ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | X |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 10/9 |
Дата реєстрації: | 28.11.2016 |
Проголосовано: | 23.12.2016 11:26:51 |
Автор: | Тусь І. Г. |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
22
- Не підтримали
0
- Утримались
2
- Не голосували
3
- Відсутні
7
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 10/9
КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
від 23 грудня 2016 року №10/
м. Ковель
Звіт про виконання Комплексної програми
профілактики правопорушень і злочинів на
2012-2015 роки затвердженої рішенням
районної ради від 9 грудня 2011 року №12/7
Відповідно до частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши інформацію начальника Ковельського відділу поліції, районна рада вирішила:
Звіт про виконання вищевказаної Програми взяти до відома (додається).
Голова районної ради А. Броїло
Тусь53284
про виконання Комплексної програми профілактики правопорушень та злочинності на 2012-2015 роки
Відповідно до Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеві державні адміністрації", Указів Президента України "Про невідкладні додаткові заходи щодо посилення боротьби з організованою злочинністю і корупцією", "Про заходи щодо подальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян", "Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності" з метою профілактики злочинності, активізації участі громадськості у забезпеченні правопорядку, протидії корупції, зменшення кримінального тиску на економічні відносини та боротьби із злочинністю рішенням районної ради затверджено районну комплексну програму профілактики злочинності та правопорушень на 2012 - 2015 роки.
Основні зусилля правоохоронних органів, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області було спрямовано на забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, профілактику злочинності, активізацію участі громадськості в забезпеченні правопорядку в регіоні, протидію корупції, зменшення кримінального тиску на економічні відносини та боротьбу з злочинністю.
Упродовж 2015 року черговою частиною Ковельського відділу поліції (до 07.11.2015 Ковельського МВ УМВС України у Волинській області) в Журналі Єдиного обліку зареєстровано 9639 заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події, що на 18,9% більше, ніж за аналогічний період минулого року (8107).
Проблемними питаннями щодо встановлення осіб, які скоїли дані види злочинів залишаються: несвоєчасність виявлення викраденого власниками та їх пізнє звернення в правоохоронні органи із заявою або відношенням про викрадене майно, що унеможливлює реально провести огляд місця події та розкриття злочину по гарячих слідах.
Розкриття кримінальних правопорушень
В період із 01.01.2015 року по 31.12.2015 року на території Ковельського району, без врахування закритих за п.п. 1,2,4,6 ч.1 ст. 284 КПК України, зареєстровано 218 кримінальних правопорушень. З них тяжких та особливо тяжких – 110, А саме:
зареєстровано 1 вбивство (замах),
зареєстровано 3 умисних тяжких тілесних ушкодження,
зареєстровано 23 легких тілесних ушкоджень,;
- за звітний період зареєстровано 133 фактів крадіжок,
- в тому числі з квартир - 7
- крадіжки з транспортних засобів – 3
- Зареєстровано 2 грабежів
- за звітний період зареєстровано 8 фактів шахрайств
- Зареєстровано 3 факти незаконного поводження зі зброєю, боєприпасами або вибуховими речовинами,
- Зареєстровано 9 фактів незаконного заволодіння транспортними засобами,
- Зареєстровано 3 факти незаконного обігу наркотиків,
До чинників, які впливають на криміногенну ситуацію в районі, можна віднести наступні: соціально-економічне становище в державі, воєнні дії на сході держави, також слід визнати і послаблення з боку правоохоронних структур контролю, оперативно-розшукових та профілактичних заходів внаслідок реформування, і несвоєчасного внесення змін до законодавства в звязку зі створенням Нацональної поліції, що призвело до втрати в оперативних службах сильних оперативних позицій в криміногенному середовищі.
З метою покращення показників по даних напрямках, систематично проводяться оперативно – профілактичні відпрацювання найбільш криміногенних ділянок обслуговування, місць збору кримінального елементу, скупок, ринків та можливих місць збуту краденого й заборонених в обігу предметів, вживаються заходи щодо покращення ефективності роботи з негласними джерелами, під обліковим елементом, виправними установами та проведення оперативно – технічних заходів, проблемні питання розкриття злочинів заслуховуються на оперативних нарадах при начальнику відділу, де дається критична оцінка прорахункам в даному напрямку та особам, що їх допустили, визначаються перспективні напрямки роботи з метою покращення становища. Здійснюються заходи, спрямовані на покращення роботи з населенням, органами місцевого самоврядування, керівниками підприємств та організації, систематично подаються в засобах масової інформації виступи профілактичного характеру. Проводиться робота щодо покращення укріпленості об’єктів, що можуть стати предметом злочинного посягання, зокрема проводиться обстеження таких закладів, їх власникам пропонується встановити сигналізацію, хімпастки, відео спостереження , взяття під охорону підрозділами ДСО та ін.
Постійно проводиться аналіз стану розслідування та розкриття раніше скоєних фактових кримінальних правопорушень та визначення перспектив подальшої роботи, постійно здійснюються слідчо – оперативні заходи щодо їх розкриття.
На даний час, основні зусилля працівників Ковельського відділу поліції направлені на розкриття майнових злочинів (крадіжок металобрухту, крадіжок лісу) та злочинів проти життя та здоров’я громадян, виявлення латентних злочинів.
З метою протидії фактам пияцтва та алкоголізму здійснено ряд профілактичних заходів. Зокрема виявляються особи, які зловживають спиртними напоями та на ґрунті цього вчиняють як адміністративні так і кримінальні правопорушення, до даних громадян приділяються посилені заходи профілактичного характеру. Проведено 11 рейдів та відпрацювань по Ковельському районі спільно з членами громадського формування під час яких вилучено 753 літри закваски та 90 літрів самогону. Складено 244 (мин. рік 231) протоколів за ст. 176 КУпАП (виготовлення, зберігання самогону та апаратів для його виготовлення);
- 6 (мин. рік 7) протоколів за ст. 177 КУпАП (придбання самогону та інших міцних спиртних напоїв домашнього вироблення);
- 340 (мин. рік 283) протоколів за ст. 178 КУпАП (розпивання спиртних напоїв у громадських місцях і поява у громадських місцях у п’яному вигляді);
На виконання районної комплексної програми профілактики злочинності та правопорушень в 2013 році районною владою було виділено 20 тис грн., на які було придбано для дільничних інспекторів 4 мотоцикли. Вказаний транспорт при наявності сприятливих погодніх умов, постійно використовується дільничними для реагування на заяви та повідомлення громадян. В той час, кошти на паливо не виділялися. В той час Програмою передбачалося виділення 40 тис грн. щороку.
Також з метою покращення криміногенної ситуації та забезпечення належної профілактичної роботи на території району є нагальна потреба у наданні хоча б тимчасового службового житла чи квартири для 4-х (до листопада 2015 р. було 14 працівників) діючих працівників сектору дільничних офіцерів поліції Ковельського ВП, котрі обслуговують відповідні сільські та селищні ради.
В той же час дільничними офіцерами поліції Ковельського ВП за 2015 рік розглянуто 4724 заяв та повідомлень про пригоди, котрі надійшли до Ковельського ВП. Навантаження на одного ДІМ становить в середньому 131,2 матеріали.
В службі дільничних офіцерів поліції в наявності є 4 окремих службових приміщення для прийому громадян в Ковельському районі (смт. Люблинець, смт.Голоби, с.Дубове, с.Зелена ), в трьох службових приміщеннях наявні телефони. На балансі налічується два службових комп’ютери.
Побутова злочинність та насильство в сім’ї
На обліку в Ковельському МВ знаходиться 404 особи, які вчинили насильство в сім’ї, з них у звітному році поставлено на облік 319 осіб, які вчиняють насильство в сім’ї. Всім їм винесено офіційні попередження про неприпустимість вчинення насильства в сім’ї. Крім цього не винесено жодного захисного припису.
За ст. 173-2 КУпАП (вчинення насильства в сім’ї, не виконання захисного припису) в поточному році до відповідальності притягнуто 568 осіб за вчинення насильства в сім’ї.
Профілактика дитячої злочинності та правопорушеннями
Всього на території обслуговування Ковельського ВП проживає 25 041 неповнолітніх, з них:
по Ковельському району – 9590 неповнолітніх.
На обліку в Ковельському ВП станом на 31.12.2015 року перебуває 16 неповнолітніх, з них
Ковельський район – 7 (7 за злочини),
Протягом 12-ти місяців 2015 року на облік було поставлено 27 неповнолітніх.
Протягом 12-ти місяців 2015 року в Ковельському районі 11 злочинів, вчинені 8 неповнолітніми, а саме: 8 неповнолітніх скоїли 10 крадіжок, 1 незаконне заволодіння транспортом.
Боротьба з економічною злочинністю
Протягом звітного періоду до ЄРДР внесені 36 матеріалів про кримінальні правопорушення у сфері економіки проти 41 в 2014 році, з яких:
привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем 6 проти 10 в 2014 році, з яких 5 проти 7 в 2014 році особам повідомлено про підозру, питома вага встановлених осіб становить 83,3% проти 70% в 2014 році;
- злочини у сфері господарської діяльності – 9 проти 4 в 2014 році, з яких 7 проти 2 в 2014 році особам повідомлено про підозру, питома вага встановлених осіб становить 77,8% проти 50% в 2014 році;
- злочини у сфері службової діяльності – 13 проти 14 в 2014 році, з яких 4 проти 6 в 2014 році особам повідомлено про підозру, питома вага встановлених осіб становить 30,8% проти 42,9% в 2014 році;
злочини, пов'язані з використанням бюджетних коштів 5 проти 11 в 2014 році, з яких 3 проти 11 в 2014 році особам повідомлено про підозру, питома вага встановлених осіб становить 60% проти 100% в 2014 році.
В той же час в зв’язку з реформуванням з 07.11.2015 в штатному розписі Ковельського ВП не передбачено спеціалізованих підрозділів по боротьбі з економічною злочинністю та наркозлочинністю, що негативно впливає на стан профілактики правопорушень вказаної категорії.
Також на даний час в рамках реформування органів поліції, на території обслуговування Ковельського району створені дві групи реагування патрульної поліції, які безпосередньо будуть знаходитися за адресою смт. Голоби, вул. Ковельська, 1 в приміщенні селищної ради та с. Поворськ, вул. Київська, 39 в приміщенні сільської ради. Також ще дві групи будуть розміщені в Ковелі та крім міста будуть обслуговувати навколишні селі. Дані групи створюються для швидкого реагування на звернення громадян про факти вчинення правопорушень, що не містять ознак злочину.
ГРПП цілодобово забезпечують оперативне реагування на повідомлення про правопорушення та інші події, у межах компетенції здійснюють їх розгляд, а також комплекс превентивних заходів шляхом патрулювання території обслуговування, виявлення та припинення правопорушень, застосування визначених законодавством поліцейських та інших заходів.
ГРПП № 1 з місцем дислокації в приміщенні залізничного вокзалу ст. Ковель, територія обслуговування – м. Ковель по праву сторону р. Турія та права сторона від перехрестя вулиць Брестської – Ватутіна – Ярослава Мудрого, а також наступні населені пункти Ковельського району : с. Вербка, Бахів, Дубове, Облапи, Мислина, Доротище, Гішин, Тойкут, Заріччя, Лапні, Любче, Воля, Городище, Гредьки, Красноволя, Білин, Колодниця, Скулин, Стеблі;
ГРПП № 2 з місцем дислокації на вул. Відродження в м. Ковель, територія обслуговування – м. Ковель по ліву сторону р. Турія до перехрестя вулиць Брестської – Ватутіна – Ярослава Мудрого, а також наступні населені пункти Ковельського району : смт. Люблинець, с. Довгоноси, Калинівка, Мощена, Черкаси, Старі Кошари, Нові Кошари, Кругель, Краснодуб’я, Воля Ковельська, Зелена, Колодяжне, Будище;
ГРПП № 3 з місцем дислокації в с. Поворськ, територія обслуговування – с. Поворськ, Заячівка, Гулівка, Озірне, Козлиничі, Грив’ятки, Луківка, Шкурат, Пісочне, Кричевичі, Ломачанка, Черемошне, Уховецьк, Волошки, Ситовичі, Світле, Підріжжя, Кашівка, Сільце, Арсеновичі, Підліси, Угли, Радошин, Битень, Байківці, Мар’янівка, Мельниця, Мирин, Кривлин, Рудка Миринська;
ГРПП № 4 з місцем дислокації в смт. Голоби, територія обслуговування – смт. Голоби, с. Дарівка, Новий Мосор, Старий Мосор, Партизанське, Майдан, Діброва, Солотвин, Вівчицьк, Погиньки, Нужель, Калиновник, Жмудче, Велицьк, Кухарі, Бруховичі, Поповичі, Свидники, Малий Порськ, Великий Порськ, Борщівка, Дроздні, Гончий Брід, Любитів, Воля Любитівська, Ворона, Рокитниця, Білашів, Іванівка, Грушівка, Перковичі.
Основні завдання ГРПП
1)служіння суспільству, реалізація концепції «поліція та громада»;
2) забезпечення публічної безпеки і порядку;
3) охорона прав і свобод людини, а також інтересів суспільства та держави;
4) протидія правопорушенням;
5) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин, або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
4. Функції ГРПП
1) своєчасне реагування на заяви й повідомлення про вчинені правопорушення та інші події з метою прибуття на місце події у найкоротший термін;
2) припинення правопорушень, надання допомоги громадянам, які її потребують;
3) установлення на місці події обставин учинення правопорушення, інформування про результати перевірки уповноваженого працівника СРПП;
4) ужиття заходів щодо встановлення особи, яка вчинила правопорушення та його затримання у порядку, визначеному законодавством;
5) охорона місця вчинення кримінального правопорушення до прибуття слідчо-оперативної групи з метою збереження речових доказів та інших слідів;
6) установлення свідків та очевидців учинення правопорушення та отримання первинної інформації про обставини його скоєння;
7) у разі необхідності надання практичної допомоги членам слідчо-оперативної групи (далі - СОГ) у здійсненні заходів щодо розкриття кримінального правопорушення в найкоротший термін;
8) розгляд звернень громадян у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян»;
9) складання, у межах компетенції, протоколів про адміністративні правопорушення та здійснення, у визначених законом випадках, провадження у справах про адміністративні правопорушення;
10) патрулювання території обслуговування з метою проведення превентивних заходів з попередження та виявлення правопорушень, забезпечення безпеки дорожнього руху, публічної безпеки та порядку на вулицях, площах, у парках, скверах, на стадіонах, вокзалах, в аеропортах, інших публічних місцях;
11) налагодження та підтримка партнерських стосунків з населенням, територіальними громадами, органами влади для ефективного виконання поліцейських функцій та підвищення рівня довіри громадян до поліції;
12) надання невідкладної, зокрема домедичної і медичної, допомоги особам, які постраждали внаслідок правопорушень, нещасних випадків, а також особам, які опинилися в ситуації, небезпечній для їхнього життя чи здоров’я;
13) запобігання та припинення насильства в сім’ї;
14) доставляння, у випадках і порядку, визначених законом, затриманих осіб, підозрюваних у вчиненні кримінального правопорушення, та осіб, які вчинили адміністративне правопорушення;
15) здійснення контролю за дотриманням Правил дорожнього руху його учасниками та правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі, регулювання дорожнього руху;
16) проведення заходів контролю за місцем проживання громадян – власників мисливської вогнепальної зброї, спеціальних засобів та боєприпасів до них з метою забезпечення дотримання ними встановлених правил її зберігання та використання;
17) проведення профілактичної роботи з особами, які у встановленому законом порядку знаходяться на профілактичних обліках поліції, з метою здійснення функції превенції щодо таких осіб;
18) у разі необхідності забезпечення виконання ухвал слідчого судді, суду, органу досудового розслідування щодо приводу підозрюваного, обвинуваченого або свідка;
19) взаємодія з населенням, з метою отримання інформації про проблеми, які хвилюють громадян, вирішення яких відноситься до компетенції поліції, відомостей про осіб, які можливо причетні до скоєння правопорушень тощо;
20) виявлення та затримання транспортних засобів, що розшукуються, організація, у випадках, передбачених законом, їх доставляння до відділів, відділень поліції чи/або на спеціальні майданчики та стоянки для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів;
22) своєчасний облік результатів діяльності ГРПП та наповнення відомчих баз (банків даних) шляхом збирання мультимедійної інформації (фото, відео-, звукозапис) та біометричних даних, у тому дактилокарт осіб, які затримані за підозрою у вчинені правопорушень;
23) виявлення та затримання транспортних засобів, що розшукуються, організація, у випадках, передбачених законом, їх доставляння до відділів, відділень поліції чи/або на спеціальні майданчики та стоянки для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів;
24) контроль стану утримання дорожнього покриття вулиць і доріг, дорожніх споруд на них, технічних засобів регулювання дорожнього руху, транспортних та пішохідних огороджень, дорожньої розмітки, зовнішнього освітлення тощо, документування (у тому числі за допомогою засобів фото- та відеофіксації) виявлених недоліків та порушень у цій сфері для подальшого інформування відповідальних працівників сектору превенції відділу, відділення поліції;
25) виявлення перешкод у дорожньому русі, ужиття в межах компетенції заходів щодо їх усунення та забезпечення інформування про це учасників дорожнього руху, обмеження або перекриття, у визначених законом випадках, дорожнього руху для забезпечення безпеки громадян, збереження їх життя та здоров’я.
Виходячи з сьогодення просив би депутатський корпус Ковельського району прийняти та затвердити районну комплексну програму профілактики правопорушень на 2017-2020 роки та передбачити кошти на її реалізацію, адже лише спільна робота по налагодженню порядку на території району підніме авторитет виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та правоохоронних органів.
Начальник Ковельського ВП
полковник поліції І.Г. Тусь