ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Ілюшик С.Л.

Дата:

17.11.2017

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 18/10
Про Районну комплексну програму з питань підтримки сім’ї, протидії торгівлі людьми та забезпечення  рівних прав і можливостей жінок та чоловіків на період до 2021 року

 
 
КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
                                                                                                                 ПРОЕКТ
 
                                                      РІШЕННЯ
 

від 15 грудня 2017 року №18/
              м. Ковель                                                    
 
 
 
Про Районну комплексну програму з питань
підтримки сім’ї, протидії торгівлі людьми
та забезпечення  рівних прав і можливостей
жінок та чоловіків на період до 2021 року  
 
 
 
 
       Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада в и р і ш и л а:
 
1. Ухвалити Районну комплексну програму з питань підтримки сім’ї, протидії торгівлі людьми та забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків на період до 2021 року  (далі – Програма) (додається).
 
 2.Управлінню фінансів  райдержадміністрації передбачити обсяги видатків на фінансування зазначеної Програми у 2018-2021 роках при затвердженні районного бюджету на відповідні роки.
 
 3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань духовності, освіти, культури, охорони здоров’я,  соціального захисту населення, у справах сім’ї, молоді, материнства і дитинства, фізичної культури і спорту.
 
 
Голова районної ради                                                                            А. Броїло
 Ілюшик 51 640
 

                                            СХВАЛЕНО
                                                              розпорядження голови
                                                                                районної державної адміністрації
                                                               17 .11.2017 року № 359
                                                                                                                         
ПРОЕКТ
РАЙОННА КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА
 з питань підтримки сім’ї, протидії торгівлі людьми та забезпечення
рівних прав і можливостей жінок та чоловіків на період до 2021 року
 
Зміст
 
 
І. Паспорт (характеристика) Програми.
ІІ. Загальна частина
ІІІ. Проблеми, на розв’язання яких спрямована Програма
IV . Мета і шляхи вирішення завдань Програми
          V. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації
              (SWOT - аналіз)
VІ. Фінансове забезпечення Програми
VІІ. Очікувані результати
VІІІ. Координація та контроль за виконанням Програми
ІX. Завдання і заходи
 
І. Паспорт Програми
 
1. Ініціатор розроблення програми Ковельська районна державна адміністрація
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми розпорядження голови обласної державної адміністрації «Про  проект Обласної комплексної програми з питань підтримки сім’ї, протидії торгівлі людьми та забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків на період до 2021 року» № 528 від                  18 жовтня 2017 року
3. Розробник програми служба у справах дітей райдержадміністрації
4. Співрозробники програми відділ соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), управління соціального захисту населення райдержадміністрації
5. Відповідальні виконавці програми служба у справах дітей райдержадміністрації, відділ соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), управління соціального захисту населення райдержадміністрації
6. Учасники програми відділи освіти, культури, з питань внутрішньої та інформаційної політики   райдержадміністрації, Ковельський міськрайонний центр зайнятості, Ковельський ВП ГУНП у Волинській області
7. Термін реалізації програми 2018 – 2021 роки
8. Перелік місцевих бюджетів
які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм)
Районний бюджет та бюджети ОТГ
9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього,                        331.4  тис. грн.
10 В тому числі:  
  бюджет району:
служба у справах дітей РДА
 
відділ соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) РДА
107, 6 тис. грн.
98,0 тис. грн.
 
9,6 тис. грн.
 
  бюджет ОТГ 223,8 тис. грн.
 
ІІ. Загальна частина
 
Районна комплексна програма  з питань підтримки сім’ї, протидії торгівлі людьми та забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків на період до 2021 року розроблена відповідно до Закону України «Про охорону дитинства» (зі змінами), Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей», Закону України «Про попередження насильства в сім’ї», Закону України «Про протидію торгівлі людьми», Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Закону України «Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю», Сімейного кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України  від 24.09.2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», обласної Комплексної програми  з питань підтримки сім’ї, протидії торгівлі людьми та забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків на період до 2021 року.
 Програма спрямована на вирішення одразу декількох суспільних проблем: насильства в сім’ї, торгівлі людьми, рівноправної участі жінок і чоловіків у всіх сферах життєдіяльності, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з сімей, що опинились у складних життєвих обставинах.
У суспільстві спостерігається поширення проявів жорстокості та насильства, що негативно позначається на процесі виховання підростаючого покоління. Слід зазначити, що в умовах збройного конфлікту в країні, який сам по собі є насильством, гостро актуалізувалася і проблема домашнього насильства, від якого переважно страждають жінки, діти. Через стрес, викликаний війною, тривогу та психологічний стан демобілізованих учасників бойових дій збільшується кількість сімей, у яких скоюється насильство.
 
ІІІ. Проблеми, на розв’язання яких спрямована Програма
 
В районі проживає 786 багатодітних сімей, в яких виховується
2630 дітей. Значна частина цих сімей є уразливою і потребує державної
підтримки. Основною проблемою багатодітних сімей є низький рівень життя,
який не забезпечує нормальних умов для розвитку покоління, що підростає.    
Протягом 2015 року в районі зареєстровано 253 звернення з приводу
насильства в сім’ї, з них звернень від жінок –  241 (95,3 %).  Кількість звернень з кожним роком збільшується. Так,  протягом 2016 року зареєстровано вже             439 звернень, з них звернень від жінок – 414 (94,3 %). За 10 місяців 2017 року зареєстовано 269 звернень, з них звернень від жінок – 251 (93,3%).
Така ситуація спонукає до здійснення більш дієвих заходів, спрямованих на запобігання проявів домашнього насильства та надання адресної допомоги постраждалим особам.
 Попри активізацію зусиль держави щодо поліпшення становища підростаючого покоління, створення умов для його гармонійного розвитку, в країні щорічно, на тлі зменшення кількості населення віком до 18 років, збільшується чисельність дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Станом на 01.11.2017 року на первинному обліку у службі у справах дітей Ковельської райдержадміністрації перебуває 64 дитини-сироти та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них: дітей-сиріт-17, дітей, позбавлених батьківського піклування - 47. З них в розрізі;
Назва ОТГ або сільської ради Кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Голобська ОТГ 23
Люблинецька ОТГ 14
Колодяжненська ОТГ 6
Поворська ОТГ 8
Велицька ОТГ 2
Дубівська ОТГ 5
Тойкутська сільська рада 2
Доротищенська сільська рада 2
Любитівська сільська рада 2
 
В сім’ї опікунів, піклувальників влаштовано 35 дітей, 6-виховуються в дитячих будинках сімейного типу, 12 - дітей в прийомних сім’ях.
Протягом 10 місяців 2017 року на первинний облік поставлено 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
На території Ковельського району проживає 12 усиновлених дітей, за умовами проживання і виховання яких здійснюється нагляд.
         В районі створено та функціонує 6 прийомних сімей, в яких виховується  12  дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та 2 дитячих будинки сімейного типу, в яких виховується 11 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Ще одним з чинників, що зумовлює явище соціального сирітства, є збільшення кількості соціально-неблагополучних сімей, які неспроможні виконувати виховну функцію через алкоголізм, наркоманію одного чи обох батьків, насильство в сім’ї.
На обліку в службі у справах дітей Ковельської РДА перебуває 31 сім’я, що опинилась у складних життєвих обставинах в яких виховується 90 дітей.               В розрізі:
Назва ОТГ або сільської ради Кількість сімей Кількість дітей
Голобська ОТГ 6 19
Люблинецька ОТГ 5 19
Колодяжненська ОТГ 4 8
Поворська ОТГ 3 12
Велицька ОТГ 1 5
Дубівська ОТГ 4 13
Зеленська сільська рада 1 2
Білашівська сільська рада 1 1
Дрозднівська сільська рада 4 8
Любитівська сільська рада 2 3
 
Протягом 2017 року проведено 46 рейдів – перевірок  умов проживання, виховання дітей, що опинились у складних життєвих обставинах.  Обстежено 105 сімей, у яких проживають 290 дітей, де батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків. Поставлено на профілактичний облік 1 дитину, яка проживає у сім’ї, де  скоєно насильство та 19 дітей, що проживають у сім’ях, батьки яких опинились у складних життєвих обставинах.
Вилучено із сім’ї, де існувала загроза життю та здоров’ю 5 дітей.
Направлено в органи внутрішніх справ 13 подань на притягнення до відповідальності 13 батьків за невиконання батьківських обов’язків.
Направлено у Волинський обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей  4 підлітків.  
Профілактика виступає первинним та найбільш ефективним напрямом роботи для протидії негативним суспільним процесам та явищам. Ідентифікація осіб, які стали жертвами торгівлі людьми, є першим кроком у процесі надання відповідної допомоги.
Впродовж 2015 – 2017 років постраждалих від торгівлі людьми в районі не виявлено.
              Важливою складовою у сфері протидії торгівлі людьми є підвищення
професійного рівня фахівців, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі
людьми, зокрема державних службовців, органів внутрішніх справ, соціальних
працівників, педагогічних працівників навчальних закладів та інших. Результати роботи у сфері протидії торгівлі людьми протягом 2015 – 2017 року свідчать, що цей механізм є достатньо ефективним. Більшість таких заходів становили тренінги, засідання «за круглим столом», спрямовані на розвиток практичних навичок щодо виявлення та ідентифікації постраждалих осіб всіма суб’єктами взаємодії, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми.                    
              Протягом 2015 – 2017 років з питань протидії торгівлі людьми в районі підвищили кваліфікацію  14 осіб.
Рівноправна участь жінок і чоловіків у всіх сферах життєдіяльності суспільства є одна із важливих умов стабільного розвитку держави на засадах демократії, позитивних змін у суспільстві та його благополуччя, а також є запорукою європейської інтеграції країни.
На кінець червня 2017 року в Ковельському міськрайонному центрі зайнятості перебувало на обліку 1426 безробітних (13,9% від кількості безробітних в області), що на 5,0% та на 12,5% менше, ніж відповідно місяць і рік тому. Із загальної кількості безробітних: 57,2% – жінки, 35,6% – молодь у віці до 35 років.
            З огляду на вказане вище актуальність розроблення і прийняття цієї Комплексної програми зумовлена необхідністю реалізації сучасної державної політики у сфері створення сприятливих умов для всебічного розвитку сім’ї та кожного з її членів; формування у молоді пріоритетності сімейних цінностей, відповідального та усвідомленого батьківства, що призведе до зменшення кількості сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах; уникнення фактів домашнього насильства; спрямована на  створення  умов  для  реалізації   державної політики щодо забезпечення  державних гарантій і конституційних прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей з сімей, що опинились в складних життєвих обставинах їх соціального  захисту,  створення закладів нового типу із формами виховання наближеними до родинних; забезпечення координації діяльності державних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадських організацій у сфері протидії торгівлі людьми; підвищення рівня поінформованості суспільства щодо убезпечення від потрапляння в ситуації торгівлі людьми та отримання допомоги при потраплянні в такі ситуації; впровадження європейських стандартів рівності прав та можливостей жінок і чоловіків у районі.
 
IV. Мета і шляхи вирішення завдань Програми
 
          Метою Програми є:
- забезпечення системної та комплексної політики у сфері сім’ї та
демографічного розвитку, спрямованої на формування самодостатньої сім’ї та
її здатності до усвідомленого народження і виховання дітей;
- створення дієвого механізму запобігання та протидії домашньому
насильству;
- сприяння забезпеченню рівності прав і можливостей жінок і
чоловіків та впровадження європейських стандартів рівності до всіх аспектів
життя: політичного, економічного, соціального і культурного;
- запобігання торгівлі людьми, підвищення ефективності виявлення осіб,  які вчиняють такі злочини або сприяють їх вчиненню, а також захист прав осіб, постраждалих від торгівлі людьми, та надання їм допомоги.
- забезпечення  державних гарантій і конституційних прав дітей-сиріт
 дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з сімей, що опинились у складних життєвих обставинах їх соціального  захисту.
Шляхами вирішення Програми є:
  • забезпечення захисту громадян від прямої чи непрямої гендерної дискримінації;
  • забезпечення виконання вимог законодавства в частині відповідальності батьків за утримання, виховання та розвиток дітей, їх життя та здоров’я;
  • посилення відповідальності у разі позбавлення батьків батьківських прав;
  • проведення інформаційно-просвітницьких програм, рекламних кампаній, інших заходів, спрямованих на підвищення престижу сім’ї, посилення орієнтацій на шлюб та відповідальне батьківство;
  • здійснення моніторингу сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, та надання їм адресної допомоги;
  • запровадження проведення соціально-реабілітаційної та соціально-корекційної роботи з батьками, у яких вилучено дитину, з метою реінтеграції дитини в родину;
- забезпечення пріоритетності влаштування дитини в сім’ю громадян;
- організації інформаційно-роз’яснювальної роботи серед усіх верств

населення, особливо груп «ризику» про причини та наслідки торгівлі людьми

шляхом проведення інформаційних кампаній, за допомогою регіональних та

локальних засобів масової інформації;
- забезпечення комплексної допомоги постраждалим від торгівлі людьми з метою їх реабілітації та реінтеграції в суспільство;
          - проведення інформаційно-просвітницької роботи (засідань за «круглим столом», навчальних семінарів та інших заходів) з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;
         - формування гендерної культури та подолання стереотипних уявлень про роль жінки і чоловіка.
 
V. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації
(SWOT - аналіз)
 
Сильні сторони Слабкі сторони
Організація належної взаємодії органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо забезпечення системної та комплексної політики у сфері сім’ї, запобігання домашньому
насильству, протидії торгівлі людьми, дотримання гарантій і конституційних прав дітей-сиріт
 дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з сімей, що опинились у складних життєвих обставинах їх соціального  захисту, сприяння забезпеченню рівності прав і можливостей жінок і
чоловіків
 
  - обмеженість бюджету щодо фінансування заходів Програми 
  -    суперечливий характер сімейних трансформацій, негативні прояви у демографічному розвитку населення України, раннє соціальне сирітство, загострення проблем функціонування та розвитку сім’ї
 
Загрози Можливості
         - незадовільний життєвий рівень багатьох сімей;
          - зниження престижу сім’ї, нівелювання сімейних цінностей
  • непідготовленість молоді до подружнього життя;
  • поширення сімейного насильства в різних формах;
  • неспроможність молодих матерів утримувати своїх новонароджених дітей;
  • неспроможність фінансово утримувати свої родини.
 
- відновлення української духовності, утвердження моральних цінностей;
- поліпшення умов для виховання та здорового розвитку дітей;
- запобігання асоціальним проявам у сім’ї, передусім жорстокості та насильству, соціальному сирітству, бездоглядності та безпритульності дітей;
-   забезпечення підтримки сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах або знаходяться у зоні ризику щодо потрапляння в такі ситуації;
- формування відповідального батьківства та материнства;
- попередження торгівлі людьми;
- забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків;
 -матеріально - технічне забезпечення профілактичної роботи, залучення громадськості до вирішення проблем
 
VІ. Фінансове забезпечення Програми
 
Фінансування  заходів  Комплексної  програми  здійснюється  за рахунок  коштів,  передбачених  в районному  бюджеті, бюджетів ОТГ  а  також  інших не заборонених  законодавством  джерел.
 
VІІ. Очікувані результати
 
Результативними показниками дії  Програми є наступні:
  • зменшення  кількості  дітей, вилучених із сімейного середовища                 (у 2017 році із сімей вилучено 5 дітей);
  •  збільшення кількості дітей, повернутих у біологічну родину                (у 2017 році батькам повернуті 2 дитини);
  • збільшення кількості дітей усиновлених громадянами України                      (у 2017 усиновлено 3 дітей);
-      підвищення рівня престижу сім'ї, популяризації сімейних цінностей та родинних традицій у суспільстві;
  •       мінімізація асоціальних проявів у життєдіяльності сім’ї;

-        запобігання трудовій міграції та дистантності сімей;                
          -      підвищення рівня обізнаності населення району у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, жорстокого поводження з дітьми шляхом  інформаційно-роз’яснювальних кампаній;
          -       підвищення рівня поінформованості населення району щодо шляхів уникнення ризиків потрапляння в ситуації торгівлі людьми та можливостей отримання допомоги з метою формування у громадян навичок безпечної поведінки;
          -     забезпечення належного захисту та надання комплексної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми, з урахуванням потреб окремих груп таких осіб;
          -      створення умов для своєчасного виявлення фактів дискримінації за ознакою статі та забезпечення надання ефективної допомоги постраждалим від дискримінації на всіх рівнях.      
          Таким чином, існує гостра потреба у розробленні, затвердженні та виконанні протягом 2018 – 2021 років районної комплексної програми з питань підтримки сім’ї, протидії торгівлі людьми та забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків на період до 2021 року.     
 VIIІ. Координація та контроль за виконанням Програми
Координацію та контроль за виконанням Програми здійснює служба у справах дітей райдержадміністрації. 

ІХ. Завдання і заходи

 

№ з/п Найменування завдання Найменування
заходу
 
Виконавці
Джерела фінансу-вання (місцевий бюджет, інші)  
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис. гривень,
у тому числі за роками
 
Очікувані результаті
усього 2018 2019
 
2020 2021
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 
1. Реалізація сімейної політики в районі
 
1)
 
утвердження в суспільстві підвищення престижу  сім’ї та
пріоритетності сімейних цінностей
 
 
проведення сімейних та родинних  свят (День сім’ї, День матері, День батька, тощо)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
 
 
відділ культури,
відділ освіти, служба у справах дітей,
управління соціального захисту населення, відділ з питань внутрішньої та інформаційної політики   райдержадміністрації, ОТГ
районний бюджет
 
 
 
 
 
 
Голобська
ОТГ
Колодяж-ненська ОТГ
Поворсь-ка ОТГ
 
4,0
 
 
 
 
 
 
 
2,0
 
1,0
 
 
1,0
 
 
 
1,0
 
 
 
 
 
 
 
0,5
 
0,2
 
 
0,2
 
 
 
    1,0
 
 
 
 
 
 
 
    0,5
 
    0,2
 
 
0,2
 
 
1,0
 
 
 
 
 
 
 
0,5
 
 0,3
 
 
 0,3
 
 
1,0
 
 
 
 
 
 
 
0,5
 
0,3
 
 
0,3
 
     
популяризація культурних та моральних цінностей сім’ї, збереження народних, родинних традицій, залучення органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадськості до вирішення проблем сім’ї. Планується охопити 8 сімей
проведення інформаційно-просвітницьких заходів щодо ведення здорового способу життя та безпечної поведінки відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг),   служба у справах дітей,
відділ з питань внутрішньої та інформаційної політики   райдержадміністрації
не потребує коштів
 
 
- -     - -   збільшення кількості поінформованості населення з питань ведення здорового способу життя та безпечної поведінки.
 
забезпечення проведення в районі новорічно-різдвяних свят
 
відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг),
відділ освіти райдержадміністрації, ОТГ
районний бюджет
 
 
 
 
 Голобська ОТГ
Люблине-цька ОТГ
Колодяж-ненська
ОТГ
Повор-  ська ОТГ
Велицька ОТГ
Дубівська ОТГ
5,6
 
 
 
 
 
 
7,6
 
7,6
 
3,2
 
 
4,8
 
2,0
 
5,2
1,4
 
 
 
 
 
 
1,9
 
1,9
 
0,8
 
 
1,2
 
0,5
 
1,3
     1,4
 
 
 
 
 
 
    1,9
 
   1,9
 
   0,8
 
 
  1,2
 
  0,5
 
1,3
1,4
 
 
 
 
 
 
1,9
 
1,9
 
0,8
 
 
1,2
 
0,5
 
1,3
1,4
 
 
 
 
 
 
1,9
 
1,9
 
0,8
 
 
1,2
 
0,5
 
1,3
створення належних умов для організації дитячого відпочинку в період новорічних свят, атмосфери свята для дітей соціально-незахищених категорій. Планується охопити 360 дітей.
2) створення належних умов для гармонізації  відносин між подружжям, батьками та дітьми проведення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг),   служба у справах дітей райдержадміністрації
 
не потребує коштів
 
 
 
 
 
 
- - - - - покращення якості надання соціальних послуг та здійснення соціального супроводження в сімейних формах виховання.
    направлення на навчання спеціаліста відповідального  за проведення
корекційних  програм з особами, що вчинили насильство в сім’ї
відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації не потребує коштів
 
 
- - - - - Впровадження корекційних програм з особами, що вчинили насильство в сім’ї
проведення щорічної акції
«16 днів проти насильства»
відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг),  
відділ освіти, служба у справах дітей,
управління соціального захисту населення, відділ з питань внутрішньої та інформаційної політики   райдержадміністрації
не потребує коштів
 
 
 
- - - - - інформування населення з питань протидії насильству в сім’ї, подолання гендерних стереотипів, попередження торгівлі людьми, шляхом проведення
 інформаційно- роз’яснювальних кампаній.
 
2. Забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
 
1) забезпечення гендерної рівності в українському суспільстві проведення інформаційних заходів з питань формування в суспільстві культури гендерної рівності («Уроки гендеру», «круглі» столи та ін.) відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг),   управління соціального захисту населення райдержадміністрації  міськрайонний центр зайнятості
 
 
 
не потребує коштів
 
 
- - - - - просвітницька робота серед  населення щодо подолання гендерних стереотипів, запобігання гендерному насильству та гендерній дискримінації.
 
3.  Протидія торгівлі людьми
 
1)
 
запобігання торгівлі людьми, її первинна профілактика
 
поширення серед населення інформації щодо ризиків потрапляння  в ситуації торгівлі людьми відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг),  
управління соціального захисту населення, відділ з питань внутрішньої та інформаційної політики   райдержадміністрації
міськрайонний центр зайнятості, Ковельський ВП ГУНП у Волинській області
не потребує коштів
 
- - - - - інформування населення щодо ризиків потрапляння у ситуацію торгівлі людьми, протидії цьому явищу
забезпечення діяльності  координаційної ради з питань протидії торгівлі людьми управління соціального захисту населення райдержадміністрації
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
не потребує коштів
 
- - - - - обмін досвідом,  налагодження взаємодії суб’єктів. які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, активізація інформаційно-роз’яснювальних кампаній в районі
 
4. Захист прав дітей
 
1) організація роботи, спрямованої
на профілактику соціального сирітства,
захист прав дітей, що опинились у складних
життєвих
обставинах
організація та проведення рейдів-перевірок умов проживання, виховання дітей з сімей, що опинились у складних життєвих обставинах  служба у справах дітей райдержадміністрації
 
 
 
 
 відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг),  Ковельський ВП ГУНП у Волинській області,
ОТГ
районний бюджет
 
Голобська ОТГ
Люблине-цька ОТГ
Колодяж-ненська
ОТГ
Повор-  ська ОТГ
Велицька ОТГ
Дубівська ОТГ
80,0
 
 
11,5
 
11,5
 
11,5
 
 
11,5
 
11,5
 
11,5
 
15,0
 
 
2,0
 
2,0
 
2,0
 
 
2,0
 
2,0
 
2,0
20,0
 
 
3,0
 
3,0
 
3,0
 
 
3,0
 
3,0
 
3,0
 
20,0
 
 
3,0
 
3,0
 
3,0
 
 
3,0
 
3,0
 
3,0
 
25,0
 
 
3,5
 
3,5
 
3,5
 
 
3,5
 
3,5
 
3,5
 
відпрацювання моделі раннього виявлення сімей з дітьми, що опинились у складних життєвих обставинах через проведення рейдів по виявленню таких сімей. Планується охопити 180 сімей в яких виховується 600 дітей
проведення моніторингу якості організації роботи із сім’ями з дітьми, що опинилися в складних життєвих обставинах служба у справах дітей райдержадміністрації
 
не потребує коштів
 
- - - - - оцінка стану справ на місцях щодо організації роботи із профілактики соціального сирітства,  узагальнення досвіду
 
проведення просвітницьких заходів на антинаркоманійну, антиалкогольну, антиСНІДівську, антитютюнову,  правовиховну  тематику серед учнівської молоді району, профілактичних бесід серед дітей з сімей, що опинились в складних життєвих обставинах служба у справах дітей, відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації,  Ковельський ВП ГУНП у Волинській області
 
 
не потребує коштів
 
- - - - - зменшення кількості  дітей, вилучених з сімейного середовища, рання профілактика злочинів та правопорушень серед дітей. Планується охопити 3000 дітей.
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
організація екскурсій, туристичних походів, святкових заходів до Міжнародного дня захисту прав дітей, дня Святого Миколая для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з сімей, що опинились у складних життєвих обставинах служба у справах дітей,
 
 
 
відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації, ОТГ
 
районний бюджет
 
 
Голобська ОТГ
Люблине-цька ОТГ
Колодяж-ненська
ОТГ
Повор-  ська ОТГ
Велицька ОТГ
Дубівська ОТГ
18,0
 
 
 
37,8
 
29,6
 
12,6
 
 
18,0
 
6,2
 
16,2
4,0
 
 
 
8,4
 
6,6
 
2,8
 
 
4,0
 
1,4
 
3,6
 
4,0
 
 
 
8,4
 
     6,6
 
2,8
 
 
4,0
 
1,4
 
3,6
5,0
 
 
 
10,5
 
8,2
 
3,5
 
 
5,0
 
1,7
 
4,5
5,0
 
 
 
10,5
 
8,2
 
3,5
 
 
5,0
 
1,7
 
4,5
створення належних умов для організації дитячого відпочинку,   атмосфери свята для дітей соціально-незахищених категорій. Планується охопити 616 дітей 
2) забезпечення розвитку сімейних форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування  забезпечення ведення електронного банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб, що бажають узяти їх на виховання та обліку дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах (ЄІАС «Діти») служба у справах дітей райдержадміністрації
 
не потребує коштів
 
- - - - - забезпечення ведення єдиного електронного обліку дітей, створення умов для надання поновленої  інформації про дітей, які мають підстави для влаштування в сім’ю
 
 Забезпечення створення та функціонування прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу як альтернативних форм влаштування дітей
 
служба у справах дітей,
відділ  соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації
 
не потребує коштів
 
- - - - - оцінка якості утримання
80 дітей у
20 прийомних родинах, виявлення можливих проблем та напрацювання шляхів їх вирішення. Інформаційна кампанія щодо розвитку сімейних форм виховання
  Голобська ОТГ 58,9 12,8 13,8 15,9 16,4  
  Люблинецька ОТГ      48,7 10,5 11,5 13,1 13,6  
  Колодяжненська ОТГ 28,3 5,8 6,8 7,6 8,1  
  Поворська ОТГ 35,3 7.4 8,4 9,5 10,0  
  Велицька ОТГ 19,7 3,9 4,9 5,2 5,7  
  Дубівська ОТГ 32,9 6,9 7,9 8,8 9,3  
  Всього по ОТГ 223,8 47,3 53,3 60,1 63,1  
  Всього територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації, 9,6 2,4 2,4 2,4 2,4  
  Всього, служба у справах дітей райдержадміністрації 98,0 19,0 24,0 25,0     30,0  
  Всього районний бюджет 107,6 21,4 26,4 27,4     32,4  
                                                  ВСЬОГО 331,4 68,7 79,7 87,5 95,5