ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XI

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

11/13

Дата реєстрації:

23.01.2017

Проголосовано:

23.02.2017 13:02:03

Автор:

Клімчук В.І.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    25
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 11/13

       КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА       

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ



                                                                                    ПРОЕКТ                                                        



РІШЕННЯ

 

 



від 23 лютого  2017 року №11/

                м. Ковель

 

 

Про затвердження Порядку

підготовки проектів рішень

Ковельської районної ради

 

Відповідно до статей 43, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламенту Ковельської районної ради сьомого скликання, Закону України «Про доступ  до публічної інформації», районна рада вирішила:

 

1.     Затвердити Порядок підготовки проектів рішень Ковельської  районної ради (далі – Порядок), що додається.

2.     Депутатам районної ради, постійним комісіям, виконавчому апарату районної ради, структурним підрозділам Ковельської районної державної адміністрації та іншим ініціаторам підготовки проектів рішень ради забезпечувати неухильне дотримання Порядку, зазначеного у пункті 1 цього рішення.

3.     Рекомендувати  сільським, селищним радам Ковельського району затвердити аналогічний Порядок підготовки проектів рішень відповідних рад.

4.      Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань  регламенту, депутатської діяльності та етики, забезпечення законності і правопорядку, захисту прав людини, адміністративно-територіальної реформи.

 

 

Голова  районної ради                                                                              А.Броїло

 

Клімчук 51461






 

П О Р Я Д О К

підготовки проектів рішень Ковельської районної ради

 

1. Загальні положення

 

       1.1. Цей Порядок розроблений  відповідно до Закону України ‛Про місцеве самоврядування в Україні“ і регулює питання процедури підготовки проектів рішень ради для їх розгляду на пленарних засіданнях ради, а також прийняття та набуття чинності.

        1.2. Відповідно до ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні  після обговорення відповідно до чинного законодавства України.

         1.3. Підготовку сесій ради, доведення  рішень ради до виконавців забезпечує голова районної ради.

          1.4. Проекти рішень готуються відповідно до Регламенту районної ради, державних стандартів на організаційно-розпорядчу документацію, інших законодавчих та нормативно-правових актів.

2. Основні вимоги до структури

оформлення, змісту та реквізитів проектів рішень

        2.1.Проекти рішень ради повинні відповідати вимогам чинного законодавства, бути кваліфіковано підготовлені і містити об’єктивну оцінку стану справ на підставі перевірених і документально підтверджених фактів.

       2.2.Обсяг проекту тексту рішення, як правило, не повинен перевищувати 2 сторінок (без урахування його складових: програм, положень, статутів, додатків тощо).

      2.3.У разі необхідності разом з проектом рішення готуються додаткові інформаційні матеріали: довідки, пояснювальні записки, статистичні дані, що підписуються ініціаторами звернення (залежно від того, хто готує проект рішення).

       2.4..Кількість сторінок додатків та інших матеріалів не обмежується.

       2.5. Назва рішення повинна граматично узгоджуватися та містити короткий виклад змісту документа, має бути максимально короткою і  точно передавати зміст тексту.

       2.6.Проект рішення складається з двох частин: у першій (констатуючій) вказується обґрунтування або підстава для складання документа, а у другій (постановчій) – перелік заходів із зазначенням термінів виконання, конкретний план дій, завдання, доручення, пропозиції.

       Постановча частина викладається у вигляді пунктів, що мають єдину нумерацію арабськими цифрами.

       У разі потреби окремі пункти можуть поділятися на підпункти другого і третього порядків, що нумеруються відповідно: 2.1., 2.2.1., а також передбачати дію, термін виконання і відповідальних за виконання.

       Констатуюча частина рішень, як правило, повинна бути значно меншою, ніж постановча.

      2.7.У випадках, коли рішення готуються на виконання нормативно-правових документів, вони повинні мати посилання на їх найменування, дату і номер.

      2.8. Виконавцями рішень можуть визначатися райдержадміністрація, органи місцевого самоврядування, а також підприємства, установи, організації.

      2.9.Завдання адресуються не керівникам, а установам, підприємствам, організаціям, управлінням, органам місцевого самоврядування.

      2.10. Посадова особа вказується як виконавець тоді, коли виконання запропонованої дії покладається особисто на неї.

      2.11.У текстах рішень вживаються повні назви державних органів, установ, організацій, підприємств, повні географічні назви та загальноприйняті абревіатури. Посади мають повну або загально скорочену назву. Прізвища у тексті пишуться разом з ініціалам (ініціалами).

     2.12.Останнім пунктом рішення покладається контроль за його виконанням з урахуванням змісту.

     2.13.Рішення підписуються головою ради.

Форма підпису:

Голова  районної ради                  (Підпис)                       (Ініціали, прізвище)

     2.14.У випадках, передбачених Регламентом районної ради, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», коли сесію веде заступник голови районної ради або один із депутатів районної ради, рішення підписуються головуючим на сесії.

     2.15. Нижче підпису голови ради в проекті рішення зазначається, прізвище розробника проекту рішення. телефон

    2.16.У разі порушення вимог щодо підготовки проектів рішень голова районної ради, постійні комісії та/або президія районної ради повертають проект рішення на доопрацювання.

    2.18.Проекти рішень районної ради оприлюднюються не пізніше як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

             3. Друкування проектів рішень районної ради

         3.1.Проекти рішень друкуються на бланках формату А4 (210x297) відповідно до інструкції з діловодства в районній раді.

Складання документа на папері іншого формату не допускається.

         3.2. Текст проекту рішення друкується відповідно до вимог уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації.

                          4. Погодження проектів рішень районної ради

         4.1. Проекти рішень підлягають обов’язковому погодженню із причетними до їх виконання структурними підрозділами районної державної адміністрації, а у разі потреби - з іншими органами.

         4.2.Головний розробник самостійно визначає причетні до виконання структурні підрозділи районної державної адміністрації, та інші органи, виходячи із змісту основних положень проекту рішення.

        4.3.В усіх випадках, коли в проектах рішень містяться завдання чи доручення певним виконавцям, необхідно погодити з ними запропонований обсяг робіт і отримати візи усіх виконавців, визначених проектом.

         4.4.Погодження проекту рішення проводиться до початку засідань постійних комісій районної ради безпосереднім розробником з установами, організаціями і службовими особами, які мають безпосереднє відношення до питань, що порушуються в проекті. При цьому зазначається посада, ініціали і прізвище особи, яка візує проект рішення, а також дата візування.

         4.5.Відповідальність за зміст проекту рішення в однаковій мірі несуть всі особи, які його погодили.

        4.7.Погодження проектів рішень оформляється окремим аркушем погодження або на зворотному боці останнього аркуша першого примірника (оригіналу).

Аркуш погодження оформляється за такою формою:

АРКУШ ПОГОДЖЕННЯ

рішення Ковельської районної ради

від «__» __________ 20__ року № __

«Про …………»

  (Назва рішення)

Рішення підготував:

Найменування посади (Підпис) (Ініціал, прізвище)

ПОГОДЖЕНО:

Найменування посади (Підпис) (Ініціал, прізвище)

        4.8. Проекти рішень, що готуються районною державною адміністрацією та її структурними підрозділами, вносяться на розгляд районної ради головою районної державної адміністрації.

Проекти рішень погоджуються з:

першим заступником, заступниками голови районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків;

керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, які мають безпосереднє відношення до питання, що розглядається;

виконавцями завдань, визначених проектом.

         4.10. В районній раді проекти рішень візуються:

- заступником голови районної ради;

- головами профільних постійних комісій районної ради (відповідно до розподілу функцій та повноважень);

       4.11. Проекти рішень з фінансових питань обов’язково візуються начальником управління фінансів райдержадміністрації; рішень з питань, пов’язаних з програмами економічного і соціального розвитку, - начальником управління регіонального розвитку райдержадміністрації.

5.Строки внесення проекту рішення до районної ради

      5.1. Відповідно до Регламенту районної ради пропозиції до орієнтовного порядку денного сесії з обґрунтуванням необхідності внесення питань до порядку денного з комплектом відповідних документів подаються до районної ради не пізніше як за 25 календарних днів до відкриття сесії із супровідним листом.

      5.2. Одночасно у виконавчий апарат районної ради подається проект рішення на електронному носії інформації.

      5.3. Відповідальність за зміст проекту рішення, в тому числі і на електронному носії, несе безпосередній розробник проекту рішення.

     5.4. Пропозиції до порядку денного, внесені пізніше строку, встановленого частиною 1 цієї статті або внесені на засіданні ради, виносяться на розгляд наступної чергової сесії районної ради.

6. Оформлення додатків до рішень районної ради

        6.1.Рішення районної ради можуть мати додатки, в яких конкретизується зміст окремих пунктів рішення. Додатки можуть бути підготовлені у вигляді цифрових таблиць, що уточнюють зміст рішення, або вживаються як документ, що носить самостійний характер (положення, правила, статути тощо).

       6.2.Вживаються наступні форми затвердження додатків до рішень:

- якщо один додаток: „Забезпечити виконання заходів .... згідно з додатком". „Затвердити заходи щодо підготовки .... (додаються)".

- якщо декілька додатків: „Затвердити постійно діючу комісію згідно з додатком 1"; „Затвердити згідно з додатком 2", або „Затвердити постійно діючу комісію (додаток 1)"; „затвердити (додаток 2)".

       6.3.Додатки до рішення повинні мати відмітку з посиланням на рішення, його дату та номер. Відмітка робиться у верхньому правому полі першого аркуша додатку.

Наприклад: Додаток

                    до рішення районної ради

                    від 18.11.2017 № 11/5

        6.4. Додатки до рішення згідно з Регламентом районної ради підписуються розробником рішення, а додатки до рішень, які готуються виконавчим апаратом, заступником голови ради.

        6.5. Якщо документ (програма, положення, заходи, правила) затверджується рішенням, то використовується гриф затвердження. Гриф затвердження складається зі слова ЗАТВЕРДЖЕНО (без лапок), назви, дати та номера затверджуваного документа у називному відмінку.

Наприклад:

Затверджено

Рішення Ковельської

районної ради

23.02.2011 №11/25

        6.6. Оформлений у вигляді додатків склад комісій, оргкомітетів, робочих груп, формується із зазначенням імен, по батькові, посад за основним місцем роботи. Керівництво таких органів перераховується на початку списку у порядку важливості відведених їм функцій.

         Якщо до складу зазначених органів запропоновані особи, які не є працівниками органів місцевого самоврядування чи органів державної влади, то обов'язковим є зазначення їхньої згоди на участь у роботі органу.

7. Особливості підготовки проектів рішень щодо звітів районної державної адміністрації, які виносяться на розгляд ради

         7.1. Районна державна адміністрація звітує перед районною радою про виконання делегованих їй повноважень, цільових програм, бюджету, а також у виконанні рішень ради з цих питань відповідно до Регламенту районної ради.

         7.2. Районна державна адміністрація, її структурні підрозділи забезпечують подання звітів, відповідних проектів рішень, необхідних інформаційних та допоміжних матеріалів до них в терміни, визначені Регламентом районної ради.

        7.3. Подані звіти та проекти рішень з цих питань попередньо розглядаються головою районної ради, заступником голови районної ради з наступним їх розглядом на засіданнях профільних постійних комісій.

       7.4. За результатами вивчення і розгляду звітів районної державної адміністрації профільні постійні комісії готують висновки і рекомендації.

       7.5.Для розробки проектів рішень районної ради з цих питань профільні постійні комісії можуть створювати підготовчі комісії і робочі групи із залученням представників громадськості, вчених і спеціалістів.

      7.6. Проекти рішень щодо звітів районної державної адміністрації візуються першим заступником голови райдержадміністрації, заступниками голови райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків, заступником голови районної ради, головами профільних постійних комісій, начальниками відділів районної ради, іншими посадовими особами, що брали участь у їх підготовці.

      7.7. Разом з проектом рішення готуються додаткові інформаційні матеріали, які дають об'єктивну оцінку стану справ, вказують причини та посадових осіб, з вини яких незадовільно або не повною мірою виконуються законодавчі акти, рішення ради тощо: довідки, пояснювальні записки, статистичні дані, що підписуються керівниками відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації.

        7.8. Проекти рішень ради щодо звітів райдержадміністрації надсилаються або роздаються депутатам не пізніше дня проведення засідання постійних комісій ради, на яких попередньо розглядаються питання, що вносяться на розгляд сесії районної ради.

8. Підготовка проектів рішень постійними комісіями

та депутатами районної ради

         8.1. Постійні комісії та депутати районної ради розробляють та готують проекти рішень ради з питань, що належать до відання ради.

         8.2 До розробки та підготовки проектів рішень ради постійні комісії, депутати районної ради можуть залучати посадових осіб виконавчого апарату районної ради, районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

         8.3 Проекти рішень районної ради, що розробляються та готуються постійними комісіями, депутатами районної ради візуються заступником голови районної ради,  посадовими особами, що брали участь у їх підготовці..

          8.4. Проекти рішень районної ради, розроблені та підготовлені постійними комісіями або депутатами районної ради попередньо розглядаються постійними комісіями ради, президією ради та вносяться на розгляд сесії районної ради.

9. Доопрацювання рішень районної ради

          9.1. Рішення, ухвалені на сесії ради, доопрацьовуються виконавчим апаратом районної ради з урахуванням проголосованих пропозицій і зауважень депутатів, постійних комісій, депутатських фракцій, та подаються на підпис голові районної ради не пізніше, як через 5 робочих днів з дня проведення пленарних засідань.

          9.2 Проект рішення, що ухвалений за основу і потребує доопрацювання, з супровідним листом, де вказується на необхідність внести зміни і доповнення, прийняті на пленарному засіданні, повертається виконавчим апаратом районної ради розробнику проекту рішення для доопрацювання.

          9.3. Після внесення всіх змін та доповнень доопрацьований проект рішення районної ради із супровідним листом розробника (за підписом керівника структурного підрозділу районної державної адміністрації,  голови постійної комісії, депутатом районної ради (залежно від того, хто готував проект рішення), подається до виконавчого апарату районної ради.

           9.4. Одночасно подається доопрацьований варіант рішення на електронному носії.

10. Реєстрація рішень, тиражування, доведення до виконавців

         10.1. Підписані головою районної ради рішення реєструються у виконавчому апараті   районної ради.

         10.2. Датою рішення районної ради є дата його ухвалення районною радою. Рішенням ради присвоюється номер відповідно до черговості їх розгляду на сесії районної ради. Нумерація рішень районної ради розпочинається з початку відповідного скликання.

         10.3. Відповідно до інструкції з діловодства в районній раді виконавчий апарат районної ради у п’ятиденний термін з дня підписання рішень надсилає рішення у кількості, визначеній розробником проекту рішення, виконавцям та зацікавленим особам. Кожен примірник рішення, що надсилається, завіряється печаткою «Загальний відділ».

         10.4. Оригінали рішень ради, засвідчені гербовою печаткою, разом з іншими інформаційно-довідковими матеріалами до нього, підшиваються до протоколу сесії і зберігаються у виконавчому апараті районної ради не менше 5 років, після чого передаються на зберігання до державного архіву.

          10.5. Тиражування рішень здійснює виконавчий апарат  районної ради.

           10.6. Копії рішень на запит фізичних та юридичних осіб надаються з дотриманням норм Закону України «Про доступ до публічної інформації.

           10.7. Рішення, які зачіпають права і обов'язки громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню через засоби масової інформації, які розповсюджуються на території району або мережу Інтернет.

 

 

Заступник голови районної ради                                        О.Пасенковський