ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | VII |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 10 |
Дата реєстрації: | 22.06.2016 |
Проголосовано: | 22.07.2016 12:56:51 |
Автор: | Топольський С.С. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
29
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
5
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 10
КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
від 22 липня 2016 року №7/
м. Ковель
Про Районну програму підтримки
органів виконавчої влади
у Ковельському районі
на 2016-2018 роки
Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного кодексу України, з метою підвищення дієвості управлінських рішень, удосконалення роботи органів державної влади шляхом співпраці та посилення забезпечення діяльності Ковельської районної державної адміністрації щодо виконання державної регіональної політики, створення умов для динамічного, збалансованого соціально-економічного розвитку Ковельського району, взаємодії органів виконавчої влади з органами місцевого самоврядування, районна рада вирішила:
1. Ухвалити Районну програму підтримки органів виконавчої влади у Ковельському районі на 2016-2018 роки (далі - Програма), що додається.
2. Управлінню фінансів райдержадміністрації (С. Карпюк) на 2016-2018 роки передбачати кошти на реалізацію Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, контролю за використанням майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району.
Голова районної ради А. Броїло
Грицюк 50348
Давидович 52 410
Карпюк 59 232
Мишковець 53 500
Топольський 71 704
«Погоджено» Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі Ковельської райдержадміністрації ________________ Білинська Л. І. _____ _____________ 2016 р. | «Погоджено» Начальник управління фінансів Ковельської райдержадміністрації _________________ Карпюк С. С. _____ ______________ 2016 р. |
РАЙОННА ПРОГРАМА
підтримки органів виконавчої влади у Ковельському районі
на 2016-2018 роки
ЗМІСТ
І. Паспорт Програми
ІІ. Загальна частина
IІІ. Проблеми, на розв’язання яких спрямована Програма
ІV. Мета і шляхи вирішення завдань Програми
V. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації (SWOT - аналіз)
VI. Фінансове забезпечення Програми
VII. Очікувальні результати
VIII. Координація та контроль за виконанням Програми
IX. Заходи Програми
І. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
1. | Ініціатор розроблення Програми | Ковельська районна державна адміністрація |
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми | Розпорядження голови райдержадміністрації від 01.07.2016 року № 210 «Про проект Районної програми підтримки органів виконавчої влади у Ковельському районі на 2016-2018 роки» |
3. | Розробники Програми | Структурні підрозділи Ковельської районної державної адміністрації |
4. | Співрозробники Програми | - |
5. | Відповідальні виконавці Програми | Структурні підрозділи Ковельської районної державної адміністрації |
6. | Учасники Програми | Структурні підрозділи Ковельської районної державної адміністрації |
7. | Термін реалізації Програми | 2016-2018 роки |
8. | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми | Районний бюджет |
9. | Загальний обсяг фінансування | В межах виділених коштів * |
* - Пропозиції щодо обсягів фінансування Програми з районного бюджету щорічно готують у вигляді запитів на фінансування структурні підрозділи Ковельської районної державної адміністрації в межах наявних фінансових ресурсів.
ІІ. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
Районна програма підтримки органів виконавчої влади у Ковельському районі на 2016-2018 роки (далі – Програма) розроблена відповідно до Конституції України, Бюджетного кодексу України, законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», на підставі рішень Ковельської районної ради від 11.12.2008 року № 24/12 «Про делегування окремих повноважень районної ради районній державній адміністрації», від 26.04.2013 року № 24/11 «Про Порядок розроблення районних цільових програм» та з врахуванням того, що видатки із загального фонду Державного бюджету на утримання райдержадміністрації не дозволяють забезпечити ефективну та якісну діяльність з виконання, як делегованих районною радою так і власних повноважень.
Разом з тим, залучення додаткових коштів, зокрема, із позабюджетних джерел обмежується антикорупційним законодавством.
Інші шляхи розв’язання зазначеної проблеми, ніж залучення коштів районного бюджету, відсутні.
IІІ. ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
Ковельська районна державна адміністрація є ключовим елементом системи державного управління в районі, від ефективного функціонування якого залежить перетворення району в правову демократичну територію зі сформованим громадянським суспільством і високим рівнем економічного та соціального розвитку та забезпечує виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня.
У межах своїх повноважень райдержадміністрація здійснює функції виконавчої влади на території Ковельського району, а також реалізує повноваження, делеговані їй Ковельською районною радою.
Обов’язками державних службовців є забезпечення ефективної роботи та виконання завдань державних органів відповідно до їх компетенції, недопущення порушень прав і свобод людини та громадянина, безпосереднє виконання службових обов’язків, своєчасне і точне виконання рішень державних органів чи посадових осіб, розпоряджень і вказівок своїх керівників, постійне вдосконалення організації своєї роботи і підвищення професійної кваліфікації, сумлінне виконання своїх службових обов’язків, ініціатива і творчість у роботі.
Для забезпечення функцій, покладених державою на районну державну адміністрацію та виконання завдань, делегованих їй районною радою, необхідне достатнє фінансування.
Однак, Ковельська районна державна адміністрація зазнає значних труднощів у фінансовому та матеріально-технічному забезпеченні. Фінансування видатків районної державної адміністрації на 2016 рік, аналогічно як і в попередні бюджетні роки, не забезпечує витрати на виконання повноважень в повному обсязі, згідно законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні». Частково ця проблема була вирішена за рахунок вільних залишків коштів районного бюджету. Виділено субвенцію з місцевого бюджету державному бюджету на реалізацію Програм соціально – економічного та культурного розвитку регіонів, в тому числі: на виконання заходів Програми соціально–економічного розвитку Ковельського району на 2016 рік, у частині виконання делегованих районною радою райдержадміністрації повноважень - 60000 грн., співфінансування проекту технічної допомоги Європейського Союзу «Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади» - 50000 грн.; на виконання заходів Програми розвитку малого і середнього підприємництва в Ковельському районі на 2015-2016 роки для дооснащення Центру надання адміністративних послуг технічними засобами у - 3100 гривень.
Надзвичайно важливим є необхідність забезпечення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання шляхом забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг. ЦНАП сьогодні є однією з найкращих організаційних форм надання послуг та взаємодії влади і громади. Завдяки ЦНАПу за принципом «єдиного офісу» і «відкритого простору», в межах одного приміщення різні органи влади зможуть зручно та швидко обслуговувати населення. Для цього необхідно і надалі проводити удосконалення ефективної системи надання адміністративних послуг райдержадміністрацією, в тому числі і шляхом належного забезпечення функціонування адміністративної будівлі по вул. Драгоманова, 22 м. Ковель. Загальна площа адмінбудівлі - 732,4 кв. м, використовується для власних потреб – 484,9 кв. м, надано в оренду – 247,5 кв. м. Надійшло орендної плати – 5,9 тис. грн. За 6 місяців поточного року видатки на утримання адмінбудівлі (оплата за енергоносії, тепло- , водопостачання, водовідведення) склали 75,8 тис. грн. З них орендарями сплачено 43 тис. грн.
У зв'язку з набранням чинності новою редакцією законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про внесення змін до закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень із травня 2016 року райдержадміністрація здійснює реєстрацію речових прав на нерухоме майно та реєстрацію юридичних і фізичних осіб. Це також тягне за собою додаткове фінансове забезпечення на утримання реєстраторів та їх технічного забезпечення.
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації (далі - управління) забезпечує реалізацію державної соціальної політики на території району у сфері соціального захисту населення. На обліку в управлінні перебуває майже 23 тис. отримувачів різних видів державних допомог, субсидій і пільг. Матеріально-технічне та фінансове забезпечення управління не відповідає рівню покладеної на його працівників відповідальності за своєчасне і якісне виконання завдань. В управлінні із наявних 6-ти принтерів 5 не працює у зв’язку із потребою заміни картриджів (заправці не підлягають), копіювальний апарат не працює (потребує заміни блок зображення), що в свою чергу унеможливлює забезпечити якісний прийом громадян. Для забезпечення належних і безпечних умов праці та якісного надання послуг (уникнення протягів) у секторі прийому громадян необхідно додатково встановити міжкімнатні двері. Крім того, в управлінні відсутнє програмне забезпечення для нарахування заробітної плати, формування і подачі звітності і персоніфікованого обліку.
Управління фінансів райдержадміністрації забезпечує реалізацію державної бюджетної політики на території району. Здійснює загальну організацію та управління виконання районного бюджету на території району, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету, проведення експертизи проектів нормативно-правових документів райдержадміністрації та районної ради в частині дотримання бюджетного законодавства та можливості фінансового забезпечення. Здійснює контроль за відповідністю бюджетному законодавству показників затверджених бюджетів, розпису бюджету, кошторисів бюджетних установ та інших документів, які використовуються у бюджетному процесі, щодо селищного та сільських бюджетів. Недостатнє фінансування установи негативно впливає на виконання поставлених завдань. Додатковий фінансовий ресурс дозволить забезпечити на належному рівні поточну роботу установи та частково оновити матеріально-технічну базу.
Одним із проблемних питань довгі роки залишається приведення до санітарних і технічних вимог адмінприміщення управління агропромислового розвитку райдержадміністрації та гаражів. З метою економії теплової енергії та води необхідно виготовити проекти, придбати та встановити лічильники на теплову енергію та водопостачання. Потребує ремонту покрівля гаражів, поточного ремонту (фарбування стін, сходів, заміна лінолеуму в коридорах) адмінприміщення.
Потребують нагального вирішення ряд інших проблемних питань: встановлення охоронної сигналізації в приміщенні ЦНАПу;
належне утримання об'єктів державної власності, спільної власності територіальних громад сіл, селищ району, в яких розміщені органи виконавчої влади району;
забезпечення належного рівня інформаційно–телекомунікаційної мережі райдержадміністрації;
погашення витрат на ремонт та обслуговування комп’ютерної техніки та периферійного обладнання та ряд інших.
Для забезпечення більш ефективного та продуктивного здійснення делегованих повноважень, переданих районною радою та функцій, покладених державою, з метою оперативного вивчення та розв’язання соціально-економічних проблем району, райдержадміністрації необхідно:
проводити виїзні тематичні семінари, наради на території населених пунктів району;
здійснювати виїзні перевірки з питань легалізації заробітної плати та робочих місць в населених пунктах району;
здійснювати моніторинг торговельної мережі щодо дотримання вимог чинного законодавства в сфері торгівлі суб’єктами господарювання;
проводити обстеження та зустрічі із громадами району з питань децентралізації влади, упровадження реформ, якості медичного забезпечення, транспортного сполучення та надання освітніх, побутових, культосвітніх послуг;
вивчення стану будівництва та реконструкції об’єктів соціально-побутової, соціально-культурної інфраструктури, використання земель, природних ресурсів на території району;
брати участь в основних організаційно-масових заходах суспільно-політичного, економічного та культурного характеру, які проводитимуться в районі задля сприяння консолідації суспільства, налагодження діалогу між владою та громадськістю.
Проведення вищевказаних заходів також потребує відповідного фінансування, однак, обмежений обсяг коштів не забезпечить в достатній мірі виконання повноважень та здійснення відповідних заходів, спрямованих на зростання економіки та вирішення проблемних питань в усіх галузях господарського комплексу району, покращення соціально-економічного та культурного розвитку району.
Таким чином, створення і підтримка належних умов для ефективного функціонування райдержадміністрації є проблемою, для розв’язання якої розроблена дана Програма.
IV. МЕТА І ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМИ
Розвиток території району – комплексний процес змін його економічної, політичної і духовних сфер, що приводить до змін умов життя людини та забезпечення сталого соціально-економічного розвитку адміністративно–територіальних одиниць району, підвищення їх конкурентоспроможності.
Розвиток району – це суб’єктивний процес, що відбувається під впливом управлінських заходів з боку районної державної адміністрації.
Метою програми є:
забезпечення діяльності Ковельської районної державної адміністрації щодо виконання державної регіональної політики, створення умов для динамічного, збалансованого соціально-економічного розвитку Ковельського району;
підвищення дієвості управлінських рішень, удосконалення роботи органів державної влади шляхом співпраці та посилення взаємодії органів виконавчої влади з органами місцевого самоврядування;
створення організаційних, фінансових і матеріально-технічних умов для реалізації конституційних прав громадян на інформацію; забезпечення реалізації державної політики в інформаційній сфері на території району, утвердження свободи слова, розбудови громадянського суспільства, вирішення проблем функціонування і розвитку інформаційної сфери району; задоволення потреб населення району в інформаційній продукції, забезпечення відкритості в діяльності районної державної адміністрації;
забезпечення виконання власних повноважень та делегованих районною радою районній державній адміністрації, які здійснюються апаратом районної державної адміністрації, управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою районної державної адміністрації;
проведення аналізу роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначених законодавством, надання методичної та іншої практичної допомоги з удосконалення організації їх роботи, підготовка пропозиції щодо поглиблення взаємодії районної державної адміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку району;
утворення консультативних дорадчих та інших допоміжних органів, служб та комісій, члени яких виконують свої функції на громадських засадах.
Ціль - реалізація стійкої управлінської системи, здійснення заходів, спрямованих на зростання матеріального і культурного рівня життя жителів району.
Мету програми передбачається досягти шляхом:
удосконалення системи управління в органах виконавчої влади;
підвищення рівня удосконалення технології обліку та обробки наявної інформації для якнайшвидшої підготовки та видачі відповідних юридичних, бухгалтерських та інших документів, які є компетенцією органів державного управління;
презентації району у межах області, України і за її межами;
підвищення інформованості жителів району про Програму економічного і соціального розвитку Ковельського району, виконання бюджету та державні, регіональні та місцеві програми тощо;
підвищення зворотного зв'язку із населенням району та участі громадськості у районному та місцевому управлінні.
V. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПРОБЛЕМУ ТА РЕСУРСІВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ (SWOT - АНАЛІЗ)
Сильні сторони | Слабкі сторони |
Забезпечення належної співпраці структурних підрозділів райдержадміністрації з органами місцевого самоврядування. Формування ефективної системи роботи апарату, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації на виконання повноважень згідно законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні». Забезпечення належних умов праці, робочих місць – обладнанням, інвентарем. | Обмежене фінансування видатків державного бюджету на утримання районної державної адміністрації, недостатнє виділення фінансового ресурсу на виконання районною державною адміністрацією делегованих районною радою повноважень. Наявність кредиторської заборгованості районного бюджету за захищеними статтями. Обмеженість бюджету (вільних залишків, перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету) щодо фінансування заходів Програми. |
Загрози | Можливості |
Зростання вартості товарів, робіт та послуг. Неналежне виконання функцій, покладених державою на районну державну адміністрацію та завдань, делегованих їй районною радою. | Упровадження в життя конструктивної державної регіональної політики. Підвищення рівня державного управління сприятиме підвищенню темпів соціально-економічного розвитку району, дозволить більш диференційовано та зважено підходити до проблем розвитку кожної території, забезпечення реалізації прав і свобод громадян. |
VI. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування видатків на часткове матеріально-технічне, організаційне та інше забезпечення діяльності районної державної адміністрації здійснюється в межах щорічно виділених бюджетних коштів. Згідно статті 85 Бюджетного кодексу України, в умовах відсутності заборгованості місцевого бюджету за захищеними статтями видатків протягом року, фінансове забезпечення Програми здійснюється на підставі рішення районної ради за рахунок вільного залишку бюджетних коштів або перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету.
VII. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
У результаті виконання Програми очікується:
виконання в більш якісній мірі повноважень райдержадміністрацією та її структурними підрозділами;
забезпечення належного функціонування (утримання) установ балансоутримувачів об’єктів державної власності, спільної власності територіальних громад сіл, селищ району;
збільшення кількості та якості інформації стосовно інвестиційного, економічного та культурного потенціалу району;
підвищення якості роботи виконкомів сільських та селищної рад щодо виконання законів України, постанов Кабінету Міністрів України, Указів Президента, виконання власних та делегованих повноважень органами місцевого самоврядування;
поглиблення вивчення економічного та соціального стану територіальних громад;
покращення надання адміністративних послуг населенню району;
належне функціонування в районі Центру надання адміністративних послуг в кінцевому результаті дасть широкі інформаційні можливості забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
налагодження ефективного процесу та забезпечення реєстрації речових прав на нерухоме майно та юридичних і фізичних осіб;
уникнути соціальної напруги серед працівників районної державної адміністрації через неналежні умови праці.
VIII. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ
Координацію за ходом виконання Програми здійснюють перший заступник, заступник голови, керівник апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних повноважень).
Замовником виконання заходів, фінансування яких відповідно до Програми, здійснюється з районного бюджету, є райдержадміністрація з її структурними підрозділами.
Загальний контроль за ходом виконання завдань Програми та цільовим використання коштів здійснює постійна комісія районної ради з питань бюджету, фінансів, контролю за використанням майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району. Відповідальні виконавці Програми (апарат райдержадміністрації та її структурні підрозділи) щорічно здійснюють обґрунтовану оцінку результатів її виконання та, при потребі, розробляють пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів і завдань.
Райдержадміністрація щорічно подає районній раді звіт та необхідну інформацію про хід виконання Програми та використання коштів з районного бюджету.
ІХ. ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
№ п/п | Перелік заходів програми | Відповідальні виконавці | Орієнтовні обсяги фінансування за роками виконання, тис. грн. | Очікуваний результат |
1. | Забезпечення виконання райдержадміністрацією власних та делегованих районною радою повноважень | |||
1.1. | Придбання канцтоварів, паперу | Райдержадміністрація Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Управління фінансів райдержадміністрації Управління соціального захисту населення райдержадміністрації | 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 5 2017 – * 2018 – * | Підвищення мобільності та оперативності при вирішенні питань Підвищення якості надання адміністративних послуг |
1.2. | Придбання офісних меблів, комп’ютерної та оргтехніки | Райдержадміністрація Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Управління фінансів райдержадміністрації Управління соціального захисту населення райдержадміністрації | 2016 – 20 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 8 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * | Удосконалення організації роботи райдержадміністрації Підвищення мобільності та оперативності при вирішенні питань Підвищення якості надання адміністративних послуг |
1.3. | Придбання обладнання для виготовлення презентаційних матеріалів, організації проведення презентацій, нарад, семінарів | Райдержадміністрація Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Управління фінансів райдержадміністрації Управління соціального захисту населення райдержадміністрації | 2016 – 5 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * | Збільшення кількості та якості інформації стосовно інвестиційного, економічного та культурного потенціалу району |
1.4. | Придбання паливно-мастильних матеріалів | Райдержадміністрація Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Управління фінансів райдержадміністрації Управління соціального захисту населення райдержадміністрації | 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * | Забезпечення якісної експлуатації службового автомобіля Підвищення мобільності та оперативності при вирішенні питань |
1.5. | Ремонт автомобіля та придбання запасних частин | Райдержадміністрація Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Управління фінансів райдержадміністрації Управління соціального захисту населення райдержадміністрації | 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 2 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * | Забезпечення якісної експлуатації службового автомобіля Підвищення мобільності та оперативності при вирішенні питань |
1.6. | Технічне обслуговування та поточний ремонт комп’ютерної техніки та оргтехніки тощо | Райдержадміністрація Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Управління фінансів райдержадміністрації Управління соціального захисту населення райдержадміністрації | 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 8 2017 – * 2018 – * 2016 – 40 2017 – * 2018 – * | Підвищення мобільності та оперативності при вирішенні питань Підвищення якості надання адміністративних послуг |
1.6. | Підключення та технічне адміністрування програмних комплексів | Райдержадміністрація Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Управління фінансів райдержадміністрації Управління соціального захисту населення райдержадміністрації | 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 6 2017 – * 2018 – * | Удосконалення організації роботи райдержадміністрації Підвищення мобільності та оперативності при вирішенні питань |
2. | Забезпечення виконання районною державною адміністрацією повноважень по управлінню об’єктами державної, спільної власності територіальних громад сіл, селищ району | |||
2.1. | Витрати на утримання та поточний ремонт адмінбудівлі, адмінприміщень, гаражів | Райдержадміністрація Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Управління фінансів райдержадміністрації Управління соціального захисту населення райдержадміністрації | 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 90 2017 – * 2018 – * 2016 – 0 2017 – * 2018 – * 2016 – 5 2017 – * 2018 – * | Забезпечення економії теплової енергії та води, необхідної потужності споживання електроенергії. Покращення стану будівель та господарських споруд |
2.2. | Облаштування охоронної сигналізації приміщення ЦНАПу | Райдержадміністрація | 2016 – 0 2017 – * 2018 – * | Підвищення якості надання адміністративних послуг |
РАЗОМ | 2016 – 189 2017 – * 2018 – * |
*- Пропозиції щодо обсягів фінансування Програми з районного бюджету щорічно готують у вигляді запитів на фінансування структурні підрозділи Ковельської районної державної адміністрації в межа