися на території обслуговування. Результати аналізу доводяться до особового складу, який здійснює патрулювання. Враховуючи отримані результати, увага особового складу зосереджується на посиленому патрулюванні місць концентрації кримінальних правопорушень, в час вільний від опрацювання викликів.
З метою запобігання вчиненню правопорушень маршрути слідування екіпажів наближуються до встановлених місць, посилюється контроль за безпекою дорожнього руху щодо першочергової профілактики правопорушень які стають причиною дорожньо-транспортних пригод. Особлива увага зосереджена на місцях підвищеної аварійності. При виявленні недоліків та аварійних ділянок вулично-шляхової мережі негайно інформується чергова служба Відділу для забезпечення подальшого реагування.
В результаті вжитих заходів за 2018 рік, ВОНС в м. Ковель володіє підтвердженою рапортами патрульних інформацією, щодо виявлення та затримання осіб, які могли бути причетними до скоєння наступних кримінальних правопорушень:
Стаття ККУ | Кількість |
ст. 115 ККУ Умисне вбивство | 1 |
ст.121 ККУ Умисні тяжкі тілесні | 1 |
ст.125 ККУ Умисні легкі тілесні | 3 |
ст.185 ККУ Крадіжка | 17 |
ст. 186 ККУ Грабіж | 1 |
ст.187 ККУ Розбій | 1 |
ст. 227 ККУ Випуск або реалізація недоброякісної продукції. | 1 |
ст. 246 ККУ Незаконна порубка лісу | 2 |
ст.263 ККУ Незаконне поводження зі зброєю, вибухівкою | 4 |
Ст. 289 ККУ Незаконне заволодіння транспортним засобом | 1 |
ст.290 ККУ Знищення, підробка, заміна номерів вузлів та агрегатів ТЗ | 4 |
ст. 342 ККУ Опір представникові влади, працівникові правоохоронного органу, члену громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовцеві | 2 |
ст.345 ККУ Погроза або насильство щодо працівника правоохоронного органу | 3 |
ст.309 ККУ Незаконний обіг наркотичних речовин без мети збуту | 36 |
Стаття 310. Посів або вирощування снотворного маку чи конопель | 1 |
ст.358 ККУ Підроблення документів | 6 |
ст.369 ККУ Пропозиція або надання неправомірної вигоди службовій особі | 7 |
ВСЬОГО | 91 |
ЗАТРИМАНО ОСІБ В РОЗШУКУ | 3 |
Варто зазначити, що за 2018р. було виявлено три транспортних засоби, які перебували у розшуку міжнародної організації «Інтерпол». Також, працівниками відділу зафіксовано сім фактів пропозиції або надання неправомірної вигоди працівникам поліції з метою уникнення адміністративної відповідальності, 5 з яких внесено в ЄРДР.
Окремої уваги заслуговує налагодження співпраці з працівниками Ковельського ВП ГУНП у Волинській області, Ковельського міжрайонного відділу управління Служби Безпеки України у Волинській області та з працівниками Управління захисту економіки у Волинській області. В результаті спільних зусиль було виявлено ряд порушень з ознаками кримінальних правопорушень, відомості про які, внесено в ЄРДР.
Забезпечуючи охорону публічної безпеки, а також безпеку дорожнього руху, працівниками ВОНС в м. Ковель за 2018р. виконано наступний обсяг роботи та складено такі матеріали:
- опрацьовано 8427 викликів на лінію «102»
- створено та опрацьовано самостійно – 6626 завдань;
- складено 436 протоколів про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зокрема:
- за ст.130 КУпАП – 222 протоколи;
- за ст.124 КУпАП – 144 протоколи;
- винесено 11639 постанов за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху;
- складено 246 протоколів за правопорушення у сфері забезпечення громадського порядку;
- винесено 850 постанов за правопорушення у сфері забезпечення громадського порядку.
- розглянуто 31 звернення громадян, щодо неналежного розташування місць для паркування, ямковості та інших недоліків в утриманні вулиць міста Ковель, аварійних ділянок дороги, встановлення та демонтажу дорожніх знаків, законності розміщення тимчасових торгівельних споруд, законності розміщення автобусної зупинки, заборони парковки т/з на тротуарі, заборони руху вантажних автомобілів, та ін.
- направлено 78 вимог по усуненню недоліків в утримані вулично-шляхової мережі.
- складено 40 адміністративних матеріали, за порушення виконання правил при проведенні дорожніх робіт, або без необхідних дозвільних документів;
- проведено весняно-комісійне обстеження вулиць міста Ковель, в результаті якого було складено 2 протоколи, надіслано 2 вимоги та два листи щодо усунення виявлених недоліків.
- згідно акту обстеження вулиць міста Ковель, встановлено та (або) замінено 121 дорожній знак.
- проведено весняно-комісійне обстеження залізничних переїздів міста
- перевірено виконання доручення Служби автомобільних доріг Ковельськими та Маневицькими дорожньо-експлуатаційними дільницями та роботу комунального підприємства «Добробут», щодо проведення заходів по обмеженню руху вантажних т/з під час підвищення температури повітря більше 28 градусів Цельсія. Також було направлено 1 вимогу на усунення виявлених недоліків;
- проведено обстеження вулиць, що ведуть до загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів міста Ковель. На усунення виявлених недоліків до управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Ковельської міської ради було надіслано 1 вимогу та складено 1 протокол за невиконання даної вимоги в повній мірі;
- двічі проведено операцію «Перевізник», щодо дотримання правил під час надання послуг з перевезення пасажирів – здійснено перевірку 943 маршрутних транспортних засобів, з них виявлено 72 порушення правил під час надання послуг з перевезення пасажирів та складено відповідні адмінматеріали;
- проведено осінньо-комісійні обстеження а/д М-07 «Київ-Ковель-Ягодин», вулиць та залізничних переїздів міста Ковель, по закінченні яких було направлено 7 вимог та 3 листи щодо усунення виявлених недоліків, а також складено 4 протоколи за вчинення адміністративних правопорушень за ч. 1 ст. 140 та ст..188-28 КУпАП;
У зв’язку з цим, під час несення служби нарядами патрульної поліції систематично здійснювалися піші патрулювання місць масового скупчення та відпочинку людей (парки, сквери, водойми, автовокзал та залізничний вокзал та ін.), під час яких з громадянами проводилися профілактичні бесіди та роз’яснювальна робота. Періодично здійснювалася перевірка дотримання громадського порядку в «інтернет-кафе» та «спорт-лото». Окрім того, проводилося посилене патрулювання гаражних кооперативів та дачних масивів, де спостерігалася концентрація вчинення злочинів проти власності, поблизу пунктів прийому металобрухту, а також районів міста де активно відбувалися забудови.
З повагою
начальник Т.М. Михалко
Вик. Цигульов
53638
Інформація
про стан боротьби зі злочинністю, охорони громадського
порядку та результати діяльності Ковельського ВП ГУНП
у Волинській області на території району за 2018 рік
Ковельським відділом поліції ГУНП у Волинській області протягом 2018 року основну увагу було зосереджено на підвищення ефективності діяльності попередження, розкриття і розслідування тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушень, припинення незаконного обігу зброї, вибухових речовин, в тому числі ввезених із зони проведення АТО, наркотичних засобів, послаблення кримінального впливу на економіку держави, реалізації практичних заходів з метою виконання вимог нормативних актів МВС України, вказівок НПУ та ГУНП у Волинській області так із врахуванням пропозицій, рекомендацій органів місцевого самоврядування та інших зацікавлених структур, направлення на вдосконалення методів роботи, досягнення кращих показників.
Протягом 2018 року в Журналі єдиного обліку заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події Ковельського відділу поліції зареєстровано 4128 заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, вчинених на території населених пунктів Ковельського району проти 3437 повідомлення, що на 16,8% більше в порівнянні з 2017 роком.
В період із 01.01.2018 по 31.12.2018 на території Ковельського району без врахування закритих за п.п. 1,2,4,6 ч.1 ст. 284 КПК України зареєстровано 293 (проти 336 в 2017 році) кримінальних правопорушень, що на 12,8% менше в порівнянні з 2017 роком, по 118 (проти 152 в 2017 році) кримінальних правопорушеннях особам повідомлено про підозру у скоєнні кримінальних правопорушень, відсоток встановлених осіб – 40,3% (проти 45,2 в 2017 році).
З метою стабілізації криміногенної обстановки в Ковельському району, за звітний період було проведено ряд оперативно-профілактичних відпрацювань, під час яких здійснювались заходи, направлені на посилення боротьби з криміналітетом. Це дозволило досягти певних позитивних результатів на окремих пріоритетних напрямках оперативно-службової діяльності.
Завдяки вжитим заходам на території Ковельського району протягом звітного періоду не допущено скоєння таких видів кримінальних правопорушень, як: вбивство, нанесення тяжких тілесних ушкоджень, незаконне позбавлення волі або викрадення людини, згвалтування.
Зменшення кількості зареєстрованих кримінальних правопорушень на 12,8%, свідчить про те, що на території району криміногенна ситуація є контрольованою.
Завдяки проведеним заходам, працівниками відділу розкрито усі з числа зареєстрованих кримінальних правопорушень (відсоток розкриття становить – 100%), а саме:
- нанесення тілесних ушкоджень середньої тяжкості – 3, розкрито;
- нанесення легких тілесних ушкоджень – 29, розкрито;
- вчинення розбійних нападів – 1, розкрито;
- незаконне поводження із зброєю, боєприпасами та вибуховими речовинами – 1, розкрито;
- злочини у сфері обігу наркотичних засобів – 2, розкрито.
- крадіжки з транспортних засобів, зареєстровано – 6 (проти 11 в 2017 році), з яких розкрито 2 (проти 3 в 2017 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 33,3% (проти 27,3 в 2017 році);
- пограбування, зареєстровано – 3 (проти 3 в 2017 році), з яких 2 особам оголошено про підозру (проти 2 в 2017 році) , відсоток встановлених осіб – 66,7%;
- вчинення шахрайств, зареєстровано – 2 (проти 6 в 2017 році), з яких 1 особі оголошено про підозру (проти 1 в 2017 році), відсоток встановлених осіб – 50% (проти 16,7% в 2017 році).
Основними причинами і умовами скоєння злочинів являється: незайнятість більшої частини населення, відсутність місць проведення дозвілля молоді (гуртків, спортивних секцій), відсутність належної технічної укріпленості об’єктів (відсутність сигналізації, тощо), де зберігаються матеріальні цінності, відсутність сторожової охорони, а там де вона є – неналежне виконання ними функціональних обов’язків.
З метою виправлення становища в даних напрямках, систематично проводяться оперативно – профілактичні відпрацювання найбільш криміногенних ділянок обслуговування, місць збору кримінального елементу, скупок, ринків та можливих місць збуту краденого й заборонених в обігу предметів, вживаються заходи щодо покращення роботи з підобліковим елементом, виправними установами. Проблемні питання розкриття злочинів заслуховуються на оперативних нарадах відділу, де дається критична оцінка прорахункам в даному напрямку та особам, що їх допустили, визначаються перспективні напрямки роботи з метою покращення становища. Здійснюються заходи, спрямовані на покращення роботи з населенням, органами місцевого самоврядування, керівниками підприємств та організації, систематично подаються в засобах масової інформації виступи профілактичного характеру. Проводиться робота щодо покращення укріпленості об’єктів, що можуть стати предметом злочинного посягання, зокрема проводиться обстеження таких закладів, їх власникам пропонується встановити сигналізацію, хімпастки, відео спостереження, взяття під охорону підрозділами УПО та ін.
Постійно проводиться аналіз стану розслідування та розкриття раніше скоєних фактових кримінальних правопорушень та визначення перспектив подальшої роботи, постійно здійснюються слідчо – оперативні заходи щодо їх розкриття.
З метою протидії фактам пияцтва та алкоголізму здійснено ряд профілактичних заходів:
- виявляються особи, які зловживають спиртними напоями та на ґрунті цього вчиняють як адміністративні так і кримінальні правопорушення, до даних громадян приділяються посилені заходи профілактичного характеру.
Протягом 2018 року проведено 42 комплексних відпрацювань населених пунктів Ковельського району, в ході яких до адміністративної відповідальності притягнуто 75 осіб (ст.176 КУпАП), 43 особи (ст.178 КУпАП), вилучено 280 л. самогонної закваски та 345 л. самогону та 19 л. спирту, вилучено 2 апарати для виготовлення самогону. Дана інформація висвітлювалась в засобах масової інформації.
В той же час в зв’язку з реформуванням в 2015 році в штатному розписі Ковельського ВП не передбачено спеціалізованих підрозділів по боротьбі з економічною злочинністю та наркозлочинністю, що негативно впливає на стан профілактики правопорушень вказаної категорії.
Також на даний час в рамках реформування органів поліції, на території обслуговування Ковельського району створені чотири групи реагування патрульної поліції. Дані групи створені для швидкого реагування на звернення громадян про факти вчинення правопорушень, що не містять ознак злочину.
ГРПП цілодобово забезпечують оперативне реагування на повідомлення про правопорушення та інші події, у межах компетенції здійснюють їх розгляд, а також комплекс превентивних заходів шляхом патрулювання території обслуговування, виявлення та припинення правопорушень, застосування визначених законодавством поліцейських та інших заходів.
Основні завдання ГРПП
1) служіння суспільству, реалізація концепції «поліція та громада»;
2) забезпечення публічної безпеки і порядку;
3) охорона прав і свобод людини, а також інтересів суспільства та держави;
4) протидія правопорушенням;
5) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин, або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З метою покращення взаємодії з владою та населенням, підвищення оперативності реагування на правопорушення, зокрема в сільській місцевості, передбачено створення поліцейської станції в смт. Люблинець та смт. Голоби.
Поліцейська станція – службове приміщення, яке надається дільничному офіцеру поліції для виконання покладених на нього завдань із забезпечення правопорядку у межах поліцейської дільниці, з урахуванням розміщення в ньому для спільної роботи дільничного офіцера поліції, його помічника, групи реагування патрульної поліції, ювенальної превенції та представників громадськості (громадських формувань з охорони порядку).
Крім цього поліцейська станція буде осередком охорони публічної безпеки та попередження профілактики правопорушень, до якого громадяни населених пунктів за місцем свого проживання можуть звернутися за першою допомогою у вирішенні питання щодо надання правової допомоги.
Крім того керівництво Національної поліції України прислухається до звернень територіальних громад щодо введення додаткових посад поліцейських, які будуть обслуговувати їхню ОТГ. Так із 01.09.2018 в штат сектору превенції Ковельського ВП ГУНП у Волинській області введено посаду дільничного офіцера поліції, який буде обслуговувати Голобську ОТГ.
Сподіваємось, що в подальшому й інші територіальні громади проявлять зацікавленість у створенні поліцейських станцій та організації роботи дільничних офіцерів поліції, що будуть обслуговувати виключно населенні пункти даних громад.
Начальник Ковельського ВП
ГУНП у Волинській області
полковник поліції І.Г. Тусь
Момот 61-6-60