ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

X

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

10/10

Дата реєстрації:

28.11.2016

Проголосовано:

23.12.2016 11:30:50

Автор:

Пшава О.Г.

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    25
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 10/10

КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                                                               ПРОЕКТ

 РІШЕННЯ



 

від 23 грудня  2016  року №10/

              м. Ковель

 

Про затвердження Комплексної програми

профілактики правопорушень і злочинів у

Ковельському районі на  2017-2020 роки

 

      Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" районна рада вирішила:

1. Затвердити   Комплексну програму профілактики правопорушень і злочинів у Ковельському районі  на 2017-2020 роки (додається).

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань  регламенту, депутатської діяльності та етики, забезпечення законності і правопорядку, захисту прав людини, адміністративно-територіальної реформи.

 

Голова районної ради                                                                                А. Броїло

 Пшава  531 69

 



X.I. Першочергові заходи Комплексної програми профілактики правопорушень і злочинів  у Ковельському районі на 2017 рік




































































№ з/п Перелік заходів Програми Строк виконан­ня заходу Виконавці Джерела фінансу­вання Орієнтовні обсяги фінансування (вартість)*, тис. гривень, у тому числі: Очікуваний результат
1 2 3 4 5 6 7
1. Придбання  та встановлення в місцях масового перебування громадян засобів відеонагляду з архівацією даних (першочергово – на перехресті вул. Луцької і Лесі Українки в с. Колодяжне) 2017 Ковельський

відділ поліції ГУНП України у Волинській області
Районний бюджет 15 Відеофіксація можливих порушень чинного законодавства, своєчасне виявлення даних правопорушень та ефективне реагування
2. Придбання паливно – мастильних матеріалів на службові автомобілі Ковельського ВП ГУНП України у Волинській області (орієнтовно 2000 літрів) 2017 Ковельський

відділ поліції ГУНП України у Волинській області
Районний бюджет 45 Своєчасний виїзд слідчо-оперативної групи, нарядів ГРПП та дільничних офіцерів поліції на звернення громадян, можливість проведення оперативних  заходів, пов’язаних із використанням транспортних засобів
3. Придбання оргтехніки (комп’ютери, монітори, принтери) для пунктів дислокації секторів реагування патрульної поліції та службових приміщень дільничних офіцерів поліції 2017 Ковельський

відділ поліції ГУНП України у Волинській області
Районний бюджет 10 Матеріальне забезпечення виконання завдань, поставлених перед працівниками поліції
4. Придбання відеореєстраторів на службові автомобілі Ковельського відділу поліції ГУНП України у Волинській області ( 7 шт.) 2017 Ковельський

відділ поліції ГУНП України у Волинській області
Районний бюджет 10 Відеофіксація та документування можливих порушень чинного законодавства, забезпечення аргументованої доказової бази
5. Придбання портативних відеореєстраторів для працівників груп реагування патрульної поліції (ГРПП) Ковельського відділу поліції ГУНП України у Волинській області

(4 шт.)
2017 Ковельський

відділ поліції ГУНП України у Волинській області
Районний бюджет 30 Відеофіксація та документування можливих порушень чинного законодавства, забезпечення аргументованої доказової бази, запобігання проявам корупції





 

 
II. Загальні положення Програми

 

Сьогодні спостерігається тенденція до збільшення масштабів криміналізації основних сфер життєдіяльності населення як в державі так і на території Ковельського району. Помітний ріст квартирних крадіжок та злочинів, скоєних у громадських місцях.

Недосконалість системи реінтеграції бездомних громадян, соціальної  адаптації  осіб, звільнених з місць позбавлення волі, невирішеність питання щодо примусового лікування осіб, хворих на алкоголізм, спричиняє  збільшення  кількості  злочинів, вчинених повторно, у громадських місцях, у тому числі в стані алкогольного сп'яніння.

Поширення дитячої бездоглядності і безпритульності призводить до збільшення кількості правопорушень, вчинених неповнолітніми та за їх участю,  випадків втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність.

Незайнятість населення, зокрема молоді, також негативно впливає на рівень злочинності. Отже, актуальним є питання  щодо недопущення залучення таких осіб до протиправної діяльності.

Зазначені фактори негативно позначаються на іміджі як держави у цілому, так і району безпосередньо,  їх  економічному  становищі, призводять до зменшення обсягу інвестицій та зниження рівня довіри населення до органів державної влади.

Відповідно до:

-     Закону  України  «Про Національну поліцію»,

-   Закону  України «Про участь громадян в охороні громадського порядку та державного кордону»,

-  Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України»,

-  постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 р. № 106 «Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цільових програм»,

- наказу Міністерства економіки України від 04.12.2006 р. № 367 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку розроблення регіональних цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання»,

- рішення районної ради від 26 квітня 2013 року №24/11 «Про Порядок розроблення районних цільових програм»  Ковельським відділом поліції ГУ Національної поліції у Волинській області, сектором взаємодії з  правоохоронними органами, оборонної і мобілізіційної роботи апарату Ковельської районної державної адміністрації, іншими структурними підрозділами Ковельської райдержадміністрації розроблено районну Комплексну програму профілактики правопорушень і злочинів у Ковельському районі на 2017-2020 роки (надалі - Програма).

Комплексне розв'язання вищевказаних проблем можливе шляхом розроблення, затвердження та виконання в цілому, Програми, яка розроблена на ґрунті позитивного досвіду реалізації відповідних попередніх програм і спрямована на забезпечення ефективності здійснення узгоджених заходів щодо профілактики правопорушень та усунення причин, що зумовили вчинення протиправних дій.

 
ІІI. Обгрунтування необхідності розроблення та реалізації програми

 

Реалізація завдань, передбачених попередніми програмами профілактики правопорушень і злочинів дозволила в певній мірі впливати на негативні зміни у розвитку криміногенної ситуації. В ході їх виконання основну увагу приділено підвищенню правосвідомості громадян, налагодженню партнерських стосунків, розкриттю й розслідуванню злочинів проти життя та здоров’я громадян, захисту їх майнових прав від злочинних посягань, ліквідації організованих злочинних груп, протидії криміналізації економіки, наркозлочинності, забезпеченню правопорядку в громадських місцях, відновленню діяльності громадських формувань.

Умови сьогодення спонукають до пошуку, із залученням правоохоронних органів, зацікавлених відомств, громадськості, представників органів місцевого самоврядування, якісно нових форм і методів запобігання правопорушенням та розкриття злочинів.

Розбалансованість економіки, прогресуюче зростання цін, спад виробництва та пов’язане з ним зростання безробіття, призводять до падіння життєвого рівня населення, що в свою чергу негативно впливає на криміногенну ситуацію в районі.

Протягом  10 місяців 2016 р. в Журналі єдиного обліку Ковельського відділу поліції було зареєстровано 11310 заяв та повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення та інші події.

Із розрахунку на 10 тис. населення зареєстровано 1038 таких заяв та повідомлень.

Зареєстровано до ЄРДР понад 1230 кримінальних правопорушень, у т.ч. 525 – тяжких та особливо тяжких.

Рівень злочинності на 10 тис. населення – 112,9 кримінальних правопорушень, у т.ч. тяжких та особливо тяжких – 48,2.

Зареєстровано 37 кримінальних правопорушень, учинених в громадських місцях, що становить 2,9% від загальної кількості облікованих протиправних діянь, у т.ч. 21, або 1,7% – на вулицях, парках і скверах.

Викрито 190 осіб, які вчинили кримінальні правопорушення, у тому числі 47 особи жіночої статі, 2 неповнолітніх, 92 працездатних, які не працювали і не навчались, 87 безробітних, 14 осіб, які скоїли кримінальні правопорушення у групі, 27 осіб, які на момент учинення протиправного діяння перебували у стані алкогольного сп’яніння, 56 осіб, які раніше скоювали злочин, 190 осіб, кримінальні справи відносно яких направлені до суду з обвинувальним актом, у т.ч. з угодою 39.

Із числа кримінальних правопорушень, за якими закінчено досудове розслідування 79, або 23,3% учинено особами, які раніше скоювали злочини, у т.ч. 47, або 13,9% особами, у яких судимість не знята або не погашена, 9 або 2,7% – групою осіб та 44 або 13% – у стані алкогольного сп’яніння.

Від злочинних проявів потерпіло 1027 громадян, що становить 94 особи, на кожні 10 тис. населення регіону.

Жертвами скоєння злочинів стали 375 жінок, 13 неповнолітніх, 1 іноземець, 12 лікарів, 22 учителів, 1 митної служби, 49 підприємці, 59 безробітних.

У порівнянні з минулим 2015  роком збільшилась питома вага кримінальних правопорушень, за якими особам повідомлено про підозру:

  • ТТУ – 75% до 100%;

  • крадіжки з транспортних засобів – з 32,3% до 44,9%;

  • шахрайство – з 25,5% до 27%;

  • хуліганства – з 66,7% до 100%.


Збільшилась кількість кримінальних правопорушень, за якими особи злочинців установлено (повідомлено про підозру), а саме:


  • ТТУ – на 40% (з 3 до 5);

  • легких тілесних ушкоджень – на 5,9% (з 34 до 36);

  • крадіжки з транспортних засобів (з 10 до 35);

  • шахрайство – на 42,8% (з 14 до 20).


Розслідувано більше кримінальних правопорушень, учинених у минулі роки:


  • легких тілесних ушкоджень (з 5 до 13);

  • незаконне заволодіння транспортним засобом (з 1 до 2).


Зменшилась кількість скоєних:


  • крадіжок з квартир – (з 86 до 58);

  • розбійних нападів – (з 7 до 3);

  • хуліганств – (з 3 до 1);

  • злочинів у сфері господарської діяльності – (з 9 до 5);

  • злочинів у бюджетній сфері – (з 6 до 2).


 

Разом з тим : на 381 (з 850 до 1231) збільшилась загальна кількість скоєних кримінальних правопорушень, у т.ч.:

  • ТТУ – на 20% (з 4 до 5);

  • легких тілесних ушкоджень – на 18,3% (з 60 до 71);

  • крадіжок – з 499 до 868, у т.ч. з транспортних засобів (з 31 до 78);

  • пограбувань – (з 12 до 19);

  • шахрайств – (з 55 до 74);




  • незаконних заволодінь (з 15 до 16);

  • злочинів проти довкілля (з 3 до 10).


 

Вимагає суттєвого покращення матеріально-технічне забезпечення Ковельського відділу поліції, особливо щодо придбання пального для службового автотранспорту, як для автомобіля чергової частини і автомобілів груп реагування патрульної поліції, так і для транспорту дільничних інспекторів поліції та оперативних працівників, що обслуговують сільську місцевість, а також сучасної оргтехніки для відеоспостереження за місцями масового скупчення громадян, забезпечення належних умов праці.

 
IV. Мета Програми

 

Метою Програми є забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень шляхом розроблення  та здійснення  комплексу  заходів,  спрямованих на усунення причин та умов, що спонукають до вчинення протиправних  діянь,  а  також  налагодження  дієвої співпраці правоохоронних органів,  органів виконавчої влади та місцевого самоврядування у зазначеній сфері, суттєве зниження криміногенної напруги на території Ковельського району, здійснення скоординованих широкомасштабних наступальних заходів на пріоритетних напрямках боротьби зі злочинністю.

 
V. Завданнями Програми є:



  • розроблення нових форм і методів профілактики правопорушень та злочинів, запровадження їх у практику, удосконалення форм і методів профілактики правопорушень та підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів у сфері протидії організованій злочинності та корупції;

  • посилення контролю за дотриманням антиалкогольного законодавства,  боротьба з незаконним виготовленням та реалізацією фальсифікованих підакцизних товарів;

  • удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

  • здійснення належного контролю за поведінкою та способом життя осіб, які перебувають на обліках в Ковельському відділі поліції;

  • проведення спільних заходів по виявленню неблагополучних сімей, безпритульних, забезпечення захисту законних інтересів неповнолітніх, зокрема захисту від жорстокого поводження, експлуатації та насильства;

  • виконання інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм профілактики правопорушень;

  • удосконалення форм і методів профілактики правопорушень та підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів у сфері протидії організованій злочинності та корупції;

  • удосконалення інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення профілактичної діяльності.


 

 

 
 VI. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації

 (SWOT- аналіз)

 











Сильні сторони

 

Організація належної взаємодії органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Ковельського відділу поліції щодо своєчасного реагування на звернення громадян, здійснення належної профілактичної роботи із підобліковим елементом, боротьби із злочинністю

 
Слабкі сторони

 

Недостатнє матеріально-технічне забезпечення Ковельського відділу поліції, особливо щодо придбання пального для службового автотранспорту, як для автомобіля чергової частини, так і для транспорту дільничних інспекторів поліції та оперативних працівників, що обслуговують сільську місцевість, а також сучасної оргтехніки для відеоспостереження за місцями масового скупчення громадян, забезпечення належних умов праці. Відсутність належного фінансування не дозволяє відновити в повній мірі діяльність громадських формувань з охорони правопорядку, стимулювати роботу їх членів.

.
Загрози

 

Розбалансованість економіки, прогресуюче зростання цін, спад виробництва та пов’язане з ним зростання безробіття, призводять до падіння життєвого рівня населення. Недосконалість системи реінтеграції бездомних громадян, соціальної  адаптації  осіб, звільнених з місць позбавлення волі, невирішеність питання щодо примусового лікування осіб, хворих на алкоголізм, спричиняє  збільшення  кількості  злочинів, вчинених повторно, у громадських місцях, у тому числі в стані алкогольного сп'яніння.

Поширення дитячої бездоглядності і безпритульності призводить до збільшення кількості правопорушень, вчинених неповнолітніми та за їх участю,  випадків втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність.

Незайнятість населення, зокрема молоді, також негативно впливає на рівень злочинності. Отже, актуальним є питання  щодо недопущення залучення таких осіб до протиправної діяльності.

 що в свою чергу негативно впливає на криміногенну ситуацію в районі.
Можливості

 

 Забезпечення виконання:

- Закону  України  «Про Національну поліцію»,

- Закону  України «Про участь громадян в охороні громадського порядку та державного кордону»,

- захист життя, здоров'я, честі і гідності особи, її майна від злочинних посягань;

- протидія організованій злочинності і корупції;

- зменшення кримінального тиску на економічні відносини;

- мінімізація злочинного впливу на дітей та молодіжне середовище;

- запобігання поширенню наркоманії, пияцтва та алкоголізму;

- протидія рецидивній злочинності;

- охорона громадського порядку;

- безпека дорожнього руху;

- матеріально-технічне і кадрове забезпечення профілактичної роботи, а також більш широке залучення громадськості, громадських формувань до забезпечення охорони правопорядку на території Ковельського району.

 

 

 
VII. Очікувані результати виконання Програми:

 

Виконання Програми дасть можливість:

  • посилення контролю за дотриманням законодавства під час провадження господарської діяльності, набуття та реалізації майнових прав;

  • усунення причин виникнення тіньового сектору економіки та створення умов для його ліквідації;

  • запобігання вчиненню злочинів, виявлення та притягнення до кримінальної відповідальності осіб, причетних до їх вчинення;

  • удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

  • забезпечення захисту законних інтересів неповнолітніх, зокрема захисту від жорстокого поводження, експлуатації та насильства;

  • виконання інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм профілактики правопорушень;

  • удосконалення форм і методів профілактики правопорушень та підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів у сфері протидії організованій злочинності та корупції;

  • удосконалення інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення профілактичної діяльності;

  • усунення причин та умов які сприяють проявам наркоманії, пияцтва та алкоголізму.


.

VIII. Фінансування Програми

Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок коштів  районного, інших місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством, в межах фінансових можливостей.

 
IX. Виконання Програми

Координацію і контроль за виконанням Програми  здійснює постійна комісія Ковельської районної ради з питань регламенту, депутатської діяльності та етики, забезпечення законності і правопорядку, захисту прав людини, адміністративно-територіальної реформи, сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації спільно з Ковельський відділом поліції Головного управління Національної поліції у Волинській  області.

 
X. Заходи щодо реалізації Програми

 




























































№ п/п Зміст заходів Виконавці Очікуваний результат Вартість (тис. грн.) Термін виконання
1 2 3 4 5 6
1. Придбання  та встановлення в місцях масового перебування громадян засобів відеонагляду з архівацією даних    Ковельський

відділ поліції
Відеофіксація можливих порушень чинного законодавства, своєчасне виявлення даних правопорушень та ефективне реагування В межах фінансо-

вого ресурсу

 

 

 
 протягом 2017 -2020

 років
2. Придбання паливно – мастильних матеріалів на службові автомобілі Ковельського ВП Ковельський

відділ поліції
Своєчасний виїзд слідчо-оперативної групи, нарядів ГРПП та дільничних офіцерів поліції на зверненя громадян, можливість проведення оперативних заходів, пов’язаних із використанням транспортних В межах фінансо-

вого ресурсу

 
протягом 2017 -2020

 років
3. Придбання оргтехніки (комп’ютери, принтери) для пунктів дислокації СРПП (сектор реагування патрульної поліції) та службових приміщень дільничних офіцерів поліції Ковельський

відділ поліції
Матеріальне забезпечення виконання завдань, поставлених перед працівниками поліції  

В межах фінансо-

вого ресурсу

 

 

 

 
 протягом 2017 -2020

 років
4. Придбання відеореєстраторів на службові автомобілі Ковельського відділу поліції Ковельський

відділ поліції
Відеофіксація та документування можливих порушень чинного законодавства, забезпечення аргументованої доказової бази В межах фінансо-

вого ресурсу

 
протягом 2017 -2020

 років
5. Придбання портативних відеореєстраторів для працівників ГРПП Ковельського відділу поліції Ковельський

відділ поліції
Відеофіксація та документування можливих порушень чинного законодавства, забезпечення аргументованої доказової бази В межах фінансо-

вого ресурсу

 
 протягом 2017 -2020

 років

 

 

 

I. ПАСПОРТ

 

 

















































1. Ініціатор розроблення Програми Ковельський відділ поліції Головного управління Національної поліції у Волинській  області
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми Розпорядження голови районної державної адміністрації  від_____      грудня 2016 року   №______        
3. Розробники Програми Ковельський відділ поліції Головного управління Національної поліції у Волинській  області, сектор взаємодії з  правоохоронними органами, оборонної і мобілізіційної роботи апарату Ковельської районної державної адміністрації.
4. Відповідальні виконавці Ковельський відділ поліції Головного управління Національної поліції у Волинській  області
 

5.
Учасники Програми  Структурні підрозділи Ковельської районної державної адміністрації, Ковельська ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області, районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Ковельський МРВ КВІ  УДПтС України у Волинській області
 6. Термін реалізації Програми 2017 – 2020 роки
7. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми Районний, сільські, селищні бюджети, інші не заборонені законодавством джерела
   8. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми В межах фінансового ресурсу