ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XV |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 15/8 |
Дата реєстрації: | 14.04.2017 |
Проголосовано: | 18.05.2017 14:31:16 |
Автор: | Карпюк C.C., Матяшук Т.І., Давидович О.Г., Степанюк А.М., Лукашук В.В., Ревейчук І.Ф. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
21
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
5
- Відсутні
8
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 15/8
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
від 18 травня 2017 року №15/
м.Ковель
Про інформацію про застосування електронних закупівель через систему «ProZorro» в Ковельському районі
Відповідно до частини 2 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію головних розпорядників коштів районного бюджету, районна рада вирішила:
- Інформацію з виш;евказаного питання взяти до відому.
- Рекомедувати головним розпорядникам коштів районного бюджету неухильно дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення районної ради від ЗО вересня 2016 року №8/16 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів і послуг у Ковельській районній раді».
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, контролю за використанням майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району.
Голова районної ради А. Броїло
Карпюк 59232
Матяшук 50550
Давидович 52410
Степанюк 32709
Лукашук 514 61
Ревейчук 30871
Інформація
про застосування електронних закупівель через систему «ProZorro» у виконавчому апараті Ковельської районної ради.
Відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 року, №922-УШ "Про публічні закупівлі", керуючись статтею 43, частиною тринадцятою статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, економії бюджетних коштів і створення конкуренції при здійсненні закупівель за кошти районного бюджету, 30 вересня 2016 року Ковельською районною радою, було прийнято рішення №8/16 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів і послуг у Ковельській районній раді». Цим же рішенням районна рада доручила голові ради визначити відповідального за здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг Ковельською районною радою у системі електронних державних закупівель ProZorro. Контроль за виконанням вказаного рішення покладено на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, контролю за використанням майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району.
З моменту набрання чинності вищевказаного рішення районної ради закупівлі товарів і послуг у виконавчому апараті районної ради проводяться відповідно до «Положення про застосування системи електронних закупівель товарів і послуг».
Так, за період з 30 вересня 2016 року по даний час, у виконавчому апараті районної ради було проведено 11 закупівель, з них:
3 закупівлі проведено через аукціон, в тому числі;
- придбано ксероксний папір на суму 6699грн по ціні 65 грн.89 коп. за одиницю (пачка 500листів) (економія коштів 701 грн.);
- бензин А-92(А-95) на суму 39500 грн. (бензин А-92 по ціні 22грн. за 1 літр, А-95 по ціні 23грн. за один літр.)
- придбання комп’ютерної техніки для Ковельського ОМВК відповідно до Програми на суму 8800грн. (економія коштів - 1200грн.);
- послуги по ремонту покрівлі гаража на суму 189725грн.53коп. (з районного бюджету було виділено 199000 грн.), за рахунок економії було проведено ремонт системи тепло та електропостачання вказаного приміщення.
Відповідно до п.2.2 «Положення про застосування системи електронних закупівель товарів і послуг» у виконавчому апараті Ковельської районної ради було проведено 7 закупівель товарів і послуг на умовах укладення прямого договору, а саме;
- Оплата комунальних послуг;
- Висвітлення діяльності Ковельської районної ради в ЗМІ;
" Витрати на обслуговування оргтехніки;
- Витрати на придбання поштових конвертів (для Ковельського ОМВК);
- Витрати на придбання товарів по «Програмі розвитку місцевого самоврядування у Ковельському районі на 2016-2018 роки», затвердженої рішенням районної ради від 25 грудня 2015 року №2/23.