ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXIII |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 23/9 |
Дата реєстрації: | 15.11.2018 |
Проголосовано: | 13.12.2018 11:44:34 |
Автор: | Давидович О.Г. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
24
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
1
- Відсутні
9
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 23/9
КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
від 13 грудня 2018 року №23/
м. Ковель
Про затвердження порядків
використання коштів районного
бюджету на виконання
заходів Програми соціального захисту
населення Ковельського району
на 2019-2022 роки
Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 20, 91 Бюджетного кодексу України, статті 29 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» районна рада вирішила:
1. Затвердити порядок використання коштів, передбачених в районному бюджеті для надання одноразової грошової матеріальної допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, інших виняткових випадках та іншим категоріям громадян (додається).
2. Затвердити порядок використання коштів районного бюджету на надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів та особам з інвалідністю (додається).
3. Затвердити порядок використання коштів районного бюджету на виконання заходів Програми в частині надання матеріальної допомоги мешканцям Ковельського району за зверненнями до депутатів районної ради (додається).
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії з питань духовності, освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту населення, у справах сім’ї, молоді, материнства і дитинства, фізичної культури і спорту та з питань бюджету, фінансів, контролю за використанням майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району.
Голова районної ради А. Броїло
Давидович 52 410
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням районної ради
від 13.012.2018 р. № 23/
використання коштів, передбачених в районному бюджеті
для надання одноразової грошової матеріальної допомоги
громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах,
інших виняткових випадках, та іншим категоріям громадян
1. Загальні положення
1.1. Порядок використання коштів, передбачених в районному бюджеті для надання одноразової грошової матеріальної допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, інших виняткових випадках та іншим категоріям громадян (далі – Порядок), розроблений відповідно до ст.20, 91 Бюджетного кодексу України, ст.29 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» на виконання Програми соціального захисту населення Ковельського району на 2019 - 2022 роки, затвердженої рішенням районної ради від грудня 2018 року №
1.2. Порядок регулює механізм надання з районного бюджету одноразової грошової матеріальної допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, інших виняткових випадках, та іншим категоріям громадян, передбаченим Програмою соціального захисту населення Ковельського району на 2019 - 2022 роки, у межах асигнувань за КПКВ КМБ 0813242 “Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення”.
1.3. Головним розпорядником коштів, передбачених в районному бюджеті за КПКВ КМБ 0813242 “Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” є управління соціального захисту населення Ковельської районної державної адміністрації (далі – Управління).
2. Умови надання одноразової грошової матеріальної допомоги
2.1. Для отримання одноразової грошової матеріальної допомоги (далі – допомога) особа письмово звертається до органів державної влади, місцевого самоврядування з відповідною заявою, до якої додає: довідку про склад сім’ї, довідку про доходи всіх членів сім’ї за останні шість місяців, довідку з лікувального закладу про необхідність лікування (за потреби), довідку про пожежу (за потреби) та згоду на обробку та використання персональних даних.
2.2. Допомога надається громадянам, які проживають в селах району (крім ОТГ).
2.3. Допомога надається громадянам:
- на проведення медичних операцій;
- які потребують довготривалого та дороговартісного лікування (у тому числі за межами району);
- які потерпіли від наслідків пожежі, стихійного лиха та інших особливих обставин.
2.4. Допомога надається у таких розмірах:
- громадянам на проведення медичних операцій, довготривалого лікування, особам, які потерпіли внаслідок пожежі, стихійного лиха, особам, які брали участь в антитерористичній операції (їх сім’ям), або беруть участь в операції Об’єднаних сил (їх сім’ям), та опинилися у складних життєвих обставинах - до трьох прожиткових мінімумів у розрахунку на особу, яка втратила працездатність, установленому на день звернення;
- громадянам, які потребують дороговартісного лікування, на проведення складних медичних операцій (у тому числі за межами району), особам, які внаслідок пожежі або стихійного лиха втратили житло - до десяти прожиткових мінімумів у розрахунку на особу, яка втратила працездатність, установленому на день звернення;
- особам, які брали участь в антитерористичній операції, або беруть участь в операції Об’єднаних сил, для проведення лікування та реабілітації – до двадцяти прожиткових мінімумів у розрахунку на особу, яка втратила працездатність, установленому на день звернення;
- сім’ям військовослужбовців, призваних на військову службу відповідно до указів Президента України «Про часткову мобілізацію», та інших осіб, які загинули, померли через поранення під час участі в антитерористичній операції, операції Об’єднаних сил, захищаючи незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України – 10000,00 грн.
2.5. Допомога іншим категоріям громадян відповідно до заходів Програми соціального захисту населення Ковельського на 2019 - 2022 роки надається згідно з первинними списками управління соціального захисту населення райдержадміністрації.
3. Порядок надання грошової матеріальної допомоги
3.1. Звернення громадян про надання матеріальної допомоги надсилаються районною державною адміністрацією та районною радою на розгляд Управлінню.
3.2. Розгляд звернень громадян проводиться у термін відповідно до Закону України “Про звернення громадян”.
3.3. Управління надсилає запит сільським радам на проведення обстеження матеріально - побутових умов проживання заявника та його сім’ї за місцем його проживання.
З метою оперативного розгляду звернень громадян запити щодо проведення обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника та його сім’ї надсилаються сільським радам електронною поштою або в телефонному режимі.
3.4. Сільськими радами подаються акти обстеження матеріально - побутових умов проживання заявника та його сім’ї з метою визначення обсягів допомоги.
3.5. Звернення громадян про надання допомоги з необхідними матеріалами розглядаються районною комісією з питань надання одноразової грошової матеріальної допомоги малозахищенним громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, та іншим категоріям громадян (далі - Комісія). За результатами розгляду звернень громадян Комісією приймається рішення щодо надання (або відмови у наданні) допомоги та її обсягу, яке оформляється протоколом.
3.6. Допомога надається заявнику один раз на рік.
3.7. На виконання заходів Програми соціального захисту населення Ковельського району на 2019–2022 роки (крім надання матеріальної допомоги за зверненнями громадян) Комісія має право приймати рішення про виділення коштів (для надання грошової допомоги, придбання подарунків та продуктових наборів) без особистих звернень громадян згідно з первинними списками Управління.
3.8. Розмір допомоги визначається, виходячи із суми коштів, затверджених в районному бюджеті на реалізацію заходів Програми соціального захисту населення Ковельського району на 2019–2022 роки.
3.9. На основі рішення Комісії управління соціального захисту населення райдержадміністрації готує проект розпорядження голови райдержадміністрації про виділення коштів.
3.10. Виплата грошової допомоги, придбання подарунків та продуктових наборів здійснюється після видання розпорядження голови райдержадміністрації про виділення коштів та їх надходження на рахунки Управління. А у випадку одночасної відсутності голови, першого заступника, заступника голови райдержадміністрації (якщо посади вакантні або при виникненні форс-мажорних обставин) на основі рішення Комісії.
4. Виплата допомоги
4.1. Видатки, пов’язані з наданням допомоги, здійснюються у межах коштів районного бюджету, передбачених на цю мету, і відображаються за КПКВ КМБ 0813242 “Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення”. Реєстрація зобов’язань, фінансування видатків, пов’язаних з наданням допомоги, та проведення таких виплат громадянам здійснюються у межах асигнувань відповідно до помісячного розпису видатків районного бюджету.
4.2. Виплата допомоги здійснюється шляхом поштового переказу або перерахуванням коштів на особисті банківські рахунки заявників.
4.3. Оплата придбаних подарунків та продуктових наборів здійснюється згідно укладеного договору купівлі-продажу та накладної.
5. Відповідальність, звітність і контроль
5.1. Фінансова звітність про використання коштів складається і подається в установленому порядку.
5.2. Відповідальність за цільове використання коштів покладається на розпорядника бюджетних коштів.
5.3. Відповідальність за результати проведення обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника та його сім’ї покладається на сільські ради.
Начальник управління соціального захисту
населення райдержадміністрації О. Давидович
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням районної ради
від 13.012.2018 р. № 23/
ПОРЯДОК
використання коштів районного бюджету на надання фінансової
підтримки громадським організаціям ветеранів та особам з інвалідністю
1. Загальні положення
1.1. Порядок використання коштів районного бюджету на надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів та особам з інвалідністю (далі – Порядок) розроблено відповідно до ст.20, 91 Бюджетного кодексу України, ст.29 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» на виконання Програми соціального захисту населення Ковельського району на 2019–2022 роки, затвердженої рішенням районної ради від грудня 2018 року №
1.2. Порядок визначає і регулює механізм використання коштів районного бюджету для забезпечення фінансової підтримки громадських організацій ветеранів та особам з інвалідністю за КПКВ КМБ 0813192 «Надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість» (далі – кошти районного бюджету).
1.3. Головним розпорядником коштів районного бюджету, що надаються згідно з цим Порядком, є управління соціального захисту населення райдержадміністрації (далі – Управління), одержувачами – громадські організації ветеранів та інвалідів, що мають статус районних (далі – громадські організації).
2. Критерії визначення одержувачів бюджетних коштів та напрями використання коштів районного бюджету
2.1. Для визначення обсягів фінансової підтримки в управлінні створюється комісія з питань ветеранів та осіб з інвалідністю (далі – комісія), персональний склад якої затверджується наказом начальника управління. Комісія розглядає звернення громадських організацій щодо надання фінансової підтримки.
До звернення додаються:
- копія статуту (положення) громадського об’єднання (подається одноразово під час отримання бюджетних коштів вперше, якщо до зазначеного статуту (положення) не вносилися зміни);
- звіт про використання коштів районного бюджету за попередній рік (у разі їх отримання громадською організацією) з відповідними підтверджувальними документами, засвідчений підписом керівника громадської організації та скріплений її печаткою;
- інформація про напрями використання коштів районного бюджету, засвідчена підписом керівника громадської організації та скріплена її печаткою, разом з обґрунтуванням необхідності їх використання та обсягу потреби в коштах районного бюджету;
- календарний план заходів громадської організації.
2.2. Розгляд поданих громадською організацією документів здійснюється комісією протягом одного місяця з дня їх надходження.
2.3. Обсяг коштів районного бюджету, що виділяються громадській організації, визначається з урахуванням:
- пріоритетів діяльності у сфері соціального захисту ветеранів та осіб з інвалідністю;
- першочерговості та соціальної спрямованості програм (заходів), що виконуються громадською організацією;
- кількості її членів, наявності матеріально-технічного та методичного забезпечення діяльності громадської організації;
- результатів аналізу ефективності використання бюджетних коштів;
- детальних розрахунків та обґрунтувань за кожним напрямком використання коштів районного бюджету, поданих громадською організацією.
2.4. Розподіл коштів районного бюджету здійснюється управлінням на підставі рішення комісії спільно з відділом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації за погодженням заступника голови райдержадміністрації згідно з розподілом функціональних обов’язків.
2.5. Кошти районного бюджету спрямовуються громадською організацією на:
- проведення зборів, конференцій, тренінгів, курсів, стажування, навчальних семінарів, засідань за «круглим столом», спеціалізованих фестивалів, виставок, концертів, спортивних змагань, вечорів відпочинку, конкурсів за участю творчих колективів громадських організацій ветеранів та осіб з інвалідністю на території України (крім оплати фуршетів та банкетів), забезпечення участі представників громадських організацій у відповідних державних та міжнародних заходах (в т.ч. оплата транспортних послуг та проживання);
- сприяння розвитку художньої самодіяльності та фізичної культури серед ветеранів та осіб з інвалідністю;
- оплати згідно з укладеними договорами видання та придбання книжок, довідників, брошур, інформаційних листівок, у тому числі шрифтом Брайля, спеціалізованими мовами та озвучених, а також газет і журналів з питань соціального захисту ветеранів та осіб з інвалідністю, доходи від реалізації яких використовуються лише для мети, визначеної цим пунктом;
- оплату (в сумі не більш як 20 відсотків загального обсягу бюджетних коштів, передбачених громадському об’єднанню):
оренди приміщень, в яких громадське об’єднання провадить свою статутну діяльність;
- комунальних послуг у межах середніх норм споживання щодо приміщень, в яких громадське об’єднання провадить свою статутну діяльність;
послуг з поштового та телефонного зв’язку;
- послуг з проведення поточного ремонту комп’ютерного та периферійного обладнання до нього;
- послуг з придбання, встановлення, користування та обслуговування довідково-інформаційних, системних програм і програм бухгалтерського обліку та веб-сайтів громадського об’єднання, забезпечення доступу до електронної пошти та Інтернету, а також нотаріальних послуг з оформлення установчих документів громадського об’єднання, що надаються державними нотаріальними конторами;
- придбання канцелярських виробів, витратних матеріалів для забезпечення роботи комп’ютерного та периферійного обладнання;
періодичних, довідкових, інформаційних, аналітичних та методичних видань з питань соціального захисту і реабілітації осіб з інвалідністю, діяльності громадських об’єднань та бухгалтерського обліку;
- матеріальне заохочення (винагороду) працівників громадського об’єднання, які забезпечують роботу такого об’єднання, в обсязі, що не перевищує разом з нарахуваннями 35 відсотків загального обсягу бюджетних коштів, передбачених громадському об’єднанню;
- оплату відряджень працівників громадського об’єднання та відшкодування учасникам заходу витрат на проїзд;
Використання коштів районного бюджету з іншою метою не дозволяється.
2.6. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законом порядку.
2.7 Операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, проводяться в установленому законодавством порядку.
2.8. Громадські організації використовують виділені їм кошти на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі розпорядника бюджетних коштів.
2.9. Громадські організації мають право брати бюджетні зобов’язання в межах асигнувань, затверджених Управлінням у плані використання бюджетних коштів.
2.10. Невикористані громадською організацією кошти повертаються на рахунок Управління з метою їх наступного перерозподілу.
2.11. Облік надходження та використання коштів районного бюджету відображається в документах бухгалтерського обліку та фінансовій звітності громадської організації в установленому законодавством порядку.
2.12. Проведення операцій з коштами районного бюджету здійснюється відповідно до Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів за видатками.
3. Звітність, відповідальність та контроль за використанням
коштів районного бюджету
3.1. Одержувачі коштів щокварталу подають в Ковельське УДКСУ Волинської області звіт про використання бюджетних коштів відповідно до вимог наказу Державного казначейства України про складання і подання фінансової звітності.
3.2. Відповідальність за нецільове використання коштів районного бюджету покладається на одержувача коштів.
3.3. Складання та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
Начальник управління соціального
захисту населення райдержадміністрації О.Давидович
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням районної ради
від 13.012.2018 р. № 23/
Порядок
використання коштів на виконання заходів Програми соціального захисту населення Ковельського району на 2018 – 2022 роки , затвердженої рішенням районної ради від 13.12.2018 року №23/ в частині надання матеріальної допомоги мешканцям Ковельського району за зверненнями до депутатів районної ради
1. Загальні положення
1.1. Порядок використання коштів на виконання заходів Програми соціального захисту населення Ковельського району на 2018 – 2022 роки , затвердженої рішенням районної ради від 13.12.2018 року №23/ в частині надання матеріальної допомоги мешканцям Ковельського району за зверненнями до депутатів районної ради регулює механізм надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах, за зверненнями до депутатів районної ради (далі – Допомоги(а)), передбаченої Програмою соціального захисту населення Ковельського району на 2018-2022 роки (далі – Порядок).
1.2. Порядок визначає і регулює механізм використання коштів районного бюджету в частині надання матеріальної допомоги жителям Ковельського району за зверненнями до депутатів районної ради за КПКВ КМБ 0113242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення».
1.3. Головним розпорядником коштів, що надаються згідно з цим Порядком, є Ковельська районна рада. Загальна сума коштів для надання матеріальної допомоги визначається у рішеннях районної ради про районний бюджет на відповідний рік та внесенні до нього змін.
2. Умови надання Допомоги
2.1. Допомога може надаватися громадянам, які постійно проживають та зареєстровані на території Ковельського району.
2.2. Допомога може надаватися для лікування, вирішення соціально - побутових питань, потерпілим внаслідок пожежі, стихійного лиха, інших виняткових випадках.
2.3. Кожен депутат районної ради має право надати допомогу лише один раз на рік одному і тому ж заявнику.
3. Порядок і механізм надання Допомоги
3.1. Для отримання допомоги громадяни звертаються до депутата районної ради у письмовій формі. До заяви додаються документи, що підтверджують необхідність надання такої допомоги за рішенням депутата
(довідка про склад сім'ї, медична довідка, акти обстежень тощо).
У випадку коли заявник порушує питання про сприяння в оплаті дороговартісного лікування хвороби, що загрожує життю, депутат може ініціювати колективне звернення депутатів районної ради щодо надання грошової матеріальної допомоги одній особі. У колективному депутатському зверненні кожен з підписантів має зазначити розмір суми коштів, що надається ним зі свого ліміту. Відповідальність за повноту документів, що мають додаватися до колективного звернення несе депутат – ініціатор такого звернення.
Копії документів, що додаються, повинні бути завірені депутатом щодо їх відповідності оригіналу.
До заяви додається згода заявника на обробку та використання персональних даних, копії паспортних даних (прізвище, ім'я, по-батькові, ким виданий паспорт, адреса реєстрації місця проживання та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду заявника.)
3.2. Депутат районної ради подає звернення до голови районної ради з пропозицією щодо обсягу допомоги, яка буде виділятись.
3.3. Відповідні заяви та документи, передбачені п.3.1 та п.3.2 подаються у відділ організаційного забезпечення виконавчого апарату районної ради для реєстрації.
3.4. Депутат районної ради за своїм письмовим зверненням може передати своє право використання коштів іншим депутатам.
3.5. Повноваження з розподілу коштів, не використаних депутатами станом на 01 грудня звітного року, передається Президії Ковельської районної ради.
3.6. Проект розпорядження про надання Допомоги, готується працівником виконавчого апарату районної ради, до посадових обов’язків якого віднесене це питання, і подається на підпис голові районної ради в міру надходження відповідних заяв та документів .
3.7. Проект розпорядження візується заступником голови ради, керуючим справами та начальником відділу обліку і звітності, головним бухгалтером.
3.8. Використання бюджетних коштів, обсяг яких передбачений у розрахунку на одного депутата, контролює сам депутат і обліковує працівник виконавчого апарату районної ради, до посадових обов’язків якого віднесене питання підготовки проекту розпорядження про надання Допомоги.
4. Виплата Допомоги
4.1. Реєстрація зобов’язань, фінансування видатків, пов’язаних з наданням Допомоги, здійснюються в межах асигнувань, передбачених районній раді на виконання Програми соціального захисту населення Ковельського району на 2018-2022 роки зі змінами, відповідно до помісячного розпису видатків районного бюджету.
4.2. Виплата Допомоги здійснюється через ВД УДППЗ «Укрпошта» поштовим переказом або шляхом перерахування на особовий рахунок заявника відкритий у відділенні «Ощадбанку». Оплата поштового збору проводиться за рахунок коштів, передбачених в районному бюджеті для надання Допомоги.
5. Відповідальність, звітність і контроль
5.1. Фінансова звітність про використання коштів складається і подається в установленому порядку відділом обліку та звітності виконавчого апарату районної ради.
5.2. Відповідальність за наявність та достовірність документів, що підтверджують необхідність надання Допомоги, покладається на депутатів районної ради.
5.3. Відповідальність та контроль за цільовим використанням бюджетних коштів покладається на головного розпорядника коштів – районну раду.
Заступник голови районної ради О. Пасенковський