ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

IV

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

4/27

Дата реєстрації:

19.02.2021

Проголосовано:

19.02.2021 11:52:54

Автор:

Костюк І. - Начальник Ковельської ДПІ

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    37
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 4/27




  КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА       

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОЄКТ                                                                                                                                           

РІШЕННЯ

 

        

 

від 19 лютого 2021 року №4/                                                                                             м. Ковель

Про Програму  покращення функціонування

Центру обслуговування платників Ковельської

державної податкової інспекції Головного

управління ДПС у Волинській області

на 2021-2022 роки

 

         Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 91 Бюджетного кодексу України районна рада вирішила:

         1. Затвердити Програму  покращення функціонування Центру обслуговування платників Ковельської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Волинській області на 2021-2022 роки  (надалі - Програма), що додається.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності, законності, етики та регламенту.

 

Голова районної ради                                                       В’ячеслав ШВОРАК

Лариса Артемук, (03352) 5-98-17

 

 

 

 

 

 

 

 

 







«Погоджено»

Начальник управління регіонального розвитку  Ковельської райдержадміністрації

 

 

________________        Білинська Л. І.

_____  _____________  2021 р.
«Погоджено»

Начальник відділу фінансів Ковельської райдержадміністрації

 

 

 

_______________       Карпюк С. С.

_____  ______________  2021 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма 

покращення функціонування Центру обслуговування платників Ковельської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Волинській області на 2021-2022 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 

                                                      Зміст

 

  1. Паспорт Програми

  2. Загальні положення


III. Проблемні питання

IV. Мета Програми

 V. Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації  

     (SWOT- Аналіз )

VI. Завдання Програми

VII. Фінансове забезпечення

VIII. Координація та контроль

  IX. Очікувані результати

   X. Заходи програми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ

покращення функціонування Центру обслуговування платників Ковельської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області на

2021 – 2022 роки

 















































1. Ініціатор розроблення Програми

 
Ковельська державна податкова інспекція  Головного управління ДПС у Волинській області
2. Розробник Програми Ковельська державна податкова інспекція  Головного управління ДПС у Волинській області
3. Учасники програми Ковельська державна податкова інспекція  Головного управління ДПС у Волинській області, Ковельська районна рада
4. Відповідальний виконавець Програми Ковельська державна податкова інспекція  Головного управління  ДПС у Волинській області.
5. Термін реалізації Програми 2021 - 2022
6. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, усього

 
200,0  тис. грн.

 
у тому числі:
  коштів районного бюджету Ковельського району

 
2021- 100 тис.грн.

2022 -100,0 тис. грн.

*- обсяг фінансування Програми визначається щороку у межах наявного фінансового ресурсу районного бюджету та надходжень з інших джерел, не заборонених законодавством, відповідно до запланованих заходів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     II. Загальні положення

 

Україна сьогодні прямує шляхом побудови нової конкурентоспроможної економіки. Створення нових робочих місць, підвищення зарплат та пенсій, доступність якісної освіти й медицини, забезпечення окремим житлом кожної родини – ось ті перспективи, на які зорієнтована вітчизняна економіка.

Для стабільного розвитку ринкових економічних відносин і втілення зазначених цілей необхідною умовою є виховання високої податкової культури населення. Завдяки цьому, а також підтримці органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, в ході загальної широкомасштабної модернізації фінансової системи України  завдання по наповненню доходної частини бюджетів усіх рівнів виконуються.

Тісна взаємодія органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з податковою службою забезпечить не лише  повноцінне та своєчасне наповнення бюджетів, а й сприятиме створенню сприятливих умов для платників (в т.ч. центрів обслуговування  платників), вихованню високої податкової культури населення, підвищенню рівня добровільної сплати податків,  створення зручних умов для виконання податкових обов’язків.

Програма покращення функціонування Центру обслуговування платників Ковельської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області на 2021 – 2022 роки розроблена для збільшення надходжень до Державного та місцевих бюджетів, виконання вимог Податкового кодексу України  від 02.12.10 № 2755-VI зі змінами та доповненнями, Указів Президента України від 14.07.2000 № 887 «Про вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення органів державної влади» та від 01.08.2002 № 683 „Про додаткові заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності органів державної влади".

Програма націлена на повне та якісне надання населенню інформаційних послуг з питань податкової політики, поліпшення умов обслуговування платників, створення зручних умов для виконання податкових обов'язків кожним громадянином та підвищення рівня добровільної сплати податків.

 

                                      III. Проблемні  питання

 

Для виконання поставлених перед державною податковою службою завдань, зокрема, щодо облаштування створеного центру обслуговування платників (далі – ЦОП) для організації надання послуг відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників податків та приведення діючого ЦОП у відповідність до норм, затверджених наказом ДФС України від 21.11.2014р. №318 «Про затвердження Бренд-буку», створення автоматизованої системи «Єдине вікно представлення електронної звітності», яка дозволить направляти електронну звітність контролюючим органам, фондам загальнообов'язкового державного страхування, відповідним органам державної влади через Інтернет, придбання потужних серверів для безперебійної роботи  ЦОП, та створення робочих місць і придбання обладнання  для покращення обслуговування платників податків необхідне додаткове фінансування у 2021-2022 роках.

Недостатнє бюджетне фінансування не дає можливості ЦОП у наданні якісних адміністративних послуг платникам податків відповідно до стандартів якості обслуговування.

 

                                        ІV. Мета Програми

 

Головною метою  Програми є забезпечення сприятливих умов для швидкого і якісного надання громадянам і платникам податків адміністративних, інформаційних, податкових та інших видів послуг, утвердження державної  податкової  служби як сервісної служби високого рівня, її трансформації у провідний високоефективний орган виконавчої влади, спрощення процедури сплати і декларування податків на основі сучасних технологій податкового супроводження, забезпечення швидкого доступу платників до публічної інформації. Програма спрямована на соціально-економічний та культурний розвиток регіону.

                                         

              V.Аналіз факторів впливу на проблему та ресурсів   

                                  для реалізації (SWOT- АНАЛІЗ)

 



















          Сильні сторони              Слабкі сторони


  • Системність роботи по організації наданню послуг платникам податків у ЦОП;

  • Різноманітність надання послуг платникам податків




  • Застаріла матеріально-технічна база, оснащення


          Загрози                Можливості


  • Зменшення фінансування податкових органів з держбюджету 




  • Створення умов для підвищення якості і різноманітності послуг, які надаються платникам податків в ЦОП



 

 

                                   VI. Завдання Програми

 

Відповідно до цілей основними завданнями Центру обслуговування платників (далі – ЦОП) є:

  • створення умов для партнерських взаємовідносин податкової служби та платників податків;

  • забезпечення платників податків якісними та своєчасними податковими послугами (введення критеріїв якості надання послуг ЦОП);

  • забезпечення повної обізнаності щодо можливих змін у податковому законодавстві (шляхом надання консультацій, роз’яснень);

  • забезпечення значного зниження витрат платників податків, пов’язаних із виконанням податкових зобов’язань;

  • поліпшення механізму дотримання вимог податкового законодавства за рахунок забезпечення умов для підвищення рівня добровільного виконання платниками податків своїх зобов’язань (збільшення кількості платників податків).


 

                                  VII. Фінансове забезпечення

 

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів районного бюджету та інших джерел відповідно до чинного законодавства України в рамках запланованих заходів.

 

VIII. Координація та контроль за виконанням Програми

           1. Координація та контроль за виконанням Програми покладається на постійну комісію Ковельської районної  ради  з питань бюджету та фінансів.

2. У разі необхідності внесення змін протягом терміну виконання Програми, відповідальний виконавець готує уточнення показників, заходів та вносить їх на розгляд сесії Ковельської районної  ради .

3. Відповідальний виконавець до 10 січня щороку інформує постійну комісію районної ради з питань бюджету та фінансів та відділ фінансів РДА про виконання заходів і завдань Програми.

                      

                          IX. Очікуванний  результат

У результаті реалізації заходів Програми очікується:

- створення комфортних умов платникам податків та належне їх обслуговування;

- розширення переліку послуг, що надаються платникам податків, з урахуванням їх потреб та побажань;

- спрощення процедури надання послуг та відповідно зменшення часу та вартості виконання платниками податків податкових зобов’язань, в перспективі – отримання послуг без відвідування органу ДПС;

- підвищення рівня добровільної сплати податків, з одночасним забезпеченням зворотного зв’язку стосовно якості обслуговування платників податків;

- формування позитивної громадської думки щодо діяльності органу ДПС.

 

 

                   

 

                        

 

                            X. Заходи Програми

 















































Перелік заходів Програми Виконавці Джерело фінансування Орієнтовні обсяги фінансування, тис.грн.
Всього У тому числі за роками
2021 2022
Придбання паперу А-4 Ковельська ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області Районний бюджет  

50,0
 

25,0
 

25,0
Придбання поштових марок Ковельська ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області Районний бюджет 60,0 30,0 30,0
Придбання ортехніки:

-моноблок;

-ноутбук;

-телевізор.
Ковельська ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області Районний бюджет 90,0 45,0 45,0
Всього 200,0 100,0 100,0

 

 

 

Начальник

Ковельської ДПІ                                                                           Ігор КОСТЮК