ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XIX |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 19/5 |
Дата реєстрації: | 24.01.2018 |
Проголосовано: | 22.02.2018 12:04:35 |
Автор: | Тусь І. Г. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
26
- Не підтримали
0
- Утримались
1
- Не голосували
2
- Відсутні
5
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 19/5
КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
від 22 лютого 2018 року №19/
м. Ковель
Про стан боротьби зі злочинністю,
охорони громадського порядку та результати
діяльності Ковельського відділу поліції Головного
управління Національної поліції у Волинській області
на території району за 2017 рік
Відповідно до пункту 36 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію начальника Ковельського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області Туся І.Г. «Про стан боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності Ковельського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області за 2017 рік» районна рада вирішила:
вищевказану інформацію взяти до відома.
Голова районної ради А. П. Броїло
Тусь 53613
Інформація
про стан боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності Ковельського відділу поліції на території району за 2017 рік
Ковельським відділом поліції ГУНП у Волинській області протягом 2017 року основну увагу було зосереджено на підвищення ефективності діяльності попередження, розкриття і розслідування тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушень, припинення незаконного обігу зброї, вибухових речовин, в тому числі ввезених із зони проведення АТО, наркотичних засобів, послаблення кримінального впливу на економіку держави, реалізації практичних заходів з метою виконання вимог нормативних актів МВС України, вказівок НПУ та ГУНП у Волинській області так із врахуванням пропозицій, рекомендацій органів місцевого самоврядування та інших зацікавлених структур, направлення на вдосконалення методів роботи, досягнення кращих показників.
Протягом 2017 року в Журналі єдиного обліку заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події Ковельського відділу поліції зареєстровано 3437 заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, вчинених на території населених пунктів Ковельського району проти 3055 повідомлення, що на 12,5% більше в порівнянні з 2016 роком.
В період із 01.01.2017 по 31.12.2017 на території Ковельського району без врахування закритих за п.п. 1,2,4,6 ч.І ст. 284 КПК України зареєстровано 336 (проти 316 в 2016 році) кримінальних правопорушень, що на 6,3% більше в порівнянні з 2016 роком, по 152 (проти 69 в 2016 році) кримінальних правопорушеннях особам повідомлено про підозру у скоєнні кримінальних правопорушень, відсоток встановлених осіб - 45,2% (проти 21,8 в 2016 році).
Зареєстровано 151 тяжке та особливо тяжке кримінальне правопорушення (проти 163 в 2016 році), по 53 (проти 29 в 2016 році) кримінальних правопорушеннях особам повідомлено про підозру, що на 82,7% більше в порівнянні з 2016 роком, відсоток встановлених осіб - 35,1% (проти 17,8 в 2016 році).
З метою стабілізації криміногенної обстановки в Ковельському району, за звітний період було проведено ряд оперативно-профілактичних відпрацювань, під час яких здійснювались заходи, направлені на посилення боротьби з криміналітетом. Це дозволило досягти певних позитивних результатів на окремих пріоритетних напрямках оперативно-службової діяльності.
Завдяки вжитим заходам на території Ковельського району протягом звітного періоду не допущено скоєння таких видів кримінальних правопорушень, як: незаконне позбавлення волі або викрадення людини, насильницьке згвалтування, задоволення статевої пристрасті неприродним способом, вимагань.
При незначному збільшенні кількості зареєстрованих кримінальних правопорушень на 6,3%, відсоток їх розкриття збільшився на 23,4%, що свідчить про те, що на території району криміногенна ситуація є контрольованою.
Завдяки проведеним заходам, працівниками відділу розкрито усі з числа зареєстрованих кримінальних правопорушень (відсоток розкриття становить -100%), а саме:
- умисне вбивство - 1, розкрито;
- нанесення тяжких тілесних ушкоджень - 3, розкрито;
- нанесення тілесних ушкоджень середньої тяжкості - 3, розкрито;
- вчинення розбійних нападів - 1, розкрито;
- вчинення хуліганства - 1, розкрито.
Разом з тим, потребує вжиття додаткових заходів щодо розкриття наступних видів кримінальних правопорушень, а саме:
нанесення легких тілесних ушкоджень, зареєстровано - 20 (проти 21 в 2016 році), з яких розкрито 19 (проти 10 в 2016 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб - 95% (проти 47,6 в 2016 році);
крадіжки майна громадян, зареєстровано - 215 (проти 231 в 2016 році), з яких розкрито 76 (проти 35 в 2016 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб - 35,3% (проти 15,2 в 2016 році);
крадіжки з квартир, зареєстровано - 7 (проти 6 в 2016 році), з яких розкрито 6 (проти 5 в 2016 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб - 85,7% (проти 83,3 в 2016 році);
крадіжки з транспортних засобів, зареєстровано - 11 (проти 8 в 2016 році), з яких розкрито 3 (проти 2 в 2016 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб - 27,3% (проти 25 в 2016 році);
пограбування, зареєстровано - 3 (проти 1 в 2016 році), з яких 2 особам оголошено про підозру (проти 1 в 2016 році) , відсоток встановлених осіб - 66,7%;
вчинення шахрайств, зареєстровано - 6 (проти 6 в 2016 році), з яких 1 особі оголошено про підозру (в 2016 році жодного не розкрито), відсоток встановлених осіб -16,7%;
незаконне поводження із зброєю, зареєстровано - 2 (проти 1 в 2016 році), з яких розкрито 1 (проти 1 в 2016 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб - 50% (проти 100% в 2016 році);
незаконне заволодіння автотранспортом, зареєстровано - 3 (проти 7 в 2016 році), з яких розкрито 0 (проти 5 в 2016 році), особам оголошено про підозру;
злочинів пов’язаних з незаконним обігом наркотиків, зареєстровано -11 (проти 3 в 2016 році), з яких розкрито 9 (проти 1 в 2016 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб - 81,8% (проти 33,3% в 2016 році), з них збути наркотиків - 2.
Основними причинами і умовами скоєння злочинів являється: незайнятість більшої частини населення, відсутність місць проведення дозвілля молоді (гуртків, спортивних секцій), відсутність належної технічної укріпленості об’єктів (відсутність сигналізації, тощо), де зберігаються матеріальні цінності, відсутність сторожової охорони, а там де вона є - неналежне виконання ними функціональних обов’язків.
З метою виправлення становища в даних напрямках, систематично проводяться оперативно - профілактичні відпрацювання найбільш криміногенних ділянок обслуговування, місць збору кримінального елементу, скупок, ринків та можливих місць збуту краденого й заборонених в обігу предметів, вживаються заходи щодо покращення роботи з підобліковим елементом, виправними установами. Проблемні питання розкриття злочинів заслуховуються на оперативних нарадах при начальнику відділу, де дається критична оцінка прорахункам в даному напрямку та особам, що їх допустили, визначаються перспективні напрямки роботи з метою покращення становища. Здійснюються заходи, спрямовані на покращення роботи з населенням, органами місцевого самоврядування, керівниками підприємств та організації, систематично подаються в засобах масової Інформації виступи профілактичного характеру. Проводиться робота щодо покращення укріпленості об’єктів, що можуть стати предметом злочинного посягання, зокрема проводиться обстеження таких закладів, їх власникам пропонується встановити сигналізацію, хімпастки, відео спостереження, взяття під охорону підрозділами УПО та ін.
Постійно проводиться аналіз стану розслідування та розкриття раніше скоєних фактових кримінальних правопорушень та визначення перспектив подальшої роботи, постійно здійснюються слідчо - оперативні заходи щодо їх розкриття.
З метою протидії фактам пияцтва та алкоголізму здійснено ряд профілактичних заходів:
- виявляються особи, які зловживають спиртними напоями та на ґрунті цього вчиняють як адміністративні так і кримінальні правопорушення, до даних громадян приділяються посилені заходи профілактичного характеру.
- основним фактором що сприяє виникнення даної проблеми являється декриміналізація відповідальності в кримінальному законодавстві відносно осіб котрі порушують ст.176 КУпАП, займаються виготовленням самогону та інших спиртних напоїв, адміністративна відповідальність, що наступає за дане правопорушення також є мізерною (170 гривень) - дещо більшою є адміністративна відповідальність за порушення правил торгівлі алкогольними та тютюновими виробами зокрема спиртом ст.156 КУпАП (штраф від 340 до 1700 гривень) та ст. 164-16 КУпАП (штраф від 1700 до 8500 гривень). Працівники Ковельського відділу поліції не полишають роботи в даному напрямку.
За 2017 рік проведено 27 комплексних відпрацювань населених пунктів Ковельського району, в ході яких до адміністративної відповідальності притягнуто 76 осіб (ст.176 КУпАП), 52 особи (ст.178 КУпАП), вилучено 370 л. самогонної закваски та 750 л. самогону та 25 л. спирту, вилучено 4 апарати для виготовлення самогону. Дана інформація висвітлювалась в засобах масової інформації.
В той же час в зв’язку з реформуванням в 2015 році в штатному розписі Ковельського ВП не передбачено спеціалізованих підрозділів по боротьбі з економічною злочинністю та наркозлочинністю, що негативно впливає на стан профілактики правопорушень вказаної категорії.
Також на даний час в рамках реформування органів поліції, на території обслуговування Ковельського району створені чотири групи реагування патрульної поліції. Дані групи створюються для швидкого реагування на звернення громадян про факти вчинення правопорушень, що не містять ознак злочину.
ГРГТП цілодобово забезпечують оперативне реагування на повідомлення про правопорушення та інші події, у межах компетенції здійснюють їх розгляд, а також комплекс превентивних заходів шляхом патрулювання території обслуговування, виявлення та припинення правопорушень, застосування визначених законодавством поліцейських та інших заходів.
ГРПП № 1 з місцем дислокації на вул. Незалежності, 156 в м. Ковель, територія обслуговування - м. Ковель по праву сторону р. Турія та права сторона від перехрестя вулиць Брестської — Ватутіна — Ярослава Мудрого, а також наступні населені пункти Ковельського району : с. Вербка, Бахів, Дубове, Облапи, Мислина, Доротище, Гішин, Тойкут, Заріччя, Лапні, Любче, Воля, Городище, Гредьки, Красноволя, Білин, Колодниця, Скулин, Стеблі;
ГРПП № 2 з місцем дислокації на вул. Незалежності, 156 в м. Ковель, територія обслуговування - м. Ковель по ліву сторону р. Турія до перехрестя вулиць Брестської - Ватутіна - Ярослава Мудрого, а також наступні населені пункти Ковельського району : смт. Люблинець, с. Довгоноси, Калинівка, Мощена, Черкаси, Старі Кошари, Нові Кошари, Кругель, Краснодуб’я, Воля Ковельська, Зелена, Колодяжне, Будище;
ГРПП № З з місцем дислокації в с. Поворськ, територія обслуговування - с. Поворськ, Заячівка, Гулівка, Озірне, Козлиничі, Грив’ятки, Луківка, Шкурат, Пісочне, Кричевичі, Ломачанка, Черемошне, Уховецьк, Волошки, Ситовичі, Світле, Підріжжя, Кашівка, Сільце, Арсеновичі, Підліси, Угли, Радошин, Битень, Байківці, Мар’янівка, Мельниця, Мирин, Кривлин, Рудка Миринська;
ГРПП № 4 з місцем дислокації в смт. Голоби, територія обслуговування - смт. Голоби, с. Дарівка, Новий Мосор, Старий Мосор, Партизанське, Майдан, Діброва, Солотвин, Вівчицьк, Погиньки, Нужель, Калиновник, Жмудче, Велицьк, Кухарі, Бруховичі, Поповичі, Свидники, Малий Порськ, Великий Порськ, Борщівка, Дроздні, Гончий Брід, Любитів, Воля Любитівська, Ворона, Рокитниця, Білашів, Іванівка, Грушівка, Перковичі.
Однак, вказане розміщення ГРПП є умовним, і зосередження нарядів визначається щоденно виходячи зі стану оперативної обстановки на території обслуговування.
Основні завдання ГРПП
- служіння суспільству, реалізація концепції «поліція та громада»;
- забезпечення публічної безпеки і порядку;
- охорона прав і свобод людини, а також інтересів суспільства та держави;
- протидія правопорушенням;
- надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин, або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
Начальник Ковельського ВП
ГУНП у Волинській області
полковник поліції І.Г. Тусь
Момот 61-6-60