ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XV |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 15/3 |
Дата реєстрації: | 14.04.2017 |
Проголосовано: | 18.05.2017 13:07:26 |
Автор: | Тусь І. Г. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
22
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
4
- Відсутні
8
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 15/3
КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
від 18 травня 2017 року №15/
м. Ковель
Інформація начальника Ковельського
відділу поліції ГУНП у Волинській області
про стан законності, боротьби із злочинністю,
охорони громадського порядку та результати їх
діяльності на території Ковельського району
Відповідно до пункту 36 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та заслухавши інформацію начальника Ковельського відділу поліції ГУНП у Волинській області Туся І.Г. районна рада вирішила:
Вищезазначену інформацію взяти до відома
Голова районної ради А. Броїло
Тусь 536 13
про стан боротьби зі злочинністю, забезпечення громадського
порядку на території Ковельського району протягом 2016 року
Ковельським відділом поліції ГУНП у Волинській області протягом 2016 року основну увагу було зосереджено на підвищення ефективності діяльності попередження, розкриття і розслідування тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушень, припинення незаконного обігу зброї, вибухових речовин, в тому числі ввезених із зони проведення АТО, наркотичних засобів, послаблення кримінального впливу на економіку держави, реалізації практичних заходів з метою виконання вимог нормативних актів МВС України, вказівок НПУ та ГУНП у Волинській області так із врахуванням пропозицій, рекомендацій органів місцевого самоврядування та інших зацікавлених структур, направлення на вдосконалення методів роботи, досягнення кращих показників.
Протягом 2016 року в Журналі єдиного обліку заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події Ковельського відділу поліції зареєстровано 3055 заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, вчинених на території населених пунктів Ковельського району проти 2351 повідомлення, що на 29,9% більше в порівнянні з 2015 роком.
В період із 01.01.2016 по 31.12.2016 на території Ковельського району усього зареєстровано 715 (проти 425 в 2015 році) кримінальних правопорушень, які були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань, 316 (проти 218 в 2015 році) - без врахування закритих за п.п. 1,2,4,6 ч.1 ст. 284 КПК України кримінальних правопорушень, що на 44,9% більше в порівнянні з 2015 роком, по 69 (проти 83 в 2015 році) кримінальних правопорушеннях особам повідомлено про підозру у скоєнні кримінальних правопорушень, відсоток встановлених осіб – 21,8% (проти 38,1 в 2015 році).
Зареєстровано 163 тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушень (проти 110 в 2015 році), по 29 (проти 45 в 2015 році) кримінальних правопорушеннях особам повідомлено про підозру, що на 35,6% менше в порівнянні з 2015 роком, відсоток встановлених осіб – 17,8% (проти 40,9 в 2015 році).
З метою стабілізації криміногенної обстановки в Ковельському району, за звітний період було проведено ряд оперативно-профілактичних відпрацювань, під час яких здійснювались заходи, направлені на посилення боротьби з криміналітетом. Це дозволило досягти певних позитивних результатів на окремих пріоритетних напрямках оперативно-службової діяльності.
Завдяки вжитим заходам на території Ковельського району протягом звітного періоду не допущено скоєння таких видів кримінальних правопорушень, як: тяжких тілесних ушкоджень, що спричинило смерть потерпілого, тілесні ушкодження середньої тяжкості, незаконне позбавлення волі або викрадення людини, насильницьке задоволення статевої пристрасті неприродним способом, вимагань, учинення хуліганств.
При збільшенні кількості кримінальних правопорушень на 44,9% (з 218 в 2015 році до 316 в 2016 році) на території району криміногенна ситуація є контрольованою.
Завдяки проведеним заходам, працівниками відділу розкрито усі з числа зареєстрованих кримінальних правопорушень (відсоток розкриття становить – 100%), а саме:
- умисне вбивство – 1, розкрито;
- ТТУ – 1, розкрито;
- пограбування – 1, розкрито;
- незаконне поводження із зброєю, бойовими припасами та речовинами – 1, розкрито.
Разом з тим, потребує вжиття додаткових заходів щодо розкриття наступних видів кримінальних правопорушень, а саме:
- нанесення легких тілесних ушкоджень, зареєстровано – 21(проти 23 в 2015 році), з яких лише 10 (проти 11 в 2015 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 47,6% (проти 47,8 в 2015 році);
- крадіжки майна громадян, зареєстровано – 231 (проти 133 в 2015 році), з яких розкрито лише 35 (проти 42 в 2015 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 15,2% (проти 31,6 в 2015 році);
- крадіжки з квартир, зареєстровано – 6 (проти 7 в 2015 році), з яких розкрито лише 5 (проти 6 в 2015 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 83,3% (проти 85,7 в 2015 році);
- крадіжки з транспортних засобів, зареєстровано – 8 (проти 3 в 2015 році), з яких розкрито лише 2 (проти 2 в 2015 році), особі оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 25% (проти 66,7 в 2015 році);
- розбійні напади, зареєстровано – 2 (проти 0 в 2015 році), з яких 1 особі оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 50%;
- вчинення шахрайств, зареєстровано – 6 (проти 8 в 2015 році), на даний час жодного не розкрито;
- незаконне заволодіння автотранспортом, зареєстровано – 7 (проти 9 в 2015 році), з яких розкрито 5 (проти 6 в 2015 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 71,4% (проти 66,7 в 2015 році), в тому числі автомобілем, зареєстровано – 4 (проти 4 в 2015 році), з яких розкрито 3 (проти 2 в 2015 році), особі оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 75% (проти 50 в 2015 році);
- злочинів пов’язаних з незаконним обігом наркотиків, зареєстровано – 3 (проти 3 в 2015 році), з яких розкрито 1 (проти 3 в 2015 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 33,3% (проти 100 в 2015 році), з них збути наркотиків – 2.
Основними причинами і умовами скоєння злочинів являється: незайнятість більшої частини населення, відсутність місць проведення дозвілля молоді (гуртків, спортивних секцій), відсутність належної технічної укріпленості об’єктів (відсутність сигналізації, тощо), де зберігаються матеріальні цінності, відсутність сторожової охорони, а там де вона є – неналежне виконання ними функціональних обов’язків.
З метою виправлення становища в даних напрямках, систематично проводяться оперативно – профілактичні відпрацювання найбільш криміногенних ділянок обслуговування, місць збору кримінального елементу, скупок, ринків та можливих місць збуту краденого й заборонених в обігу предметів, вживаються заходи щодо покращення роботи з підобліковим елементом, виправними установами. Проблемні питання розкриття злочинів заслуховуються на оперативних нарадах при начальнику відділу, де дається критична оцінка прорахункам в даному напрямку та особам, що їх допустили, визначаються перспективні напрямки роботи з метою покращення становища. Здійснюються заходи, спрямовані на покращення роботи з населенням, органами місцевого самоврядування, керівниками підприємств та організації, систематично подаються в засобах масової інформації виступи профілактичного характеру. Проводиться робота щодо покращення укріпленості об’єктів, що можуть стати предметом злочинного посягання, зокрема проводиться обстеження таких закладів, їх власникам пропонується встановити сигналізацію, хімпастки, відео спостереження, взяття під охорону підрозділами УПО та ін.
Постійно проводиться аналіз стану розслідування та розкриття раніше скоєних фактових кримінальних правопорушень та визначення перспектив подальшої роботи, постійно здійснюються слідчо – оперативні заходи щодо їх розкриття.
З метою протидії фактам пияцтва та алкоголізму здійснено ряд профілактичних заходів:
- виявляються особи, які зловживають спиртними напоями та на ґрунті цього вчиняють як адміністративні так і кримінальні правопорушення, до даних громадян приділяються посилені заходи профілактичного характеру.
- основним фактором що сприяє виникнення даної проблеми являється декриміналізація відповідальності в кримінальному законодавстві відносно осіб котрі порушують ст.176 КУпАП, займаються виготовленням самогону та інших спиртних напоїв, адміністративна відповідальність, що наступає за дане правопорушення також є мізерною (170 гривень) - дещо більшою є адміністративна відповідальність за порушення правил торгівлі алкогольними та тютюновими виробами зокрема спиртом ст.156 КУпАП (штраф від 340 до 1700 гривень) та ст. 164-16 КУпАП (штраф від1700 до 8500 гривень). Працівники Ковельського відділу поліції не полишають роботи в даному напрямку.
З початку 2016 року проведено 18 комплексних відпрацювань населених пунктів Ковельського району, в ході яких до адміністративної відповідальності притягнуто 67 осіб, вилучено 280 л. самогонної закваски та 115 л. самогону. Дана інформація висвітлювалась в засобах масової інформації.
До 2011 року дієвим інструментом боротьби з самогоноварінням, було застосування ст.ст. 203, 204 КК України (). Був напрацьований алгоритм дій. Так, за фактом збуту самогону порушувалася кримінальна справа, допитувалися громадяни, яким було відомо про факт збуту певною особою, працівники поліції зверталися до суду з поданням на обшук, і в разі отримання такого дозволу, на законних підставах могли зайти до житла чи іншого господарського приміщення, провести обшук, вилучити самогон та знаряддя його виготовлення. Однак в 2011 році дана стаття була виключена. Крім того, КПК України, який діяв до 2011 року передбачав отримання дозволу суду на огляд житла,на підставі відповідного подання до суду, ще до стадії порушення кримінальної справи в межах дослідчої перевірки. Чинний КПК цього не передбачає.
Аналогічний алгоритм застосувався за незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів (зокрема етиловий спирт і його розчини). Однак згідно ст. 216 Кримінального процесуального кодексу, розслідування фактів незаконного придбання з метою збуту або зберігання з цією метою, а також збут чи транспортування з метою збуту незаконно виготовлених алкогольних напоїв віднесено до підслідності органів податкової міліції.
Ковельський відділ поліції
про стан боротьби зі злочинністю, забезпечення громадського
порядку на території Ковельського району
протягом 1-го кварталу 2017 року
Ковельським відділом поліції ГУНП у Волинській області протягом 1-го кварталу 2017 року основну увагу було зосереджено на підвищення ефективності діяльності попередження, розкриття і розслідування тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушень, припинення незаконного обігу зброї, вибухових речовин, в тому числі ввезених із зони проведення АТО, наркотичних засобів, послаблення кримінального впливу на економіку держави, реалізації практичних заходів з метою виконання вимог нормативних актів МВС України, вказівок НПУ та ГУНП у Волинській області так із врахуванням пропозицій, рекомендацій органів місцевого самоврядування та інших зацікавлених структур, направлення на вдосконалення методів роботи, досягнення кращих показників.
Протягом 1-го кварталу 2017 року в журналі єдиного обліку заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події Ковельського відділу поліції зареєстровано 699 заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, вчинених на території населених пунктів Ковельського району проти 723 повідомлень, що на 3,4% менше в порівнянні з 2016 роком.
В період із 01.01.2017 по 31.03.2017 на території Ковельського району усього зареєстровано 195 (проти 160 в 2016 році) кримінальних правопорушень, які були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань, 112 (проти 123 в 2016 році) - без врахування закритих за п.п. 1,2,4,6 ч.1 ст. 284 КПК України кримінальних правопорушень, що на 9% менше в порівнянні з 2016 роком, по 28 (проти 16 в 2016 році) кримінальних правопорушеннях особам повідомлено про підозру у скоєнні кримінальних правопорушень, відсоток встановлених осіб – 25% (проти 13 в 2016 році)
Зареєстровано 57 тяжких та особливо тяжких кримінальних правопорушень (проти 54 в 2016 році), по 57 (проти 9 в 2016 році) кримінальних правопорушеннях особам повідомлено про підозру, відсоток встановлених осіб – 28,1% (проти 16,7 в 2016 році).
З метою стабілізації криміногенної обстановки в Ковельському району, за звітний період було проведено ряд оперативно-профілактичних відпрацювань, під час яких здійснювались заходи, направлені на посилення боротьби з криміналітетом. Це дозволило досягти певних позитивних результатів на окремих пріоритетних напрямках оперативно-службової діяльності.
Завдяки вжитим заходам на території Ковельського району протягом звітного періоду не допущено скоєння таких видів кримінальних правопорушень, як: умисне вбивство, тяжких тілесних ушкоджень, що спричинило смерть потерпілого, незаконне позбавлення волі або викрадення людини, насильницьке задоволення статевої пристрасті неприродним способом, зґвалтувань, вимагань, незаконне поводження із зброєю та боєприпасами, незаконних заволодінь транспортними засобами, учинення хуліганств.
Завдяки проведеним заходам, працівниками відділу розкрито усі з числа зареєстрованих кримінальних правопорушень (відсоток розкриття становить – 100%), а саме:
- нанесення тяжкого тілесного ушкодження – 1, розкрито;
- нанесення тілесного ушкодження середньої тяжкості – 1, розкрито;
- крадіжки з квартир – 2, розкриті;
- пограбування – 1, розкрито;
- вчинення розбійного нападу – 1, розкрито;
- злочини у сфері господарської діяльності – 1, розкрито.
Разом з тим, потребує вжиття додаткових заходів щодо розкриття наступних видів кримінальних правопорушень, а саме:
- нанесення легких тілесних ушкоджень, зареєстровано – 4 (проти 11 в 2016 році), з яких лише 2 (проти 2 в 2016 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 50% (проти 18,2 в 2016 році);
- крадіжки майна громадян, зареєстровано – 84 (проти 85 в 2016 році), з яких розкрито лише 17 (проти 10 в 2016 році), особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 20,2% (проти 11,8 в 2016 році);
- крадіжки з транспортних засобів, зареєстровано – 2 (проти 2 в 2016 році), з яких розкрито 1 (проти 0 в 2016 році), особі оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 50% (проти 0 в 2016 році);
- скоєння ДТП, зареєстровано – 6 (проти 1 в 2016 році), з яких 2 особам оголошено про підозру, відсоток встановлених осіб – 33, 3% (проти 0 в 2016 році);
- вчинення шахрайств, зареєстровано – 3 (проти 2 в 2016 році), на даний час жодного не розкрито.
Основними причинами і умовами скоєння злочинів являється: незайнятість більшої частини населення, відсутність місць проведення дозвілля молоді (гуртків, спортивних секцій), відсутність належної технічної укріпленості об’єктів (відсутність сигналізації, тощо), де зберігаються матеріальні цінності, відсутність сторожової охорони, а там де вона є – неналежне виконання ними функціональних обов’язків, а також недостатнє проведення профілактичної роботи дільничними офіцерами поліції щодо осіб, які перебувають на обліках.
З метою виправлення становища в даних напрямках, систематично проводяться оперативно – профілактичні відпрацювання найбільш криміногенних ділянок обслуговування, місць збору кримінального елементу, скупок, ринків та можливих місць збуту краденого й заборонених в обігу предметів, вживаються заходи щодо покращення роботи з підобліковим елементом, виправними установами. Проблемні питання розкриття злочинів заслуховуються на оперативних нарадах при начальнику відділу, де дається критична оцінка прорахункам в даному напрямку та особам, що їх допустили, визначаються перспективні напрямки роботи з метою покращення становища. Здійснюються заходи, спрямовані на покращення роботи з населенням, органами місцевого самоврядування, керівниками підприємств та організації, систематично подаються в засобах масової інформації виступи профілактичного характеру. Проводиться робота щодо покращення укріпленості об’єктів, що можуть стати предметом злочинного посягання, зокрема проводиться обстеження таких закладів, їх власникам пропонується встановити сигналізацію, хімпастки, відео спостереження, взяття під охорону підрозділами УПО та ін.
Постійно проводиться аналіз стану розслідування та розкриття раніше скоєних фактових кримінальних правопорушень та визначення перспектив подальшої роботи, постійно здійснюються слідчо – оперативні заходи щодо їх розкриття.
З метою протидії фактам пияцтва та алкоголізму здійснено ряд профілактичних заходів:
- виявляються особи, які зловживають спиртними напоями та на ґрунті цього вчиняють як адміністративні так і кримінальні правопорушення, до даних громадян приділяються посилені заходи профілактичного характеру.
- основним фактором що сприяє виникнення даної проблеми являється декриміналізація відповідальності в кримінальному законодавстві відносно осіб котрі порушують ст.176 КУпАП, займаються виготовленням самогону та інших спиртних напоїв, адміністративна відповідальність, що наступає за дане правопорушення також є мізерною (170 гривень) - дещо більшою є адміністративна відповідальність за порушення правил торгівлі алкогольними та тютюновими виробами зокрема спиртом ст.156 КУпАП (штраф від 340 до 1700 гривень) та ст. 164-16 КУпАП (штраф від1700 до 8500 гривень). Працівники Ковельського відділу поліції не полишають роботи в даному напрямку.
За 1-й квартал 2017 року проведено 8 комплексних відпрацювань населених пунктів Ковельського району, в ході яких до адміністративної відповідальності притягнуто 39 осіб (ст.176 КУпАП), вилучено 120 л. самогонної закваски та 405 л. самогону та 7 л. спирту, вилучено 1 апарат для виготовлення самогону. Дана інформація висвітлювалась в засобах масової інформації.
В той же час в зв’язку з реформуванням з 07.11.2015 в штатному розписі Ковельського ВП не передбачено спеціалізованих підрозділів по боротьбі з економічною злочинністю та наркозлочинністю, що негативно впливає на стан профілактики правопорушень вказаної категорії.
Також на даний час в рамках реформування органів поліції, на території обслуговування Ковельського району створені чотири групи реагування патрульної поліції. Дані групи створюються для швидкого реагування на звернення громадян про факти вчинення правопорушень, що не містять ознак злочину.
ГРПП цілодобово забезпечують оперативне реагування на повідомлення про правопорушення та інші події, у межах компетенції здійснюють їх розгляд, а також комплекс превентивних заходів шляхом патрулювання території обслуговування, виявлення та припинення правопорушень, застосування визначених законодавством поліцейських та інших заходів.
ГРПП № 1 з місцем дислокації в приміщенні залізничного вокзалу ст. Ковель, територія обслуговування – м. Ковель по праву сторону р. Турія та права сторона від перехрестя вулиць Брестської – Ватутіна – Ярослава Мудрого, а також наступні населені пункти Ковельського району : с. Вербка, Бахів, Дубове, Облапи, Мислина, Доротище, Гішин, Тойкут, Заріччя, Лапні, Любче, Воля, Городище, Гредьки, Красноволя, Білин, Колодниця, Скулин, Стеблі;
ГРПП № 2 з місцем дислокації на вул. Незалежності,156 в м. Ковель, територія обслуговування – м. Ковель по ліву сторону р. Турія до перехрестя вулиць Брестської – Ватутіна – Ярослава Мудрого, а також наступні населені пункти Ковельського району : смт. Люблинець, с. Довгоноси, Калинівка, Мощена, Черкаси, Старі Кошари, Нові Кошари, Кругель, Краснодуб’я, Воля Ковельська, Зелена, Колодяжне, Будище;
ГРПП № 3 з місцем дислокації в с. Поворськ, територія обслуговування – с. Поворськ, Заячівка, Гулівка, Озірне, Козлиничі, Грив’ятки, Луківка, Шкурат, Пісочне, Кричевичі, Ломачанка, Черемошне, Уховецьк, Волошки, Ситовичі, Світле, Підріжжя, Кашівка, Сільце, Арсеновичі, Підліси, Угли, Радошин, Битень, Байківці, Мар’янівка, Мельниця, Мирин, Кривлин, Рудка Миринська;
ГРПП № 4 з місцем дислокації в смт. Голоби, територія обслуговування – смт. Голоби, с. Дарівка, Новий Мосор, Старий Мосор, Партизанське, Майдан, Діброва, Солотвин, Вівчицьк, Погиньки, Нужель, Калиновник, Жмудче, Велицьк, Кухарі, Бруховичі, Поповичі, Свидники, Малий Порськ, Великий Порськ, Борщівка, Дроздні, Гончий Брід, Любитів, Воля Любитівська, Ворона, Рокитниця, Білашів, Іванівка, Грушівка, Перковичі.
Однак, вказане розміщення ГРПП є умовним, і зосередження нарядів визначається щоденно виходячи зі стану оперативної обстановки на території обслуговування.
Працівникам поліції, які перебувають у складі ГРПП, у разі отримання інформації про правопорушення або іншу подію необхідно невідкладно прибути на місце події:
- час прибуття у містах складає до 5 хв. – за умови перебування ГРПП на дільниці, визначеній для несення служби, та до 7 хв. – у разі, якщо задіяна ГРПП з іншої дільниці;
- час прибуття у сільській місцевості складає до 15 хв. – при перебуванні ГРПП на дільниці, визначеній для несення служби, та до 20 хв. – у разі, якщо задіяна ГРПП з іншої дільниці
Основні завдання ГРПП
1)служіння суспільству, реалізація концепції «поліція та громада»;
2) забезпечення публічної безпеки і порядку;
3) охорона прав і свобод людини, а також інтересів суспільства та держави;
4) протидія правопорушенням;
5) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин, або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
4. Функції ГРПП
1) своєчасне реагування на заяви й повідомлення про вчинені правопорушення та інші події з метою прибуття на місце події у найкоротший термін;
2) припинення правопорушень, надання допомоги громадянам, які її потребують;
3) установлення на місці події обставин учинення правопорушення, інформування про результати перевірки уповноваженого працівника СРПП;
4) ужиття заходів щодо встановлення особи, яка вчинила правопорушення та його затримання у порядку, визначеному законодавством;
5) охорона місця вчинення кримінального правопорушення до прибуття слідчо-оперативної групи з метою збереження речових доказів та інших слідів;
6) установлення свідків та очевидців учинення правопорушення та отримання первинної інформації про обставини його скоєння;
7) у разі необхідності надання практичної допомоги членам слідчо-оперативної групи (далі - СОГ) у здійсненні заходів щодо розкриття кримінального правопорушення в найкоротший термін;
8) розгляд звернень громадян у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян»;
9) складання, у межах компетенції, протоколів про адміністративні правопорушення та здійснення, у визначених законом випадках, провадження у справах про адміністративні правопорушення;
10) патрулювання території обслуговування з метою проведення превентивних заходів з попередження та виявлення правопорушень, забезпечення безпеки дорожнього руху, публічної безпеки та порядку на вулицях, площах, у парках, скверах, на стадіонах, вокзалах, в аеропортах, інших публічних місцях;
11) налагодження та підтримка партнерських стосунків з населенням, територіальними громадами, органами влади для ефективного виконання поліцейських функцій та підвищення рівня довіри громадян до поліції;
12) надання невідкладної, зокрема домедичної і медичної, допомоги особам, які постраждали внаслідок правопорушень, нещасних випадків, а також особам, які опинилися в ситуації, небезпечній для їхнього життя чи здоров’я;
13) запобігання та припинення насильства в сім’ї;
14) доставляння, у випадках і порядку, визначених законом, затриманих осіб, підозрюваних у вчиненні кримінального правопорушення, та осіб, які вчинили адміністративне правопорушення;
15) здійснення контролю за дотриманням Правил дорожнього руху його учасниками та правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі, регулювання дорожнього руху;
16) проведення заходів контролю за місцем проживання громадян – власників мисливської вогнепальної зброї, спеціальних засобів та боєприпасів до них з метою забезпечення дотримання ними встановлених правил її зберігання та використання;
17) проведення профілактичної роботи з особами, які у встановленому законом порядку знаходяться на профілактичних обліках поліції, з метою здійснення функції превенції щодо таких осіб;
18) у разі необхідності забезпечення виконання ухвал слідчого судді, суду, органу досудового розслідування щодо приводу підозрюваного, обвинуваченого або свідка;
19) взаємодія з населенням, з метою отримання інформації про проблеми, які хвилюють громадян, вирішення яких відноситься до компетенції поліції, відомостей про осіб, які можливо причетні до скоєння правопорушень тощо;
20) виявлення та затримання транспортних засобів, що розшукуються, організація, у випадках, передбачених законом, їх доставляння до відділів, відділень поліції чи/або на спеціальні майданчики та стоянки для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів;
22) своєчасний облік результатів діяльності ГРПП та наповнення відомчих баз (банків даних) шляхом збирання мультимедійної інформації (фото, відео-, звукозапис) та біометричних даних, у тому дактилокарт осіб, які затримані за підозрою у вчинені правопорушень;
23) виявлення та затримання транспортних засобів, що розшукуються, організація, у випадках, передбачених законом, їх доставляння до відділів, відділень поліції чи/або на спеціальні майданчики та стоянки для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів;
24) контроль стану утримання дорожнього покриття вулиць і доріг, дорожніх споруд на них, технічних засобів регулювання дорожнього руху, транспортних та пішохідних огороджень, дорожньої розмітки, зовнішнього освітлення тощо, документування (у тому числі за допомогою засобів фото- та відеофіксації) виявлених недоліків та порушень у цій сфері для подальшого інформування відповідальних працівників сектору превенції відділу, відділення поліції;
25) виявлення перешкод у дорожньому русі, ужиття в межах компетенції заходів щодо їх усунення та забезпечення інформування про це учасників дорожнього руху, обмеження або перекриття, у визначених законом випадках, дорожнього руху для забезпечення безпеки громадян, збереження їх життя та здоров’я.
Сьогодні спостерігається тенденція до збільшення масштабів криміналізації основних сфер життєдіяльності населення як в державі так і на території Ковельського району. Помітний ріст квартирних крадіжок та злочинів, скоєних у громадських місцях.
Незайнятість населення, зокрема молоді, також негативно впливає на рівень злочинності. Отже, актуальним є питання щодо недопущення залучення таких осіб до протиправної діяльності.
Зазначені фактори негативно позначаються на іміджі як держави у цілому, так і району безпосередньо, їх економічному становищі, призводять до зменшення обсягу інвестицій та зниження рівня довіри населення до органів державної влади.
Умови сьогодення спонукають до пошуку, із залученням правоохоронних органів, зацікавлених відомств, громадськості, представників органів місцевого самоврядування, якісно нових форм і методів запобігання правопорушенням та розкриття злочинів.
Ковельським відділом поліції ГУ Національної поліції у Волинській області, сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізіційної роботи апарату Ковельської районної державної адміністрації, іншими структурними підрозділами Ковельської райдержадміністрації розроблено районну Комплексну програму профілактики правопорушень і злочинів у Ковельському районі на 2017-2020 роки.
Виходячи з сьогодення можна підсумувати, що лише спільна робота по налагодженню порядку на території району підніме авторитет виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та правоохоронних органів.
Ковельський відділ поліції