ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXII |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 22/4 |
Дата реєстрації: | 21.08.2018 |
Проголосовано: | 20.09.2018 11:14:57 |
Автор: | Тусь І. Г. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
21
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
13
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 22/4
КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
від 20 вересня 2018 року №22/
м. Ковель
Про стан боротьби зі злочинністю,
охорони громадського порядку та результати
діяльності Ковельського відділу поліції Головного
управління Національної поліції у Волинській області
на території району за І півріччя 2018 року
Відповідно до пункту 36 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію начальника Ковельського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області Туся І.Г. «Про стан боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності Ковельського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області на території району за 1 півріччя 2018 року» районна рада вирішила:
вищевказану інформацію взяти до відома.
Голова районної ради А. Броїло
Тусь 53613
Інформація
про стан боротьби зі злочинністю, охорони громадського
порядку та результати діяльності Ковельського відділу поліції
на території району за І півріччя 2018 року
про стан боротьби зі злочинністю, охорони громадського
порядку та результати діяльності Ковельського відділу поліції
на території району за І півріччя 2018 року
Ковельським відділом поліції ГУНП у Волинській області протягом 2017 року основну увагу було зосереджено на підвищення ефективності діяльності попередження, розкриття і розслідування тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушень, припинення незаконного обігу зброї, вибухових речовин, в тому числі ввезених із зони проведення АТО, наркотичних засобів, послаблення кримінального впливу на економіку держави, реалізації практичних заходів з метою виконання вимог нормативних актів МВС України, вказівок НПУ та ГУНП у Волинській області так із врахуванням пропозицій, рекомендацій органів місцевого самоврядування та інших зацікавлених структур, направлення на вдосконалення методів роботи, досягнення кращих показників.
Протягом 1-го півріччя 2018 року в Журналі єдиного обліку заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події Ковельського відділу поліції зареєстровано 2117 заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, вчинених на території населених пунктів Ковельського району проти 1854 повідомлень, що на 14,2% більше в порівнянні з 2017 роком.
В період із 01.01.2018 по 01.01.2018 на території Ковельського району без врахування закритих за п.п. 1,2,4,6 ч.1 ст. 284 КПК України зареєстровано 146 (проти 191 в 2017 році) кримінальних правопорушень, що на 23,6% меньше в порівнянні з 2017 роком, по 56 (проти 48 в 2017 році) кримінальних правопорушеннях особам повідомлено про підозру у скоєнні кримінальних правопорушень, відсоток встановлених осіб – 38,4% (проти 25,1 в 2017 році).
Зареєстровано 58 тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушень (проти 94 в 2017 році), по 11 (проти 23 в 2017 році) кримінальних правопорушеннях особам повідомлено про підозру, відсоток встановлених осіб – 19% (проти 23,7 в 2017 році).
З метою стабілізації криміногенної обстановки в Ковельському району, за звітний період було проведено ряд оперативно-профілактичних відпрацювань, під час яких здійснювались заходи, направлені на посилення боротьби з криміналітетом. Це дозволило досягти певних позитивних результатів на окремих пріоритетних напрямках оперативно-службової діяльності.
Завдяки вжитим заходам на території Ковельського району протягом звітного періоду не допущено скоєння таких видів кримінальних правопорушень, як: умисне вбивство, нанесення тяжких тілесних ушкоджень, незаконне позбавлення волі або викрадення людини, насильницьке згвалтування, задоволення статевої пристрасті неприродним способом, вимагань, хуліганств.
Збільшення відсотку встановлення осіб, що скоїли кримінальні правопорушення на 13,3%, з 25,1% до 38,4%, свідчить про те, що на території району криміногенна ситуація є контрольованою.
Завдяки проведеним заходам, працівниками відділу розкрито усі з числа зареєстрованих кримінальних правопорушень (відсоток розкриття становить – 100%), а саме:
- нанесення тілесних ушкоджень середньої тяжкості – 1, розкрито;
- крадіжок з квартир – 3, розкрито;
- вчинення розбійних нападів – 1, розкрито;
- незаконне поводження із зброєю та боєприпасами – 1, розкрито;
- службові злочини – 10, розкрито;
- привласнення, розтрата майна – 2, розкрито;
- злочини в бюджетній сфері – 1, розкрито.
Разом з тим, потребує вжиття додаткових заходів щодо розкриття наступних видів кримінальних правопорушень, а саме:
- нанесення легких тілесних ушкоджень, зареєстровано – 13 (проти 11 в 2017 році), з яких розкрито 8 (проти 4 в 2017 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 61,5% (проти 36,4 в 2017 році);
- крадіжки майна громадян, зареєстровано – 203 (проти 141 в 2017 році), з яких розкрито 25 (проти 32 в 2017 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 28,1% (проти 22,7 в 2017 році);
- пограбування, зареєстровано – 2 (проти 1 в 2017 році), з яких 1 особі оголошено про підозру (проти 1 в 2017 році), відсоток встановлених осіб – 50%;
- вчинення шахрайств, зареєстровано – 1 (проти 7 в 2017 році), з яких жодного не розкрито;
- скоєння ДТП, зареєстровано – 7 (проти 6 в 2017 році), з яких розкрито 4 (проти 2 в 2017 році), відсоток встановлених осіб – 42,9% (проти 33,3% в 2017 році);
- злочинів пов’язаних з незаконним обігом наркотиків, зареєстровано – 4 (проти 3 в 2017 році), з яких розкрито 1 (проти 0 в 2017 році), особі оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 25% (проти 0% в 2017 році).
Основними причинами і умовами скоєння злочинів являється: незайнятість більшої частини населення, відсутність місць проведення дозвілля молоді (гуртків, спортивних секцій), відсутність належної технічної укріпленості об’єктів (відсутність сигналізації, тощо), де зберігаються матеріальні цінності, відсутність сторожової охорони, а там де вона є – неналежне виконання ними функціональних обов’язків.
З метою виправлення становища в даних напрямках, систематично проводяться оперативно – профілактичні відпрацювання найбільш криміногенних ділянок обслуговування, місць збору кримінального елементу, скупок, ринків та можливих місць збуту краденого й заборонених в обігу предметів, вживаються заходи щодо покращення роботи з підобліковим елементом, виправними установами. Проблемні питання розкриття злочинів заслуховуються на оперативних нарадах при начальнику відділу, де дається критична оцінка прорахункам в даному напрямку та особам, що їх допустили, визначаються перспективні напрямки роботи з метою покращення становища. Здійснюються заходи, спрямовані на покращення роботи з населенням, органами місцевого самоврядування, керівниками підприємств та організації, систематично подаються в засобах масової інформації виступи профілактичного характеру. Проводиться робота щодо покращення укріпленості об’єктів, що можуть стати предметом злочинного посягання, зокрема проводиться обстеження таких закладів, їх власникам пропонується встановити сигналізацію, хімпастки, відео спостереження, взяття під охорону підрозділами УПО та ін.
Постійно проводиться аналіз стану розслідування та розкриття раніше скоєних фактових кримінальних правопорушень та визначення перспектив подальшої роботи, постійно здійснюються слідчо – оперативні заходи щодо їх розкриття.
З метою протидії фактам пияцтва та алкоголізму здійснено ряд профілактичних заходів:
- виявляються особи, які зловживають спиртними напоями та на ґрунті цього вчиняють як адміністративні так і кримінальні правопорушення, до даних громадян приділяються посилені заходи профілактичного характеру.
За 1-півріччя 2018 року проведено 24 комплексних відпрацювань населених пунктів Ковельського району, в ході яких до адміністративної відповідальності притягнуто 52 осіб (ст.176 КУпАП), 32 особи (ст.178 КУпАП), вилучено 160 л. самогонної закваски та 2600 л. самогону та 12 л. спирту, вилучено 2 апарати для виготовлення самогону. Дана інформація висвітлювалась в засобах масової інформації.
В той же час в зв’язку з реформуванням в 2015 році в штатному розписі Ковельського ВП не передбачено спеціалізованих підрозділів по боротьбі з економічною злочинністю та наркозлочинністю, що негативно впливає на стан профілактики правопорушень вказаної категорії.
Також на даний час в рамках реформування органів поліції, на території обслуговування Ковельського району створені чотири групи реагування патрульної поліції. Дані групи створюються для швидкого реагування на звернення громадян про факти вчинення правопорушень, що не містять ознак злочину.
ГРПП цілодобово забезпечують оперативне реагування на повідомлення про правопорушення та інші події, у межах компетенції здійснюють їх розгляд, а також комплекс превентивних заходів шляхом патрулювання території обслуговування, виявлення та припинення правопорушень, застосування визначених законодавством поліцейських та інших заходів.
Основні завдання ГРПП
1) служіння суспільству, реалізація концепції «поліція та громада»;
2) забезпечення публічної безпеки і порядку;
3) охорона прав і свобод людини, а також інтересів суспільства та держави;
4) протидія правопорушенням;
5) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин, або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З метою покращення взаємодії з владою та населенням, підвищення оперативності реагування на правопорушення, зокрема в сільській місцевості, передбачено створення поліцейських станцій в смт. Голоби та с. Дубове.
Поліцейська станція – службове приміщення, яке надається дільничному офіцеру поліції для виконання покладених на нього завдань із забезпечення правопорядку у межах поліцейської дільниці, з урахуванням розміщення в ньому для спільної роботи дільничного офіцера поліції, його помічника, групи реагування патрульної поліції, ювенальної превенції та представників громадськості (громадських формувань з охорони порядку).
Крім цього поліцейська станція буде осередком охорони публічної безпеки та попередження профілактики правопорушень, до якого громадяни населених пунктів за місцем свого проживання можуть звернутися за першою допомогою у вирішенні питання щодо надання правової допомоги.
Крім того керівництво Національної поліції України прислухається до звернень територіальних громад щодо введення додаткових посад поліцейських, які будуть обслуговувати їхню ОТГ. Так із 01.09.2018 в штат сектору превенції Ковельського ВП ГУНП у Волинській області буде введено посаду дільничного офіцера поліції, який буде обслуговувати Голобську ОТГ та буде оголошено конкурс на заміщення вказаної посади місцевими жителями, які хочуть долучитись до забезпечення правопорядку та боротьби із злочинністю.
Сподіваємось, що в подальшому й інші територіальні громади проявлять зацікавленість у створенні поліцейських станцій та організації роботи дільничних офіцерів поліції, що будуть обслуговувати виключно населенні пункти даних громад.
Т.в.о. начальника Ковельського ВП
ГУНП у Волинській області
підполковник поліції Д.В. Антонюк
Момот 61-6-60