ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XVI |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 16/3 |
Дата реєстрації: | 22.06.2017 |
Проголосовано: | 20.07.2017 11:29:48 |
Автор: | Корнієвський Г.О. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
19
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
2
- Відсутні
13
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 16/3
КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
20 липня 2017 року №16/
м. Ковель
Про затвердження Програми
фінансової підтримки комунального
підприємства «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС»
та здійснення внесків до його статутного
капіталу на 2017-2020 роки
Відповідно до статей 43,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення районної ради від 18 травня 2017 року «Про створення районного комунального підприємства «Ковельрайкомунсервіс» та з метою забезпечення належного функціонування КП «Ковельрайкомунсервіс», зміцнення його матеріально-технічної бази, районна рада вирішила:
1. Затвердити Програму фінансової підтримки комунального підприємства «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» та здійснення внесків до його статутного капіталу на 2017-2020 роки (додається).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, контролю за використанням майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району.
Голова районної ради А. Броїло
Корнієвський 5 33 13
«Погоджено» Начальник управління регіонального розвитку Ковельської райдержадміністрації ___________________ Білинська Л. І. _____ _____________ 2017 р. |
«Погоджено» Начальник управління фінансів Ковельської райдержадміністрації ___________________ Карпюк С.С. _____ _____________ 2017 р. |
ПРОГРАМА
фінансової підтримки комунального підприємства
«КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС»
та здійснення внесків до його статутного капіталу
на 2017-2020 роки
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення районної ради
від 20.07.2017 р. №16/
ПРОГРАМА
фінансової підтримки комунального підприємства
«КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС»
та здійснення внесків до його статутного капіталу
на 2017-2020 роки
Зміст
- Паспорт Програми.
2. Загальні положення.
3. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма.
4. Визначення мети та основних завдань Програми.
5. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації (SWOT –
аналіз).
6. Перелік заходів Програми.
7. Фінансове забезпечення Програми.
8. Організація управління та контролю.
9. Очікувані результати.
1. Паспорт Програми
1. | Ініціатор розроблення Програми | Ковельська районна рада |
2. | Розробник Програми | Комунальне підприємство „КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС” |
3. | Співрозробники Програми | Ковельська районна рада |
4. | Відповідальний виконавець Програми | Комунальне підприємство „КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС” |
5. | Учасники Програми | Ковельська районна рада, Ковельська районна державна адміністрація, Комунальне підприємство „КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС”, Ковельський міськрайонний центр зайнятості |
6. | Термін реалізації Програми | 2017 - 2020 роки |
7. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми | Районний бюджет, бюджети сільських, селищних рад, інші джерела фінансування не заборонені законодавством |
8. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, усього: | В межах виділених коштів * |
* - Пропозиції щодо обсягів фінансування Програми з районного бюджету щорічно готують у
вигляді запитів на фінансування структурні підрозділи КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» в
межах наявних фінансових ресурсів.
2. Загальні положення.
Програма фінансової підтримки комунального підприємства «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» та здійснення внесків до його статутного капіталу на 2017-2020 роки (далі Програма) розроблена відповідно до Конституції України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на підставі рішення Ковельської районної ради від 26.04.2013 року №24/11 «Про порядок розроблення районних цільових програм».
Комунальне підприємство «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» Ковельської районної ради (далі – Підприємство) є підприємством спільної власності територіальних громад сіл, селищ району, засновником якого є Ковельська районна рада.
Основною метою діяльності підприємства є організація благоустрою населених пунктів району, збирання, транспортування, утилізація побутових відходів, збереження та підвищення експлуатаційної привабливості майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району, збереження майна, закріпленого за ним рішенням Ковельської районної ради та ін..
Реалізація цієї Програми забезпечить належне вирішення питань, пов’язаних з упорядкуванням та належним утриманням майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Ковельського району та інших питань, пов’язаних з веденням господарської діяльності підприємства.
3. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма.
На сьогодні комунальні підприємства (далі - КП) України перебувають у кризовому стані, про що, в першу чергу, свідчить збитковість їх роботи. Незадовільний фінансовий стан КП не дозволяє своєчасно модернізувати засоби виробництва і забезпечити споживачів якісними послугами, спричиняє погіршення технічного стану виробничих потужностей та підвищення рівня аварійності об’єктів. Внаслідок зростання вартості енергоносіїв і матеріально-технічних ресурсів, які використовують КП у господарській діяльності та обмеженості фінансових ресурсів у потенційних споживачів послуг, виникає заборгованість із заробітної плати та плати за спожиті енергоносії, податкового боргу, та, як наслідок, необхідності додаткової сплати штрафних санкцій та пені.
Тому для стабільного та беззбиткового функціонування, комунальні підприємства потребують підтримки з боку держави та місцевих органів самоврядування (розроблення та впровадження Програм фінансової підтримки КП), залучення додаткового фінансування в т. ч. у вигляді зовнішніх та внутрішніх інвестицій, що сприяє стабілізації їх фінансово-господарської діяльності, ефективному використанню, упорядкуванню, належному утриманню майна, оновленню виробничих потужностей, технічної бази, забезпеченню повного і своєчасного внесення платежів до бюджету та вирішенню інших питань, пов’язаних з веденням господарської діяльності підприємств.
З метою забезпечення належної реалізації своїх статутних завдань, посилення фінансово-бюджетної дисципліни, підвищення експлуатаційної привабливості, збереження майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району, вжиття заходів для виробництва та надання якісних, безпечних, послуг громадам району, поліпшенню стану фінансово-господарської діяльності Підприємства була розроблена ця Програма.
4. Визначення мети та основних завдань Програми.
Метою цієї Програми є визначення комплексу організаційних та економічних заходів, спрямованих на підтримку діяльності Підприємства, створення сприятливих умов для розвитку і забезпечення його беззбиткової та стабільної роботи, збереження майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району шляхом надання фінансової підтримки, спрямованої на виконання наступних завдань:
- здійснення статутної діяльності Підприємства;
- забезпечення раціонального використання, збереження та підвищення експлуатаційної привабливості майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району;
- зміцнення матеріально-технічної бази Підприємства;
- підвищення якості надання послуг;
- створення додаткових робочих місць;
- проведення інвестиційної діяльності, направленої на переоснащення,відновлення та реконструкцію об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ району;
- виконання зобов’язань по виплаті заробітної плати;
- покращення стану розрахунків Підприємства за спожиті ПММ, енергоносії, по податкам і зборам;
- подолання наслідків стихії, надзвичайних ситуацій та аварій;
- забезпечення беззбиткового, безперебійного функціонування Підприємства;
- вирішення окремих питань господарської діяльності Підприємства шляхом поповнення обігових коштів;
- впровадження технічних і технологічних інновацій (придбання та використання сучасної техніки та застосування нових технологій);
- виконання робіт по енергозбереженню та енергоефективності за рахунок власних та коштів, які виділяються з районного бюджету, інших джерел, незаборонених чинним законодавством, в будівлях, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ району, а саме: утеплення фасадів, капітальний ремонт та утеплення дахів, встановлення металопластикових вікон та дверей з утепленням та ремонтом відкосів, капітальний та поточний ремонт або заміна системи опалення та теплових мереж, реконструкція та будівництво котелень, утеплення цоколів та підвальних приміщень, ремонт або заміна електропроводки та електрообладнання, впровадження енергозберігаючих ламп освітлення та ін.;
- створення сприятливих умов для якісного відпочинку та оздоровлення дітей, покращення стану оздоровчих закладів району, підвищення їх іміджу шляхом проведення капітальних робіт існуючих об’єктів, будівництва нових корпусів та покращення їх матеріально- технічної бази;
- забезпечення належного функціонування об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ району, зокрема адміністративних будинків з господарськими будівлями та обслуговування прилеглих до них територій (збереження майна, вирішення питань комунального обслуговування, матеріально – технічного оснащення, придбання та обслуговування обладнання, офісних меблів, комп’ютерної та оргхтехніки, догляд за комунікаціями та іншими матеріальними цінностями, тощо);
- проведення комплексу робіт по ліквідації та контролю за зеленими насадженнями, які несуть потенційну небезпеку життю та здоров’ю населенню;
- організація та проведення оплачуваних громадських робіт;
- проведення інформаційних заходів, щодо формування свідомого ставлення населення району до необхідності правильного поводження з побутовими відходами;
- проведення робіт по ліквідації стихійних сміттєзвалищ та організація роздільного збирання побутових відходів на території району;
- виконання робіт по обслуговуванню мережі вуличного освітлення прибудинкових територій об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ району та інших верхолазних робіт;
- покращення технічного оснащення Підприємства й підвищення його виробничої ефективності, упорядкування та належного утримання майна;
- задоволення потреб жителів району в напрямку організації благоустрою;
- впровадження сучасних методів поводження з побутовими відходами, утилізація ТПВ та інших питань пов’язаних з діяльністю Підприємства;
- проведення експертної оцінки технічного стану будівель та споруд;
- виконання робіт по обслуговуванню доріг;
- виготовлення різних будматеріалів, заготівля пісково-сольової суміші;
- виділення ділянки та розробка піщано-гравійного кар'єру, видобуток піску;
- відведення інвестиційно-привабливої ділянки під будівництво нових об’єктів (в т.ч. сміттєпереробного заводу);
- проведення інформаційних заходів (круглих столів, конференцій, прензентацій, нарад тощо, в т. ч. щодо формування свідомого ставлення населення району до необхідності правильного поводження з побутовими відходами);
- проведення будівельних та електромонтажних робіт;
- залучення зовнішніх та внутрішніх інвестицій;
- поповнення оборотних коштів Підприємства;
- підготовка і надання замовникам проектів забудови земельних ділянок під індивідуальне житлове будівництво і інші вихідні дані на проектування і будівництво житлових будинків, споруд промислово - цивільного призначення і інші об’єкти;
- підготовка проектних пропозицій по розміщенню об’єктів будівництва, а також матеріали до проектів рішень районної, сільських, селищних рад, щодо вирішення питань вибору, вилучення, приватизації та надання земель для містобудівних потреб;
- розробка по договорах із замовниками проектно-планувальної документації забудови вулиць, індивідуального житлового будівництва, проектної документації для будівництва, реконструкції і ремонту об’єктів житлового, цивільного призначення; озеленення і благоустрою населених пунктів району, розміщення автогаражів, стоянок;
- надання замовникам послуг топографо-геодезичними матеріалами для проектування;
- збір та обробка інформації, щодо ведення містобудівного кадастру населених пунктів та створення архіву містобудівної і геологодезичних матеріалів;
- продаж об’єктів майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району, які перебувають в неналежному, аварійному стані;
- здача в оренду об’єктів майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району з метою поповнення оборотних коштів Підприємства.
5. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для
реалізації (SWOT – аналіз)
ПЕРЕВАГИ, СИЛЬНІ СТОРОНИ "S" — STRENGTH | НЕДОЛІКИ, СЛАБКІ СТОРОНИ "W" — WEAKNESS | |
ВНУТРІШНЯ СЕРЕДА | 1. Статут Підприємства передбачає широкий спектр діяльності. 2. Наявність земель за межами населених пунктів, які потенційно можуть бути інве- стиційними ділянками. 3. Відсутність в районі підприємств з переробки побутових відходів. 4. Визначеність фінансових пріоритетів серед фінансових надходжень. 5. Вільні території під будівництво нових господарських об’єктів. 6. Спрощення процедури проведення закупівель. 7. Вихід на нові сегменти ринку. 8. Наявний потенціал інноваційного розвитку. 9. Створення нових робочих місць. 10. Збільшення прибутку Підприємства за рахунок надання платних послуг юридичним та фізичним особам. | 1.Зношеність комунальної інфраструктури, основних фондів, та, як наслідок, зростання кількості аварійних ситуацій. 2. Недостатність оборотних коштів. 3. Низький рівень впровадження сучасних – енерго та ресурсозберігаючих заходів. 4. Недостатність технічного та матеріального оснащення. 5. Високі позичкові ставки («дорогі» кредити) у фінансових установах. 6. Відсутність досвіду на ринку. 7. Висока вартість техніки, обладнання та комплектуючих частин. 8.Застаріла містобудівна документація. |
МОЖЛИВОСТІ "O" — OPPORTUNITIES | ЗАГРОЗИ "T" — THREATS | |
ЗОВНІШНЯ СЕРЕДА | 1. Використання сучасної техніки та нових технологій (великий об’єм технічних і технологічних інновацій). 2. Реалізація програми оновлення основних фондів. 3. Розширення номенклатури надання послуг. 4. Проведення заходів щодо енерго- та ресурсозбереження. 5. Вдосконалення фінансування і ціноутворення. 6. Отримання зовнішніх фінансових ресурсів на впровадження європейських проектів направлених на модернізацію Підприємства. 7. Наявність ліцензій на право виконання спецробіт. 8. Вихід на нові ринки/ сегменти ринку. 9. Вдосконалення системи управління. 10. Залучення кваліфікованого персоналу та розширення штату Підприємства. 11. Участь Підприємства в загальнодержавних, регіональних, місцевих програмах. | 1. Інфляція та подорожчання енергоносіїв та пального (як наслідок, комунальних послуг та витрат на транспортування). 2. Нестабільне й непередбачуване законодавство та відсутність стимулів до реформ в сфері комунального господарства. 3. Наростаючий знос основних фондів Підприємства. 5. Можлива нестабільність політичної ситуації в країні. 6. Посилення конкуренції. 7. Зріст податків. 8. Складні механізми кредитування. 9. Запровадження високих норм та стандартів у галузі без фінансових компенсаторів. 10. Посилення адміністрування з боку держави та ускладнення процедури оформлення документації (в т. ч. отримання дозволів та ліцензій на спецроботи). |
Затверджено
рішенням районної ради
від 20.07.2017 року №16/
6. ЗАХОДИ
Програми фінансової підтримки комунального підприємства
«КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС»
та здійснення внесків до його статутного капіталу
на 2017-2020 роки
№ з/п | Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів Програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Орієнтовні обсяги фінансування (тис. грн.) | Розрахунок, тис. грн. | Очікуваний результат | Індикатор результативних показників | |
1. | Вирішення проблем поводження з побутовими відходами | Підбір та виділення земельної ділянки для розміщення полігону ТПВ. | 2017-2018 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет, бюджети сільських (селищних) рад, інші кошти не заборонені законодавством* | * | * | Ліквідація стихійних сміттєзвалищ, організація роздільного збирання ТПВ. Покращення екологічної ситуації в районі. | Кількість стихійних сміттєзвалищ Кількість відсортованих побутових відходів Наявність інвестора та земельної ділянки під будівництво сміттєпереробного заводу. | |
Пошук інвестора для будівництва сміттєпереробного заводу. | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | * | * | |||||||
Проведення робіт по ліквідації стихійних сміттєзвалищ та організація роздільного збирання побутових відходів на території району. | 2017-2020 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | * | |||||||
Проведення інформаційних заходів (круглих столів, конференцій, прензентацій, нарад тощо), щодо формування свідомого ставлення населення району до необхідності правильного поводження з побутовими відходами. | * | |||||||||
2. | Організація благоустрою | Проведення робіт з кронування дерев, розчистки чагарників. | 2017-2020 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет, інші кошти не заборонені законодавством | * | Покращення якості робіт по благоустрою, здійснення постійного контролю за деревами, що несуть загрозу життю та здоров’ю населенню, та, які знаходяться поблизу об’єктів соціальної сфери, доріг | Кількість кронованих дерев Кількість ліквідованих аварійних дерев Розчищено площ (га), зарослих чагарником | ||
Придбання: бензопил, висоторіз, запасних частин, інвентарю і матеріалів, в т.ч. засобів індивідуального захисту. | 2017-2018 | |||||||||
Придбання міні авто-підйомника. | 2018 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | * | |||||||
3. | Організація та проведення оплачуваних громадських робіт | Залучення тимчасово безробітних громадян, які перебувають на обліку в центрі зайнятості до робіт з благоустрою. | 2017-2020 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС», Ковельський міськрайонний центр зайнятості | Кошти фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; роботодавців, для яких виконуються громадські роботи;інших джерел, не заборонених чинним законодавством | За окремими розрахунками | Соціальна підтримка безробітних, забезпечення тимчасової зайнятості осіб, які шукають роботу, виконання заходів з благоустрою населених пунктів | Кількість залучених тимчасово безробітних громадян, які перебували на обліку в центрі зайнятості до робіт з благоустрою | ||
4. | Проведення заходів по належному утриманню об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ району, в т.ч. адмінбудівель, адмінприміщень, гаражів | Проведення робіт з виготовлення паспортів будівель. | 2017-2020 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет, бюджети сільських (селищних) рад, інші кошти не заборонені законодавством | * | Покращення експлуатаційного стану майна та його збереження | Кількість виготовлених паспортів будівель Кількість виконаних робіт по обслуговуванню мережі вуличного освітлення прибудинкових територій Кількість виконаних висотно-верхолазних робіт Кількість всановлених LED ліхтарів або кількість замінених старих ліхтарів на сучасні енергоефективні Кількість встановлених або замінених на енергоефективні опалювальних котлів Кількість створених додаткових робочих місць | ||
Проведення робіт по впорядкуванню фасадів та дахів будівель, утеплення цоколів та підвальних приміщень. | * | |||||||||
Проведення ремонту та заміні внутрішньо-будинкових інженерних мереж. | * | |||||||||
Заміна внутрішнього освітлення на LED ліхтарі. | * | |||||||||
Виконання робіт по обслуговуванню мережі вуличного освітлення прибудинкових територій, виконання висотно-верхолазних робіт. | ||||||||||
Встановлення металопластикових вікон та дверей з утепленням та ремонтом відкосів. | ||||||||||
Догляд за комунікаціями та іншими матеріальними цінностями. | ||||||||||
Капітальний та поточний ремонти із заміни систем опалення та теплових мереж. | ||||||||||
Реконструкція та будівництво котелень, встановлення сучасних енергоефективних опалювальних котлів. | ||||||||||
Ремонт або заміна електропроводки. | ||||||||||
Проведення будівельних та електромонтажних робіт. | ||||||||||
Подолання наслідків стихії, надзвичайних ситуацій та аварій. | ||||||||||
Створення додаткових робочих місць. | ||||||||||
Проведення інших поточних робіт на об’єктах спільної власності територіальних громад сіл, селищ району. | ||||||||||
Забезпечення охорони об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ району. | ||||||||||
5. | Поповнення оборотних коштів підприємства | Внесок до Статутного капіталу Підприємства. | 2017-2020 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет | * | Покращення управлінських функцій | Збільшення розміру Статутного капіталу Підприємства Відсутність заборгованості Підприємства за спожиті ПММ, енергоносії, по податкам і зборам, виплаті заробітної плати | ||
Розрахунки підприємства за спожиті ПММ, енергоносії, по податкам і зборам. | ||||||||||
Виконання фінансових зобов’язань. | 2017 | 46,848 | 3,2*2*6 міс.=38,4 38,4*22%= 8,448 – нарахування на з/п; 38,4+8,448= 46,848 | |||||||
Матеріально-технічне забезпечення управлінського відділу Підприємства | Закупівля необхідних канцтоварів та паперу. | 2017 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет | 0,6 | Придбання паперу 5пач.*0,07= 0,35 Канцтовари -0,25 0,35+0,25=0,6 | Матеріальне забезпечення | Відсутність заборгованості Підприємства за спожиті послуги (крім комунальних) Забезпечено належну організацію роботи Підприємства | ||
Оплата послуг (крім комунальних) | 2017 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет | 1,152 | Заправка катриджів 0,125*6=0,75 Оплата послуг зв’язку та інтернету 0,067*6= 0,402 0,75+0,402= 1,152 | |||||
Придбання комп’ютерної техніки (системного блоку). | 2017 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет | 9,8 | Матеріально-технічне забезпечення | |||||
Придбання обладнання для виготовлення презентаційних матеріалів. Організація та проведення круглих столів, конференцій, нарад та семінарів. | 2017-2020 | * | ||||||||
Придбання паливно-мастильних матеріалів. | 2017 | 1,4 | 50 л. *0,028=1,400 | |||||||
6. | Покращення стану оздоровчих закладів району та якості відпочинку | Поліпшення матеріально-технічного, науково-методичного, інформаційного забезпечення оздоровчого закладу «Оберіг» (закупівля музичного обладнання, придбання меблів, матеріалів, електрообладнання, інвентарю у тому числі м’якого). | 2017-2020 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет, кошти не заборонені законодавством | * | Покращення якості оздоровлення та відпочинку дітей та збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами оздоровлення та відпочинку. | Кількість проданих путівок Розмір коштів, отриманих за короткострокову оренду приміщень табору «Оберіг» Кількість місць для відпочинку в оздоровчому закладі Кількість створених додаткових робочих місць Тривалість робочого часу закладу в міжсезонний період | ||
Проведення капітальної реконструкції приміщення столової в таборі «Оберіг» та подовження роботи закладу в міжсезонний період, облаштування ігрового та спортивного майданчиків. | ||||||||||
Будівництво нового корпусу табору «Оберіг». | ||||||||||
Продаж путівок на відпочинок та оздоровлення. | ||||||||||
Надання в короткострокову оренду приміщень табору «Оберіг» для проведення урочистих заходів. | ||||||||||
Створення додаткових робочих місць. | ||||||||||
7. | Використання земель, природних ресурсів. | Виділення ділянки для розробки та експлуатації піщано-гравійного кар'єру. | 2017-2020 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет, бюджети сільських (селищних) рад, інші кошти не заборонені законодавством | * | Розширення номенклатури наданих послуг, отримання прибутку. | Наявність ділянки для розробки та експлуатації піщано-гравійного кар'єру Наявність ліцензії на видобуток піску Кількість виготовлених будівельних матеріалів Розмір фінансових надходжень від продажу піску та будматеріалів | ||
Придбання колісного екскаватора, ковша грейферного та вантажного автомобіля. | ||||||||||
Виготовлення різних будматеріалів, заготівля пісково-сольової суміші. | ||||||||||
Видобуток та продаж піску, будматеріалів. | ||||||||||
Створення додаткових робочих місць. | ||||||||||
8. | Інвестиційна діяльність | Проведення інвестиційної діяльності для залучення додаткових фінансових ресурсів, які будуть спрямовані на модернізацію виробничих потужностей Підприємства, переоснащення, відновлення та реконструкцію об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ Ковельського району. | 2017-2020 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет, кошти не заборонені законодавством | * | Залучення додаткових коштів для переоснащення, відновлення та реконструкції об’єктів спільної власності. Створення інвестиційно-привабливого клімату в районі. | Обсяг залучених зовнішніх та внутрішніх інвестицій | ||
9. | Надання послуг по розробці проектної документації | Підготовка проектних пропозицій по розміщенню об’єктів будівництва, а також матеріали до проектів рішень районної, сільських, селищних рад, щодо вирішення питань вибору, вилучення, приватизації та надання земель для містобудівних потреб. | 2017-2020 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет, кошти не заборонені законодавством | * | Розширення номенклатури послуг. Отримання прибутку | Кількість наданих послуг по розробці проектної документації Розмір отриманого прибутку від цього виду діяльності | ||
Розробка по договорах із замовниками проектно-планувальної документації забудови вулиць, індивідуального житлового будівництва, проектної документації для будівництва, реконструкції і ремонту об’єктів житлового, цивільного призначення; озеленення і благоустрою населених пунктів району, розміщення автогаражів, стоянок. | ||||||||||
Надання замовникам послуг топографо-геодезичними матеріалами для проектування. | ||||||||||
Збір та обробка інформації щодо ведення містобудівного кадастру населених пунктів та створення архіву містобудівної та геологодезичних матеріалів. | ||||||||||
10 | Інновації | Впровадження технічних і технологічних інновацій (придбання та використання сучасної техніки та застосування нових ресурсозаощадливих технологій). | 2018-2020 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет, бюджети сільських (селищних) рад, інші кошти не заборонені законодавством | * | Покращення матеріально-технічного стану Підприємства, покращення якості надання послуг. | Кількість впроваджених на території району енергоефективних програм Кількість одиниць закупленої інноваційної (сучасної) техніки | ||
11. | Оренда та продаж майна | Продаж об’єктів майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району, які перебувають в неналежному, аварійному стані. | 2017-2020 | КП «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС» | Районний бюджет, бюджети сільських (селищних) рад, інші кошти не заборонені законодавством | * | Збільшення надходжень до бюджету та поповнення оборотних коштів Підприємства за рахунок продажу та оренди майна, які будуть спрямовані на утримання інших об’єктів, модернізацію Підприємства. | Отримання прибутку від ефективного використання об’єктів майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району Поповнення власних оборотних коштів | ||
Здача в оренду об’єктів майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району з метою отримання прибутку та поповнення оборотних коштів Підприємства. | ||||||||||
Всього: | 59,8 | |||||||||
*Інші кошти не заборонені законодавством – додатково залучені кошти, зокрема, із позабюджетних джерел, які не обмежені антикорупційним законодавством
7. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми проводиться за рахунок районного бюджету, бюджетів сільських (селищних) рад, інших коштів не заборонених законодавством.
Обсяги коштів, необхідних для фінансування заходів Програми є орієнтовними і в ході її виконання можуть уточнюватися.
8. Організація управління та контролю.
Організація та хід виконання заходів Програми покладається на комунальне підприємство «КОВЕЛЬРАЙКОМУНСЕРВІС». Виконавець щорічно звітує про стан виконання Програми на сесії Ковельської районної ради.
Контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія з питань бюджету, фінансів, контролю за використанням майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району.
- Очікувані результати
Виконання Програми дасть можливість забезпечити:
- беззбиткове та безперебійне функціонування Підприємства;
- збільшення обсягів та надання якісних послуг за рахунок зміцнення матеріально- технічної бази Підприємства;
-зменшення енерговитрат за рахунок встановлення енергозберігаючого обладнання та впровадження сучасних енергоефективних технологій;
- покращення якості та розширення номенклатури надання послуг;
- покращення екологічної ситуації в районі та забезпечення додаткових надходжень в місцевий бюджет за рахунок відкриття на території району сміттєпереробного підприємства;
- ліквідацію несанкціонованих звалищ та санацію території району, організацію роздільного збирання побутових відходів;
- здійснення інноваційного технічного та технологічного оснащення Підприємства;
- підвищення експлуатаційної привабливості та збереження майна, спільної власності територіальних громад сіл, селищ Ковельського району, закріпленого за Підприємством;
- контроль за зеленими насадженнями, що несуть потенційну небезпеку життю та здоров’ю населенню;
- розширення екологічної культури та покращення інформаційної обізнаності населення району, щодо правильного поводження з побутовими відходами;
- проведення експертної оцінки технічного стану будівель та споруд;
- покращення якості обслуговування доріг;
- легальний видобуток піску та розробку піщаних кар’єрів на території району;
- залучення зовнішніх та внутрішніх інвестицій за рахунок впровадження європейських проектів на території району;
- додаткові фінансові надходження за рахунок надання послуг по розробці проектної документації;
- проведення модернізації Підприємства;
- підвищення якості відпочинку та оздоровлення дітей, покращення стану оздоровчого закладу району та його матеріально-технічного забезпечення, створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячому закладі, подовження роботи табору;
- покращення туристичного потенціалу району;
- своєчасну виплата заробітної плати та податків;
- своєчасні розрахунки за спожиті енергоресурси;
- поліпшення умов благоустрою району;
- зниження рівня безробіття, за рахунок створення нових робочих місць.